نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

تو خودت نمره ی بیستی....

1391/12/12 14:28
نویسنده : مامان مریم
578 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت 12 ظهر 12 امین روز از 12 امین ماه سال وارد 20 امین ماه زندگی میشوی...20 ماهه ی عزیزم عاشقانه می پرستمت و اعتراف می کنم که تمام ماهها و سالهای زندگیم در برابر این 20 ماه فقط توهم خوشبختی بوده است..و من خوشبختی واقعی را در این 20 ماه و در کنار وجود بهشتی ات مزه مزه کرده ام هر لحظه و هر ثانیه...به یمن حضور تو 20 ماه مادرانگی کردم نه آنچنان که شایسته ی توست اما خودم تا بینهایت سرشار شدم از لذت و سرمستی..فرشته ی مهربان من زندگی ام پیشکش وجود آسمانیت                                                                        angle

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

دخمل جیگر طلا
12 اسفند 91 16:59
سلام اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
13 اسفند 91 3:01
X
تبلیغات
(✿◠‿◠) شکلکهای ستاره ی سهیل (◡‿◡✿)

خوش آمدید

.: شکلک کامنت 3 :. ✾◕ ‿ ◕✾  


چه قدر زيبا.............بيست ماهگيت مبارك جيگر طلا.........

حالا خوب شد نه..مرسی عزیزم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
13 اسفند 91 3:03
ببخشيد فكر كنم اشتباهي رخ داد نظر قبلي رو پاك كنيد....وحشتناك شده!!!!!!!!!!!!!

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./


بيست ماهگيت مبارك جيگر طلا.........



بوس برای شما............
محمدحسين(مخترع كوچك)
13 اسفند 91 3:04
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##



میام محمدحسین جون ..ولی با قایق نمیشه ها..
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
13 اسفند 91 3:04
بازم معذرت


خواهش اشکالی نداشت خیلیم قشنگ بودن
داییِ آخری
13 اسفند 91 11:19
چقده متن ادبی خوبی نوشتی


جدی؟؟؟..خدا رو شکر خوشت اومد داداش خوبم
مسنن
13 اسفند 91 15:23
وقتی ...
وقتی ...
وقتی آدم ، احساسات یک مادر به فرزندش رو میبینه، وقتی شوق و ذوق مادری رو به فرزندش میبینه مثل الان من ، واقعا اشک تو جشماش جمع میشه ...
وقتی اشک تو چشماش جمع میشه این نشن میده مادر خیلی واژه سنگینی هستش.
مهتاب جونم....
چون سنگینی واژه مادر رو نمی تونم تحمل کنم
از طرف بزرگیای تو
یک متن از ادبیات خودم هدیه میکنم به تمام مادرهای جهان
واقعا جالبه !!!
الان همین شوق و ذوق مامان مریم خودت رو ببین!
با چه ذوقی پست میذاره !!
جواب کامنت ها رو میده!
واقعا مادر معجزه بشریت هستش


متن زیر رو من از طرف مهتاب جون و با اجازه اش نوشتم مهتابی که الان 30 ساله شده ، واقعا من که نتونستم جلوی اشکامو بگیرم ، شمام امتحان کنید:


مامان مریم خوبم :
ای کاش میشد بهت بگم چقدر دوست دارم
چقدر دوس دارم بچه باشم و تا ابد صدای دلنشین تو رو بشنوم
این همه محبت های تو رو دوس دارم
شبها وقتی برام سر نماز از خدا طلب
سلامتی و خوشبختی میکنی ، زمزمه هاتو دوس دارم

ای کاش تا ابد من بچه بودم و تو تا ابد بهم محبت میکردی
الان که دارم عکسای بچه گی خودم رو میبینم و محبتای تورو ، دلم تنگ شده ،
بچگی هامو دوس دارم !!!

الان که بزرگ شدم و بابت تمام زحمات و فداکاریهات ازت تشکر میکنم و تو اشک شوق توی چشمات جمع شده ،
قطرات اشک شوق تو رو دوس دارم !!!
کاش میشد تا ابد من بچه باشمو تو تا ابد برام پست تو وبلاگم بذاری!!!
پست توی وبلاگ گذاشتن و با شوق و ذوق کامنت ها رو خوندن و جواب دادناتو دوس دارم!!!

الان که بزرگ شدم فقط میتونم دستاتو ببوسم
دستای خسته و زحمت کشیده ی تورو دوس دارم !!!

من میخوابم ، اما تا ابد لالایی تو رو فراموش نمیکنم
لالایی و سیس گفتنت به بابا مصطفی جون که ساکت مهتاب خوابه رو دوس دارم!!!

یه عمر تو آرزو میکردی من بزرگ شم ،
حالا من آرزو میکنم تا ابد پیشم باشی ،
کنار تو بودن رو دوس دارم!
زندگی رو با تو و بابا جون ، دوس دارم
قاین ، مشهد ، تهران ، کانادا ، هر جایی که باشم برام مهم نیست
خوب یا بد ، مهم نیس ، بودن تو و بابا جون رو دوس دارم

مامان مریم وبابا مصطفی جونم:
واقعا دنیا رو با شما دوس دارم .
من و تنها نذارین که دنیا رو با شما دوس دارم.


هیچی ندارم برای گفتن......
مامان آنی
13 اسفند 91 21:42
چقدر زیبا خوابیدی زیبای خفته
مامان مرضیه
14 اسفند 91 9:12
مثل همیشه زیبا و دلنشین ...



مرسی مرضیه جونم...حضورت همیشه پر دلگرمیه..
مریم
14 اسفند 91 9:47
lمرسی عزیزم
دخمل گلتو ببوس


منون عزیزم امیر علیمو ببوس
جشنواره بزرگ تولید کتابهای صوتی کودکان
14 اسفند 91 11:23
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.
مامان بهار
14 اسفند 91 22:40
سلام عزیزم!
به مسابقه نی نی وبلاگ دعوتت کردم.باید هدفتو از درست کردن وبلاگ بنویسی.


وای خدای من...مرسی عزیزم باید کلی فک کنم...
مامی مهتا
15 اسفند 91 11:04
ای جان چه خوب ....خانومکوچولو بزرگتر شدنت مبارک


مرسی خاله جونم
samaneh
15 اسفند 91 15:23
عزیز دلم...!!!

دوست دارم...!!!

بووووووووووووس...!!!




ممنون دخترخاله ی عزیزممممممم...منم یه عالمه دوست دارم
مامان صبا
16 اسفند 91 21:57
چقدر قشنگ نوشتی خانمی با اونکه کوتاه بود ولی 2-3بار خوندم
مهتاب جون 20 ماهگیت مبارک بوس عزیزم


نظر لطفته عزیزم...بوس برای صبای نازم
باران زندگی
22 اسفند 91 8:51
بیست
عدد زیباییست
مهتابیست



طبع شعرتون خوبه ها...
سارا مامانی شیدا
22 اسفند 91 11:53
خانومی خیلی زیبا مینویسی مهتاب خانوم خوشگل قدر این مامان مهربون رو بدون عزیزم


چشمات زیباست عزیزم...لطف داری
مائده(ني ني بوس)
30 اسفند 91 0:01



maman bahar
31 فروردین 92 0:17
چقدر ناناز خوابیدی جوجو


مرسی خاله جووونم...لطف داری
بایوتک
3 اردیبهشت 92 8:15
با سلام براي تبادل لينک ،رتبه بهتر جستجو در گوگل و افزايش بازديد ، ما را با نام "نرم افزار حسابداري قرض الحسنه" و آدرس www.biotechsoft.blogfa.com بصورت پيوندهاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس در نظرات وبلاگمان اعلام نماييد تا ما هم شما را معرفي کنيم گروه نرم افزاري بايوتک