نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

دعوت به یک مسابقه

1391/12/24 16:24
نویسنده : مامان مریم
415 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از طرف دوست خوبم مامان بهار نازی برای این مسابقه وبلاگی دعوت شدم البته اسمش رو مسابقه نمیشه گذاشت چون همه ی مادرا یه جورایی برنده ان. موضوع مسابقه هدف ما از ساختن وبلاگه: 

 

از طریق یک دوست با نی نی وبلاگ آشنا شدم...محیطی سالم و صمیمی که

 امکانات ویژه ای را برای پدران و مادران فراهم میکرد تاروزهای عاشقیشان را

ثبت کنند ...لحظه های قشنگی که با عکسهای پر خاطره کوچولوها و نوشتن

روزانه هایشان جاودانه میشد...زیباترین و ناب ترین عشقها را میشد در لابلای

سطرها و نوشته ها دیددوستیهای پاک و بی آلایشی که در هیچ جای دیگر

نمیشد دید..

من هم به این جمع صمیمی و عاشق پیوستم ...عشقهایمان ،خستگیها و

دلتنگیهای عاشقانه مان را با هم قسمت کردیم..با هم اشک ریختیم و

خندیدیم ..

و هر روز به عشق این خانه ودیدن نظرات دوستانمان با شوق و شور بیشتر به

این دنیای مجازی سر میزنیم ...با خواندن نظرات پر مهرشان و سر زدن به خانه

های پر عشق و صفایشان پر انرژی و دلگرم به دنیای خودمان بر میگردیم و این

روزها، این دوستیها و این عشق را برای فرشته های زمینیمان به یادگار

میگذاریم ..به امید اینکه این عشق توشه ای باشد برای آینده ی پر فراز و

نشیبشان..

این است داستان عشق ما به وبلاگ فرشته مان...

 

و بالاخره رسم آخر دعوت سه دوست:

لیلا جون مامان آوینای خوشگلم

فهیمه جون مامان مهتای نازم

مرضیه جون مامان پارسای عزیزم

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامی مهتا
15 اسفند 91 11:38
عزیزم فهیمه هستم مامی مهتا


بوس برای فهمیه جونم
فهیمه مامی مهتا
15 اسفند 91 11:39
ممنون از اینکه ما رو قابل دونستی مریم جوووون


اختیار داری عزیزم باعث افتخارمه
مسنن
15 اسفند 91 11:49
همیشه به نام خدا
اینجور که معلومه جو ، جو خانومی شد
من همش با خودم میگفتم چرا آقایون کمتر ثبت نظر میکنن که با این جنسیت گرایی ، تا زمانی که خلافش ثابت بشه من هم مثل اون آقایون دیگه ای که علیرغم اینکه خیلی دوس دارن بیان و ثبت نظر کنن ولی بخاطر این حس ناسیونالیستی نمیان ، دیگه ثبت نظر نخواهم کرد .
ضمناً اصلا دوس نداشتم اینقدر صریح صحبت کنم و اصلا آدم تعصبی و تک بعدی نیستم ولی بالاخره باباها هم دلی دارن !!! راستی تا حالا دقت کردین توی تمام وبلاگهای اینجوری ثبت نظر باباها چقدر کمه !!!
دلیلش اینه که خودشون رو تو حاشیه میبینن!!
جداً میگم اگه دوس دارین وبلاگهای خوب و ثبت نظرهای متنوعی داشته باشین از حصار تک بعدی بودن دربیاین واگه با خوندن این کامنت من منفل نشدین مطمئن باشین شما هم انسان آزاد و روشنفکر و فرهیخته ای هستین !!!
با تشکر
به امید دیدار
و به امید اینکه مادرها بدونن و یقین داشته باشن پدر ها هم خوش ذوق هستند فقط باید بیان توی متن و نه حاشیه !!! این رو هم به تمام وبلاگها گفتم و نه این وبلاگ !!!


وای خدای من راست میگینا اصلا تا حالا با این دید پستامو نخونده بودم...ممنون از نکات همیشه مفیدتون...اصلاحش کردم..
مامان مرضیه
15 اسفند 91 12:03
مریم جونم یه دنیا ممنون از توجه و مهربونیات
بوس واسه شما و مهتاب جونم


قربونت برم دوست خوبم..
مسنن
15 اسفند 91 12:19
در تأیید کامنت قبلی خودم از وبلاگهای ذیل اومدم و بصورت تصادفی نظرات به تفیک ثبت کردم آمار جالبی بدست اومد که براتون میذارم
دقت کنید!!!
مامانا!!!
چرا باباها درصد مشارکتشون کم؟!
اگه جوابش رو خواستین میتونم تک تک دلایلش رو واستون بیان کنم:
لیست وبلاگهایی که نظرات رو از داخل اونها و بصورت تصادفی درآوردم
• خاله منصوره
• آنیا جیگر طلا
• بهار نانازی
• پارسا کوچولو
• آیسای قشنگم
• باران مهربونم
• هلیا پرنسس خانوم
• مامان محمدرضا جان
• محمدحسین خان
• مهتاب نازم
• نيرواناي عزيزم
• امیررضا فندقی
• پارمین خوشگله
• امیرعلی خان
• کسری عسلی
• الیسا وروجک
• محمد طاها جون
• آوینا جون
• نرگس و مریم عزیز
• مهتای بی همتا
• سینا جون
• باران جون
• النا جون
• ویانا کوچولوی نازم
• الینا خوشگله
• آقا محمدرضا
• کیان طلا
و اینم آمار جالبش:
صاحب نظر تعداد درصد
بابا - مرد 9 8.82
مامان - زن 81 79.41
مشترک (بصورت بابا و مامان ) 6 5.88
ناشناس 4 3.92
تبلیغات 2 1.96



ای وای من...من از طرف خودم از همه ی باباها عذرخواهی میکنم اگه اشتباهی پیش اومده واقعا از روی بی توجهی بوده وگرنه این خونه های عاشقی در سایه ی پر مهر پدراست که برقراره...درود به همه ی باباهای مهربون
وممنون از شما عموی مهربون و نکته سنج
مسنن
15 اسفند 91 12:23
تعداد نظر و درصد:
بابا - مرد (9 نفر - 8.82 درصد)
مامان - زن (81 نفر - 79.41 درصد)
مشترک (بابا و مامان) (6 نفر - 5.88 درصد)
ناشناس (4 نفر - 3.92 درصد)
تبلیغات (2 عدد - 1.96 درصد)


مامان آوينا
19 اسفند 91 8:19
عزيزم ممنون از توجه و محبتتون واسه دعوت به مسابقه
مهتاب عزيزمو ببوسيد


قربون تو و دخمل خوشگلم
باران زندگی
22 اسفند 91 8:34
بسیار زیبا نوشتین



مرسی زیبا می اندیشید...
سارا مامانی شیدا
22 اسفند 91 11:47
سلام مریم جون اول اینکه هزار هزار ماشاالله که دختر خیلی نازی دارید حتما براش اسپند دود کنید دوم اینکه مرسی که به وب دخملی من سر زدید و براش یادگاری گذاشتید سوم اینکه قلم خیلی زیبایی دارید و من از خوندن نوشته هاتون لذت بردم و بالاخره اینکه من و شیدا جونم خیلی خوشحال میشیم با شما و مهتاب خانوم بیشتر در ارتباط باشیم با اجازتون لینکتون میکنیم شما هم اگه دوست داشتید لینکمون کنید خوشحال میشیم این گل از طرف ما تقدیم به شما


ممنون سارا جون ازین همه انرژی و لطفی که به من دادی...خیلی خوشحال شدم از حضورت عزیزم باعث افتخار منو مهتابه که دوستایی به این خوبی داشته باشیم...
محمدحسين(قهرمان كوچك)
23 اسفند 91 22:17




: