نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

آخرین پست سال 1391

1391/12/24 16:26
نویسنده : مامان مریم
1,604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان امروز میخوام برات چند تا عکس و یادگاری از این مدت بذارم و فک می کنم آخرین پست امسالت باشه...اولش بگم که هر دومون باهم خروسک گرفتیم بعد از سفر پر برفمون به مشهد...آخه بابا نذر کرده بود و میخواست عمه بابابزرگ  که هیچ بچه یا فامیلی نداره وشاید نزدیک 100سال عمرش باشه رو ببره زیارت..ما هم ازین کار زیبای باباجون استقبال کردیمو باهاشون همراه شدیم خاله زهرا هم با ما راهی شد و من خوشحال ازینکه یه نیروی کمکی عالی دارم...قصد خریدم داشتیم که یهو اونهمه برف اومد به عمرم اونقد برف ندیده بودم ...یه روز کامل تو خونه ی دایی حسین جون حبس شدیم و البته در کنارشون خیلی خندیدیم و خوش گذروندیم..ولی با همه ی این سرما و یخبندان از خیر بازار و خرید نگذشتیم واین شد که هر دومون سرما خوردیم...یه هفته مونده به سال نو و خونه تکونیمون 90 درصد انجام شده منتظرم یه کم حالم بهتر شه و مراحل پایانیشم تموم کنم هر چند زحمت خونه تکونی امسالمون به پای خاله منصوره عزیز بود(پرستارت)...وفقط مونده یه مقداری تغییر دکوراسیون و تعویض پرده ها...خوشحالم که یه سال دیگه در کنار تو و مصطفای عزیزم بودم و روزهای خوش و پرخاطره ای رو در کنار هم گذروندیم و به امید اینکه خانواده ی سه نفره مون هر روز شادتر و خوشبختتر بشه...وآرزوی سلامتی و خوشبختی برای همه ی انسانها در هر کجای دنیا دارم... .

عیدی مهتاب خانوم از طرف مامان و بابا:

عیدی

 

بقیه عکسا رو در ادامه مطلب ببین...

مهتاب

در راه مشهد...تازه پیاده شدیو هنوز گیجی...

رها

تازه فهمیدی چه جایی داری واسه دویدن...کاش یه حیاط اینجوری داشتیم...:D

گز

برف

مشهد روز پنجشنبه 17 اسفند در حصر خانگی بسر میبریم...:)

برف مشهد

بیرون رفتن روز سوم سفر که بعد از دو روز همچنان اوضاع خیابانها اینگونه است!!

خونه تکونی

اوضاع نابسامان خانه در شروع خانه تکانی...بعد آرایشگاهتم هست ..اولین باری بود که آرایشگاه میرفتی تا قبل این خودم موهاتو مرتب می کردم..از شانس ما اونروز حسابی بداخلاق بودیو این شد سرانجام موهات کلی حرص خوردم چتریت کوتاه و کج شده :)

خونه تکونی

سوء استفاده از اوضاع بحرانی خانه...

گوش پاک کن

در حال خشک کردن گوش بعد از حمام با گوش پاک کن...

بدون شرح

بدون شرح...

خوابیدنت توی ماشین بعد یه روز پر از بازی...

خوشگلم

خوابوندن عروسکت...عزیز مامان اینجا سرما خورده ای...

بوس

بابی

اینم باب اسفنجیت که وقتی برات خریدیمش کلی بوسش کردی...

معما

میدونین این چیه؟؟؟عمرا حدس بزنین...این مکعب روبیک مامانه که با مهارت خاصی توسط یه وروجک به این روز افتاده!!!

بوس

یه خنده ی شیطونکی ...با آرزوی عیدی پر از شادی برای همه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان باران طلا
24 اسفند 91 19:16
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین
عیدتون پیشاپیش مبارک امیدوارم زود تر خوب بشید و همیشه سلامت و شاد باشید


ممنون خوش اومدین..عید شمام مبارک
محمدحسين(قهرمان كوچك)
25 اسفند 91 1:12
مهتاب جون عيدت مبارك دوست خوبم...سال خوبي داشته باشي...عيدي زيبات هم مبارك


ممنون دوست خوب و مهربونم..
مامان مرضیه
25 اسفند 91 4:44
مریم جونم عید 3 نفرتون پیش پیش مبارک
ایشالله سال خوبی رو داشته باشین
مهتاب جونمو ببوس عزیزم
بوس بوس


ممنونم مرضیه جون..
مامان بهار
27 اسفند 91 14:46
عزیزم عیدتون مبارک پیشا پیش
سال خوبی داشته باشی در کنار مهتاب عزیز




مرسی عیدتون بهاری..
مامان سارا
27 اسفند 91 16:01
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به شما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت وخوشی برای شما و خانواده گرامیتون آرزو دارم .
تبریک از طرف وبلاگ کیان




عید شمام مبارک...
sima
27 اسفند 91 16:10
موهاتو کوتاه کردی وروجک؟!!!!
چه ناز شدی ها!!!!!




وروجکم دیگه نذاشتم که خانم آرایشگر کارشو بکنه!!
saed
27 اسفند 91 16:12
پیشاپیش عیدت مبارک!!!!

@};


عید تو هم مبارک خاله جونم
samaneh
27 اسفند 91 16:15
سلام عزیزم!!! مشهد بهت خوش گذشت؟؟ چقدر دلم برات تنگ شده!!!
راستی چه عیدی خوشگلی گرفتی عزیز دلم!
سال نو هم مبارکت باشه!!!






مرسی سمانه جونم...جات خالی یه عالمه برف اومده بود...منم دلم براتون تنگ شده بوس

مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:31
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.

نوروز فرخنده


ممنون فریبای عزیزم...
مرتضی
28 اسفند 91 15:23
مهتاب خانوم خوشگل امیدوارم زود زود حالت خوب بشه به شیطونیات برسی././سال جدید ایرونی رو هم به خودت و مامان و بابای مهربونت تبریک میگم./.هدیه خوشگلت هم مبارکت باشه حتما مثل اسمت بهت میاد./..



ممنون از حضورتون ...و کامنت پرمهرتون...منم برای شما و خانوادتون بهترینها رو آرزو میکنم...وخوشحال میشم بازم بیاین اینجا

مامان شیدا
28 اسفند 91 17:30
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک





عید شمام مبارک عزیزم

الی مامان
28 اسفند 91 22:05
بهارتون از اون بهارها ...
قشنگ و پر تپش و زیبا......


مرسی الی جون...
نازنین(مامان پارمین)
29 اسفند 91 1:59
عزیزه دلم عیدت مبارک . سال خوبی داشته باشی و تنت سالم و لبات خندون باشه .
توی این عکس اخری هم خیلی خوردنی هستی عسل خاله


ممنون عزیزم...همینطور شما و پارمین خوشگلم
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:35
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤
عیدتون مبارک


ممنون عزیزم...شماهم سال خوبی داشته باشین
مائده(ني ني بوس)
29 اسفند 91 23:59
دخمل نازي داريدسال نوي شما هم پيشاپيش مبارك.منم لينكتون كردم


مرسی عزیزم ...ممنون
سارا مامانی شیدا
30 اسفند 91 0:40
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک


ممنون سارا جون ..سال خوبی داشته باشین
محمدحسين(قهرمان كوچك)
30 اسفند 91 5:15
دنيا رو برات شاد شاد و شادي و برات دنيا دنيا آرزو ميکنم *** عيدت مبارک عزيزم***


ممنون عزیزم
باران زندگی
30 اسفند 91 9:43
هنگامه تحویل است
تعبیر امروزمان هر چه باشد
هراسی نیست!
دیگر ایمن شده ایم
ما بارانی هستیم

سال نو مبارک


قربون باران عزیزم
باران زندگی
30 اسفند 91 9:44
از طرف بارانک عید سُما مبالک



عید شمام مبالک بارانک من
مامی مهتا
3 فروردین 92 10:18
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی

نوروز مبارک...


ممنون ..سال خوبی داشته باشین
نی نیمون
3 فروردین 92 10:58
سال و فال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم ، فال نیکو ، مال وافر ، حال خوش
اصل ثابت ، نسل باقی ، تخت عالی ، بخت رام


آدرس وبلاگتون؟؟
مامان صبا
12 فروردین 92 12:45
وای عزیزم چه عیدی قشنگی دست مامان وبابای عزیزت درد نکنه انشا... به شادی بندازی گردنت دختر گلم


چشماتون قشنگه خاله جونم...صبای نازمو ببوسین
مریم
19 فروردین 92 13:01
بوسسسسسسسسسسس برای فرشته کوچولوی ما


ممنون مریم جونم...امیرعلیمون کی آپ میشه دلمون براش تنگ شده...
زهره
19 فروردین 92 17:25
مثل این که سلیقه هامون هم مثل همه درست مثل همین گردنبند رو واسه مهتاب دادم ساختن واقعا خوشگله.........
زهره
19 فروردین 92 17:26
مثل اینکه سلیقه هامون هم مثل همه درست مثل این گردنبندو واسه مهتاب دادم ساختم واقعا خوشگله............


جدی..چه باحال ...پس مهتابامون یه نماد مشترک دارن...عاشقشونم...