نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

زیباترین روز خدا..

1394/4/12 11:57
نویسنده : مامان مریم
1,247 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزترینم ،یگانه ام ،دردانه ام ،وجودم امروز روز شکفتن توست و آغاز من ، من با تو شروع شده ام ،این را بعد از آمدنت دانسته ام ، عاشقانه میپرستمت و همه وجودم را پیشکشت میکنم دخترم 

               

 

امسال هم تولدت در ماه مبارک رمضانه و من تصمیم گرفتم بعدش یه تولد مفصل برات بگیریم با کلی رقص و شادی انشائ الله ..خیلی وقته پست نذاشتم برای وبلاگت عزیزم  امروز جبران میکنم 

سال 94 برای من سال بسیار زیبا و پرخیری بوده و امیدوارم تا انتها همینطور باشه ،این عکس مربوطه به عروسیه خاله زهرا که هر چند خیلی هول هولکی بود ولی واقعا خوش گذشت و بهترین شب سال بود برامون ،امیدوارم خوشبخت باشه خاله ی عزیزت آرام

لباست برام خیلی مهم بود ولی متاسفانه اصلا وقت نداشتم ولی خب نهایتا راضی بودم و مثل فرشته ها شده بودی عروسک کوچولوی من

استیکرای جدید اتاقت به مناسبت تولدت

اینم یه تولد کوچولو که روز تولد قمریت(اول شعبان ) با خاله جون گرفتیم خیلی هم خوش گذشت 

یه تگرگ حسابی وسط اردیبهشت !

عشق مامان که دلقک شده با سر شامپو !

عزیزک مهربون من که هیچ وقت تنها پارک نمیره و همیشه یکی از عروسکاشم میبره

روزای دخترونه ی ما !

 

قرتیه مامان بوس

 

بازم میگم دخترم همه دنیای منی ،ممنونم که اومدی و ممنون که دنیامو پر از رنگ کردی 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامی مهتا
13 تیر 94 17:57
مهتاب جون و مریم بانو دلم بی نهایت براتون تنگ شده بود ... تولد دختر طلا هم مبارک ... ایشالله سالیان سال در کنار هم این روز با شکوه و زیبا رو جشن بگیرید ....
مامی مهتا
13 تیر 94 17:58
وااای خدا این دخمل چقدر نانازه با این تیپش هزاااار ماشالله ... میبوسمت هزاار تا ....
مامی مهتا
13 تیر 94 18:00
چه جالب مهتا هم مثل مهتاب متولد تیره و به ماه قمری هم متولد سوم شعبان ... میگما این دوتا دخملمون چقدر دوست داشتنی هستن ...
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
18 تیر 94 11:06
شادي پروانه ایست که هر چه تقلا کنی نمی توانی آن را شکار کنی ... . باید آرام باشی تا روي شانه هایت بنشیند شانه هایت ... .پر از پروانه باد
مامان باران
31 تیر 94 10:24
عشــــــــــــــــــقم تولدت یه دنیا مبارک الهی قربونت برم باون لباس عروست مثلِ ماه شدی پرنسس کوچولو الهی که همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه نازنینم
دایی رضا
1 شهریور 94 13:39
سلام دایی جون چه عکسای گشنگی چه دخمل گشنگی دایی قربونت بره انشاء ا... عروسیت عکسای مائده و ملیکا رو هم بروز کردم مامان بهت نشون بده ... بوس
ما ئده
22 بهمن 94 9:31
سلام خوبی منم مائده خیلی دلم برات تنگ شده
❤ معصومه ❤
21 تیر 95 21:44
سلام وبت عالیه موفق باشی به منم سر بزن