نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

دو هفته ی پرمشغله

1393/7/13 10:30
نویسنده : مامان مریم
941 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهتابم ،با اینکه قول داده بودم زود زود برات بنویسم ولی این دو هفته واقعا نتونستم از یه طرف اداره درگیر بودم بخاطر طرح همکدی تلفنها و تو روز اجرای طرح 20 ساعت کامل مرکز بودم و تو و بابایی با هم بودینو بدون من خوابیدین ،از طرف دیگه هم پرستارت گفته بود از اول مهر نمیتونه بیاد و ما هم تصمیم گرفتیم مهدو امتحان کنیم ،این وسط کارای ثبت نام و آشناییت با مهد و احضار شدنای وقت و بی وقتم به اداره برام فرصت نوشتن نذاشته بود.عزیزکم الان یه هفته س که میری مهد البته نه منظم ،روز اولی که میخواستم ببرمت شیفت عصر بودم و قرار بود بیدار که شدی با هم دوساعت بریم و برگردیم در همین حین احضار شدم به اداره و هنوز یه ربع با هم تو مهد نبودیم که خیلی راحت باهام خداحافظی کردی و اجازه دادی من برم و خیلی خوشحالم کردی وقتی اومدم دنبالت گفتم چطور بود مهد دوستم پیدا کردی عزیزم؟ گفتی:" آره محمدرضا ،داشتم تاب میخوردم اومد منو بوس کرد "سکوت

یه روزم با بچه های مهد رفتی سینما دیدن مدرسه موشها وقتی اومدی برام تعریف میکردی با هیجان :" واای یه پیشیه سیاه گننننده داشت دندونای تیزی داشت من ترسیدم رفتم زیر صندلی قایم شدم "

ولی روزایی که با بابایی میری مهد بدقلق میشی ، بابا هم که نازتو میخره و به دلت راه میاد یه روز مجبور شده بود ببرتت اداره پیش خودش و بعد یک ساعت و نیم دور دور دادن جنابعالی، رضایت داده بودی بری مهد !

- تلویزیون داشت صحنه هایی از فوت یه نفرو نشون میداد که همه داشتن گریه میکردن ،بابایی گفت مهتاب جون بیا پیش من تو نیگا نکن ،برگشتی با یه لبخند گشاد میگی :" من که گریه نمی کنم بابایی تو که نمردی !                             

چندتا عکس در ادامه ...

آماده برای رفتن به پارک ترافیک..

دختر ورزشکار خودم 

از خودت عکس میگرفتی ،بعدش عکسا رو نیگا کردیم و کلی خندیدم به قیافت 

بدون شرح..محبت

تو اوج درگیریای اداری یه روز آوردمت مرکز پیش خودم...

این عینکو که یه کیفم داره برات خریده بودم کل روز دستت بودو مدام ازم تشکر میکردی 

یه دختر از مهد اومده با یه ستاره رو لپش 

این خانواده ی ببعی که از چپ شامل بابا و مامان و نی نی و داداشین ! همه ی زندگیت شدن !ما هم این وسط کچل شدیم بس که جای همه شون حرف زدیم باهات 

اینم بدون شرح...

پسندها (5)

نظرات (12)

mina
13 مهر 93 10:33
ای جونم چه نازه دخترتون ماشالله خدا حفظش کنه...مامان مهربون اگه میخواین بچه ی نازی و خوشگلتون اتاق شیک و تک داشته باشه از وبلاگ منم دیدن کن.... مرسییییییی
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
13 مهر 93 17:47
خسته نباشی مریم جون اینم یه مرحله از اجتماعی شدن مهتاب جونه خدا ب پدرش عمربا عزن بده
بانو
14 مهر 93 16:37
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامی مهتا
15 مهر 93 9:18
ای جونم به اینمهتاب خانوم ناز ...هزار ماشالله .... مهد رفتنت هم مبارک باشه عزیز دل ...مریم بانوخسته نباشی .... خدا قوت .....
مریم مامان دونه برفی
15 مهر 93 11:48
خسته نباشید خانمی پس این خرابکاری تلفنها تقصیر شما بود خوش بحال مهتاب جونی که کلی چیزهای خوب خوب یاد میگیره تو مهد . من هم مدتیه که تو فکر فرستادن امیرعلی به مهدم ولی دل دل میکنم و میترسم بی قراری کنه اونجا.
بانو
28 مهر 93 16:03
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان رادمهر
6 آبان 93 10:42
کجایی مریم جون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتماً درگیر کارای محل کارتی که نه به ما سر مزنی نه وب مهتاب جونمو آپ میکنی ولی یه خسته نباشید جانانه تقدیمت میکنم به خاطر این همه همتی که داری واسه کارا و وظایف مختلفت این بوسا تنها کاریه از دست بر میاد برات بفرستم تا انرژی بگیری
دایی آخری
6 آبان 93 14:42
چقده خلوت شده اینجا... بوس برای مهتاب
مامان رادمهر
6 آبان 93 22:35
سلام دوستم اگه برات زحمتی نیست یه سر برو تو آدرسی که برات میذارم به عکس پسرم رای بده مرسی http://www.niniaxs.ir/
مامی فاطمه
10 آبان 93 12:19
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان باران
11 آبان 93 10:38
مهتاب جونم ورودت به مرحله جدیدی از زندگی مبارکت باشه انشالله همیشه شاهدِ موفقیتات باشیم گل قشنگم هر روز خوشگلتر از دیرور میشی و دلِ ما خاله ها رو آب می کنی عاشقتم عسلِ دلم
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله ی عزیزم...برای باران عزیزمم کلی آرزوی قشنگ دارم
مامان زهره
6 اسفند 93 17:11
ماشالله چه صورت ماهی داره عاشقتم گلم