نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

اولین پست سال 1392

1392/1/4 11:20
نویسنده : مامان مریم
1,832 بازدید
اشتراک گذاری

      زمستانست و بی برگی بیا ای باد نوروزم              بیابانست و تاریکی بیا ای قرص مهتابم                                                                                 (سعدی)

 

امسال بهار آغاز زیبایی برای ما داشت...حضور زیبای تو در دومین بهار زندگیت در کنار ما بزرگترین عیدی و موهبت الهی برای ماست..برای همه دعا کردیم و از خدا خواستیم هر روزمان پر از عشق ،سلامتی و تغییر باشد...به امید آنکه خداوند توفیق دهد روزهای زیبای زندگیمان را در کنار هم به تمامی زندگی کنیم...عشق بورزیم و زیبا ببینیم..و دریابیم که تنها امروز از آن ماست.. 

هفت سین

اینم عکس هفت سین امسالمونه...تا لحظه تحویل سال چندین بار به همش ریختی ...امروز 4ام فروردینه ..دایی جونا اومدن ولی عمه ها و عموها هنوز نیومدن...لحظه تحویل سال دو مهمون عزیز داشتیم وروز دوم فروردین یه جشن به یاد ماندنی ..عروسی عمو مسنن و خاله زری مهربون ..دوستای خوب و همیشگیمون که امیدوارم همیشه در کنار هم خوشبخت باشن..عکسا رو در ادامه مطلب ببین

لحظه تحویل سال ساعت 14:31 روز چهارشنبه 30 اسفند 91

عشق پدر و دختر

لحظه هایی که دلت میخواد کش بیان...

مادربزرگ عزیزت که افتخار دادن و لحظه تحویل سال رو اومدن پیش ما...بابابزرگ مهربون که اون موقع آبیاری داشتن امیدوارم خدا به کارشون برکت بده...مادربزرگ رو خیلی دوست داری و ما هم همیشه بهشون زحمت میدیم...امیدوارم خدا سایه ی پر مهرشون رو همیشه برای بابا مصطفی و ما حفظ کنه...و بهشون سلامتی و طول عمر باعزت بده..از همینجا هم دستشونو میبوسیم...

مادربزرگ

ومهمون عزیز دیگه مون که سال تحویل در کنار ما بود پسر عمه ی مهربونت محمدمهدی بود...خدا بیامرزه عمه طاهره عزیز رو که خیلی زود ما رو تنها گذاشت..و غمش هنوز ما رو هر سال متاثر میکنه مخصوصا با دیدن بچه های دوست داشتنیش ...منم عاشق عمه بودم و هنوز که هنوزه وقتی یاد مهربونیاش میوفتم چشمام پر اشک میشه..کاش تورو دیده بود....

جات خالی

ببخش که ناراحتت کردم عزیزم...حالا چند تا عکس از اولین گردش سه نفره نوروزیمون میذارم...

سه تایی

قدم زدن در هوای بهاری نسبتا سرد

قدم

داری مورچه ها رو بهم نشون میدی...

گردش

اولین گل لاله ای که امسال دیدیم ...

لاله

دنیا سراسر آسمان میشود وقتی دستانت را میگیرم...

من و مهتاب

عشقم

فدای اون نگاه پرالتماست بشم..چشم اومدم ....

ای جوونم

اینم یه لحظه ی20....20 ماه و 20 روزو 20 ساعت و 20 دقیقه و 20 ثانیه سن 20 ترین اتفاق زندگیمون....

20

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

تمنا
4 فروردین 92 22:43
عزیزم عیدتون مبارککککک..به به چه دختر ماهییی هزارماشالا داری.ممنون که به وبلاگ ماه کوچولوی من سر زدی.فعلا توی قرنطینه است تا خود بیشرفش بیاد
اینم آدرس یه وبلاگ دیگمه که مرتب آپ میشه


مرسی عزیزم..باعث افتخار حضورتون اینجا
مامان سونیا
5 فروردین 92 16:16
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین

شکوه جادوی رنگین کمان فروردین

شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود

سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود



ممنون از حضورتون

باران زندگی
5 فروردین 92 20:02
ایشالله همه ساله سفرتون برقرار و مهتاب زندگیتون گرم و زنده و تابنده باشه


ممنون از دعای قشنگتون...دوستون دارم
عمو مسنن
6 فروردین 92 9:09
همیشه به نام خدای بخشنده مهربان
سال نور رو مجدداً تبریک و تهنیت عرض میکنم امیدوارم در کنار خداوند بخشنده متعال سال خوب و خوش همراه با سلامتی داشته باشید.
شرمنده دیر نظر گذاشتم
چون امروز یه کم سرم خلوت شد
از محبت خانواده ات و آقا مصطفی و خودت کمال تشکر و سپاس رو دارم .
انشاالله در مراسم عروسی مهتاب جان جبران کنم.
راستش توی مراسم عروسی خیلی دوس داشتم با مهتاب عکس بگیرم اما پیداش نکردم
علیهذا از بذل محبت و توجه همه تون تشکر و قدردانی میکنم
اجرتون با خدا


به به آقای داماد..حالتون چطوره؟اختیار دارین به ما که خیلی خوش گذشت...فقط سالن سرد بود و مهتابم که قرتی اومده بودوباباش همش مراقبش بود که سرما نخوره...خلاصه خیلی پیشم نبود نتونست براتون برقصه شاباش بگیره...ما هم به نمایندگی همه از لطف و توجه شما تشکر میکنیم و براتون یه دنیا خوشبختی و سلامتی آرزو می کنیم..ایشاله میام خونتون با هم عکس میگیرین..
الی مامان
6 فروردین 92 10:25
مبارک ها باشد
نوروزی که خودش گفت بهترین بهار سالتان را رقم خواهد زد
با زیباترین حادثه های پبش بینی نشده
دردانه دومین نوروزت مبارک


ممنون الی عزیزم ایشاله درکنارفندق عزیزمون سالیان سال با خوشی سپری کنین
باران زندگی
6 فروردین 92 11:18

عید در عید
سالگرد ازدواجتون مبارک
همیشه... با مهتاب... نوروزهای متوالی...
هنوز هم میشه گفت: پیوندتون مبارک



ممنون..پیوند شماهم مبارک...باران عزیزموببوسین
مامی گل
6 فروردین 92 16:35
سال نو مبارک فرشته کوچولو


مرسی عزیم کاش آدرستو گذاشته بودی...
مامان شهاب
7 فروردین 92 16:46
سلام
ممنووووووووون که به ما سرزدین
من عاشق اسم مهتابم



ممنون از شما...لطف داری عزیزم.
مامان فاطمه
7 فروردین 92 20:04
سلام دوست خوبم ، سال نو رو بهتون تبریک می گم . امیدوارم سال خوبی رو در کنار همسر و دختر گلت داشته باشی.
ممنونم که به وبمون اومدی . من شما رو لینک کردم و جزء دوستای سال 92 شدی. فکر کنم سومین مهمون 92 باشی.
بازم به ما سر بزن.


ممنون باعث افتخارمونه...حتما شما هم پیشمون بیا بازم...سال نوی شمام مبارک
مامان شهاب
8 فروردین 92 9:24
با افتخار


ممنون عزیزم شمام لینک شدین
samaneh
8 فروردین 92 11:21
سلام عشق من!!!

سال نو رو به خاله گلم و مهتاب جیگرم تبریک میگم!!!

ببخشید که دیر شد آخه مسافرت بودیم...!

دوستون دارم خیلی زیاد!!!!







مرسی سمانه جووووووووووووووون...دلمون خیلی برات تنگ شده بود عزیزم...عروسی خوش گذشت؟؟جاتون خالی عروسی عمو مسنن...خوشحالم که بالاخره اومدین عید بدون شما صفا نداره
saed
8 فروردین 92 11:23
به به!می بینم که...این دختر بلا خیلی تیپ زده و داره دلبری میکنه!!! عیدت مبارک دخترخاله گلم!




به به آقا سعید چه عجب اومدی!! شنیدم تو عروسی ترکوندیا...چشم ما روشن..
sima
8 فروردین 92 11:25
سال نو مبارک عزیزم!




وایییییی سیبا جون!! از همه بیشتر دلم برای تو تنگ شده بود...عزیزمی
khale masume
8 فروردین 92 11:27
سلام به خواهر و خواهرزاده گلم!!!

سال نو رو بهتون تبریک میگم!

دلم خیلی براتون تنگ شده!!!

دوستون دارم!




وای سلام خاله جون بالاخره اومدین؟دلم خیلی براتون تنگ شده بود...زودی بیاین خونمون
Ahmad agha
8 فروردین 92 11:28
سال نو مبارک...!!!




ممنون عموجون..عید شمام مبارک
مهشید مامان مهتا
8 فروردین 92 12:36
سلام
هر روزتان نوروز ،نوروزتان پیروز باشه گلم
ممنون که لینک شدی


خواهش میکنم...سال نوی شمام مبارک
مامان امیرحسین ومحیا
8 فروردین 92 12:40
سلام همشهری ؟اهل کدوم شهری که با هم فامیل شدیم؟عیدت مبارک.


مرسی میام وبت..
عمو مرتضی
8 فروردین 92 14:42
مهتاب جون سال جدید مبارک امیدوارم همیشه همینطور شاد و خندون باشی././

@}خودت گلی مهتاب جون;-


ممنون عمو جون...امیدوارم شما هم یه سال خوب پر از اتفاقای بزرگ و قشنگ داشته باشین...
مامان سونیا
8 فروردین 92 18:13
سلام خوبین روز جمعه نهم فروردین ساعت چهارو بیست و پنج دقیقه عصر تولد سونیا است براش یک جشن تولد وبلاگی میگیریم خوشحال میشیم شما هم تشریف بیارید


سلام حتما عزیزم
مامان هدیه
8 فروردین 92 19:19
سلام عزیزم عید شمام مبارک...ممنونم که به وبلاگ دخترم سر زدین...وبلاگ قشنگی دارین خوش سلیقه هستینو مهتاب جونم هم خیلی نانازه


ممنون عزیزم لطف داری...خوشحالمون کردی
shabnam
9 فروردین 92 21:05
ghooooooooooooOOOOOooooooorbone 2khtar ame khoshgelam beram ..


قربونت برم خانوم مهندس من...
haniye
9 فروردین 92 21:11
سال نو رو ب به دختر عمه گلم و عمه مهربونم تبریک میگم
ایشالا همیشه سالم و شاد باشین
میبوووووووووووووووووسمتون


ممنون عزیزم...ما هم دوست داریم یه عالمه...بوووووووووووووس
مامان سونیا
10 فروردین 92 8:11
ممنونم از اینکه بهمون سر زدید و متشکر بابات تبریک زیباتون بابات تولد سونیا جون متشکرمببوسید مهتاب عزیز رو


خواهش میکنم...پاینده باشین
مامان هدیه
10 فروردین 92 12:41
سلام عزیزم...چرا که نه؟با کمال میل.
با افتخار لینک شدین


ممنون ...شمام با افتخار لینک شدین
مامان آوينا
10 فروردین 92 13:08
خوشگلم ميارك باشه سال جديد واسه شما و خانواده مهربونتون


مرسی خاله جونم...شمام سال خوبی داشته باشین
مامان امیرحسین ومحیا
10 فروردین 92 13:10
سلام من لینکت کردم. راستی بیان شهر ما اینقد گل داره وحشتناک.
مائده(ني ني بوس)
10 فروردین 92 23:23
سال نو مبارك.سالي سرشار از سلامتي و خوشي رو براتون آرزو ميكنم


مرسی مائده جون...با بهترین آرزوها برای شما
مریم
11 فروردین 92 16:56
سلام عیدتون بارک ولحظات خوشتون پاینده وهمیشگی در کنار مهتاب عزیز


ممنون خوش اومدین...
مامان صبا
12 فروردین 92 12:42
زلالترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت ،بلکه برای فردای هر روزت
عیدتون مبارک سالی مملو از شادی رو براتون آرزومندم


ممنونم همچنین برای شما
مامان هلیا
14 فروردین 92 7:27
سلام عیدتون مبارک
ایشاله سایه تون همیشه بالا سر مهتاب جون باشه


ممنونم عزیزم...دوستون داریم سال خوبی داشته باشین
خاله ی آریسا
14 فروردین 92 9:27
سال نو مبارک عزییییزم


مرسی خاله جون آریسا دوستون دارم...