نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

خداحافظ آذر دوست داشتنی ..

1393/9/25 17:44
نویسنده : مامان مریم
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام عشق من...ماه قشنگ منم رو به اتمامه ..ماه تولد من ..زندگی موهبت بزرگیه عزیزم و تولد برای من آغاز این موهبت و زندگیه قشنگیه که بودن کنار تو و مصطفای عزیزمو برام مقدر کرده..مهتابم عاشق زندگی باش با همه ی ابعادش ،خوبی و بدی ،دارایی و نداری ،سلامت و مریضیش و غم و سختیش..زندگی نعمت بزرگیه و ستودنی ..تا میتونی عاشق باش و به دنیا عشق بده که زندگی مفهومی غیر این نداره..شاد باش و بذار گرمای لبخندت همه ی یخها رو آب کنه..

عزیز دلم مقاومتت برای مهد رفتن بالاخره نتیجه داد و یه روز صبح که میخواستم حاضرت کنم بری مهد با چشمای گریون گفتی میخوام تو خونه باشم و بخوابم..منم گفتم باشه بذار بخوابه ،تلویزیونو برات روشن کردیم و صبحانه و میوه هم گذاشتیم و یه آیت الکرسی خوندیمو سپردیمت به خدا..البته بابا مصطفی چون محل کارش نزدیک خونس یکی دوبار بهت سر زده بود ..خلاصه که این ماه شیفتای صبم معمولا تا 11-12 خوابی و بعد مامانی بزرگ میان دنبالت و میبرنت خونشون عصرا هم که باباجون پیشته...البته به فکر پیداکردن یه پرستار خوب و مطمئنم هستیم که خیالمون از بابتت راحت باشه.

خوشمزه نوشت :

*مهتاب : " مامانی خونه ی مامانی بزرگ که بودم ،مامانی بزرگ منو متر کرد "

چند متر بودی عزیزم ؟ 

"بلندددد متر ! "

* داشتیم آلبوم عروسیمونو با هم میدیدیم ورداشتی میگی " مامان چرا اینقد ساکت بودی ؟! "

* مهتاب در حال خوردن نون و ماست :" من عااااشق نون و ماستم !!" 

                                                      

خداروشکر بابت اینکه یه بار دیگه تولدمو کنار عشقام جشن گرفتم ..خداروشکر که امید هست برای زنده بودن حتی توی این شرایط سخت و سنگین کشورمون..خداروشکر که نعمت سلامتی هست تا به امیدش روزای سخت بیماری رو تحمل کنیم..و خداروشکر که خدایی داریم که مراقبمونه..

ادامه مطلب چند تا عکسه...

دختر نماز خون من ...

دختر عینکی من...

دختر عشق نون من ...

دختر ورزشکار من...

و در آخر خوشگل عمه جون ملیکا ...قدمت خیر و زندگیت پر از روزای قشنگ باشه قشنگم...

پسندها (2)

نظرات (12)

زهرا ایزدی
25 آذر 93 17:47
$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,, سلام عزیزم کوچولوی نازی داری میشه وبلاگ منم بیایی نظر بدی فدای داری عزیزم بای
عمه زری
5 دی 93 17:26
آذر کجاش دوس داشتنیه آخه؟؟؟؟ چون توی نکبت توش بدنیا اومدی؟؟؟؟ حالا با اومدنت چه گلی به سر دنیا زدی که میگی آذر دوس داشتنی آذر دوس داشتنی؟؟؟؟ از خو د ناااااز...... حالا تیــــــــــــــــــــــرماهو میگفتی یه چیزی... چند متر؟؟؟؟ خو چرا از بچه پرسیدی چند متر بوده؟؟؟ انتظار داشتی بچه ت تو خونه ی مامان بزرگش مثلا ۳ متر شده باشه؟؟؟ یا ۴-۵ متر آیا؟؟؟؟؟ خب حالا فعلا همینا رو داشته باش برم کانتینیو تو ببینم...
مامان مریم
پاسخ
آذر همه جاش دوس داشتنیه تو چی میفهمی آخه ؟!! تیرم عشقه ولی بخاطر تولد کوچولوی نبات خودم نه تویه چلغوز حالا من یه چیزی پرسیدم دوس داشتم ،دخترمه اختیارشو دارم
عمه زری
5 دی 93 21:07
عسکاش گشنگ بود ماشالا دخملت همه فن حریفه هاااا. دمبل و هالتر میزنه واسه ما ای جوووووووووووون
مامان مریم
پاسخ
چشات گشنگه.. بله دیگه به مامان جونش رفته
مامی مهتا
6 دی 93 15:56
عزیز دلمی مهتاب خانوم ناناز .... قربون نماز خوندنت خانووومی
مامان مریم
پاسخ
برای مهتای خوشگل خاله
مامی مهتا
6 دی 93 15:57
مریم جونم با تاخیر تولدت مبارک ..ایشالله که همیشه شاد و سلامت در کنار خانواده باشی و دلت به محبتشون گرم باشه ..میبوسمت گل مریم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم فهیمه ی دوست داشتنیه من
مامان رادمهر
10 دی 93 10:51
تولدت مبارك دوست خوبم ايشالله هميشه همينطور خوشحال و اميدوار باشي حرفات حتي براي منم دلگرم كننده بود مريم جون خيـلي ماهي
مامان نرگس
13 دی 93 1:16
سلام به مریم جون و مهتاب شیرین زبون و دوست داشتنی خدایاااااااا عکسهاش خیلی قشنگن.... قربون دخمل نماز خون و عینکی و ورزشکار که عاشق نون وماسته انشاله سالیان زیادی رو در کنار هم خوش باشین
الهه
23 دی 93 2:22
الهی الهی من زودتر ببینمت انقد اون مومبوخ خوشملت رو ببوسم انقد نازت بدم که خودت خسته بشی. مهتاب جونم اخه ماشالله شما چقد ناز و دوست داشتنی هستی؟! قربون اون خنده های زیبات. دوست دارم دیگه فسقلی دوست دارم
مامان رادمهر
27 دی 93 9:10
سلام دوستم پست تولد داريم بدو بيا
♥مهشید مامان مهتا
28 دی 93 12:09
سلام مریم جون سلام مهتاب جونی کمتر به ما سر میزنید حالا ما بی نور هستیم دیر به دیر آپ میشیم و سراغ دوستان میریم شما دیگه چراااااا؟؟؟ عزیزم قربونت برم که گفتی میخوام بخوابم نرم مهد کودک یعنی مهتای منم تا چند وقت دیگه همینه
منصوره
7 بهمن 93 9:58
بوووووووس واسه دخمل نااااااااز
زرین
29 بهمن 93 12:10
سلام.الهی!خدا برات نگه داره. بهش بگو بلند متر خانم روز عروسیم هنوز تو کف اشتباهی که کرده بودم مونده بودم!
مامان مریم
پاسخ
از دست تو زرین بانوو راستی خیلی صفا آوردی