نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

بهار من با تو بهار میشود....

1393/1/9 11:51
نویسنده : مامان مریم
755 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال دیگه هم گذشت ...یک عید دیگه هم در کنار همدیگه تحویل کردیم...روزها پرشتاب در گذرند و انگار دور تند زندگیت قصد ایستادن ندارد..روزهای اسفند پر تب و تاب گذشتند...وسواس خانه تکانی و خرید و برنامه هایی که انگار مجبورت کرده اند همه را در روز عید تحویل دهی..! حتی اگر قصد تغییر هم نداشته باشی اما روحت ناخودآگاه تو را به سمت تغییر و نو شدن میبرد..خاصیت بهار است و آنقدر هم زیبا و دلنشین است که همه ی دلواپسیها و خستگیهای بی امانش را به جان میخری...روزهای آخر اینقدر خسته ای که آرزو میکنی زودتر صدای شیپور عید به همه ی این تکاپوها پایان دهد...یک بهار دیگر می آید و تو به فرشته ات که نگاه میکنی تازه میفهمی که چقدر زود گذشته است فاصله بین این دو بهار...! انگار همین دیروز بود واقعا همین دیروز...رسم طبیعت است دیگر...روزهایت را مرور میکنی و اشک در چشمانت حلقه میزند و عاجزانه شکر میکنی لحظه هایی را که در کنار عزیزانت سپری کرده ای ...بیاد می آوری جای خالی کسانی که دیگر در کنارت نیستند ...وآرزو میکنی که عزیزانت در سلامت کامل هر سال را در کنار هم تحویل کنند...

عشق من آنقدر برایت آرزو داشتم که نمیدانستم کدامیک را از خدا بخواهم ...تنها چیزی که برایت آرزو کردم خود خودش بود ..فقط خواستم که تنهایت نگذارد و دستان کوچکت را رها نکند...میدانم که خودش خوب میداند چه میخواهم..امیدوارم در همه ی لحظه های زندگیت خدا جاری باشد...

 

سفره هفت سین امسال ما....

بهار زندگیه ما...و لبخند ژکوندش !

عاشق این نی نی های هفت سینی (به قول خودت ) ...

یه بوس آبدار به همه دوستانی که براشون بهترینها آرزوها رو در سال جدید داریم ....

پسندها (3)

نظرات (35)

منصوره
9 فروردین 93 12:03
سلاااام عیدت مبارک خوشگل خانم لباس قرمزشو بگردم مریم جان خیلی خوش حالم از خوشحالیت... از شکرت این عروسک ها کجااااااااااااان؟ ندیدمشون کدوم پارک کدوم میدون........بگی که حتما برم ببینمشون وای شهر من من به تو می اندیشم.... بوس و صد تا بوس
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزززززیم.. سال نوی شمام مبارک امیدوارم سال جدید براتون یه دنیا شادی و عشق بیاره.... این عروسکا میدون امامن عزیزم..تشریف نیاوردین وگرنه حتما میدیدن... اتفاقا شهرمونم داره به تو می اندیشه باور کن
منصوره
9 فروردین 93 12:11
وااااااااااااااای شهر پر از خاطره من انشالله که میام با یه فلش پر فیلم البته بگم ها اول میگیرم بعد میدم........ بع له
مامان مریم
پاسخ
واااا منصور؟! این حرفا چیه ..روم به دیوار اینجا نی نی رد میشه !! میگیرم میدم ؟! تو بیا اصلا نده
مامان پارمیس
9 فروردین 93 12:15
سلام دوست خوبم سال نو را به شما تبریک میگم امیدوارم سالی بهتر از پارسال پیش رویتان باشد
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم..خوش اومدی سالنویشما وپارمیس خوشگلمم مبارک
رضوان
9 فروردین 93 17:08
سلاااااااااااااااااااااااااااااام عیدتونم مبارررررررررررک مامان مریم و مهتاب جوووووونم اینم ی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس از طرف من ب شما
مامان مریم
پاسخ
سلامبه روی ماهت عزززززیزم خوبی رضوان جونم؟ سال نوی توام مبارک امیدوارم به خاطر دل پاکومهربونت بهترین لحظه ها رو داشته باشی و همیشه خوشبخت
الهه
9 فروردین 93 17:34
اجازه هست قربون لپای نازتون برم؟ اجازه هست قربونتون بشم؟ اجازه هست بوسه بزنم به جفت چشمای نازتون؟ اجازه هست دورتون بگردم خانوم کوچولوی جیگر طلای معصوم و نازنین؟ مامانت چطوری طاقت میاره نمیخوره شما رو؟ شما عشقی عزیزی ماهی چه قرمز بهش اومده خداااااا النگوهای جفت جفتش رو ببین سال نو مبارک مهتاب نفس مامان سال نوتون مبارک مامان مهتاب جون انشالله سالی پر از شادی و سلامتی و عشق و امید و کامیابی نوشته ات دلم رو لرزوند سرعت تغییرات دخترکم من رو میترسونه چون کاملا متوجهم که ازش جا موندم همین الانشم.....
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم الهه جان که سال جدید با اولین کامنتت و با این همه عشق و محبت و انرژی شروع بشه..چه سالی بشه امسال.. فدای مهربونیات عزیزم شمام که از ترس اینکه ما آدرینا خانومو همش قورت ندیم عکسنمیذارین دیگه وگرنه الان نبود دیگه تو شمک من بود همینطوره اونقدر سریع میگذره که احساس میکنی از همه چی جاموندی...
منصوره
10 فروردین 93 8:45
سلام عزیزم لحظه هایتان شیرین همانند خنده های مهتاب جون
مامان مریم
پاسخ
فدای شما و گلسای قشنگم سال نوتونم مبارک شاد باشین همیشه
مامان هلیاجون
10 فروردین 93 9:17
سلام سال نوتون مبارک انشالله سالی پر از خیر و برکت و خوبی و خوشی و سلامتی پیش روتون باشه مهتاب جونم رو ببوسین
مامان مریم
پاسخ
سال نوی شمام مبارک عزیزم برای شمام سالی پر از شادی و موفقیت آرزو میکنیم برای هلیای قشنگم
مامان روژینا
10 فروردین 93 10:23
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز
مامان روژینا
10 فروردین 93 10:25
عزیز دلمی مهتاب نازم این بوسم برای تو
مامان مریم
پاسخ
فدای شما و روژینای خوشگلم سال نوی شمام مبارک میبوسمتون
مامان رادمهر
10 فروردین 93 13:28
عشقم چه لباساشم بش میاد مخصوصاً اون قرمزه خیلی جیگرش میکنه مریم جون فرصت نشد بابت خریدات ازت تشکر کنم - ممنون - حالا ازشون راضی بودی؟ یه دنیا از لپا و دستای لاک زده ی خوشگل مهتاب خانومی
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم من حاج خانوم داداشو خیلی اذیت کردم ازشون خیلی تشکر کن همه چی خوب وعالی بود جنس جدید آوردین خبرم کنین رادمهر خوشگل منو حسابی بچلون سال نوتونم مبارک
مامان آیسا
10 فروردین 93 17:48
سلام به روی ماه مهتاب عزیزم.سال نو مبارک.انشاا... سال خوبی داشته باشی زیر سایه ی پدر و مادر.از دور میبوسمت
مامان مریم
پاسخ
سلام به روی ماه شما وآیسای عزیز و خوشگلم سال نوی شمام مبارک برای شمام کلی آرزوی خوب داریم
الهه
11 فروردین 93 4:17
فدای شما چه کنیم کار دله دوستش داریم دوستتون داریم دخترتون بسی زیباو خوش عکس و گوگولیه یکی از زیبا ترین و فوتو زنیک ترین دختر بچه هایی هست که دیدم الهی فداش شم خوب دوستش دارم، چه کار کنم آخه؟!
مامان مریم
پاسخ
یکی منو بگیره دارم میرم رو ابرا .... دل به دل راه داره عزیزم..ما هم بسی بیشتر از بسی شما رو دوست دارم...اون زیبایی هم که میفرمایین از درون و سرشت زیبا و ستودنیه خودتون نشات میگیره...آدرینا هم زیباترین شاهزاده خانوم دنیاست
مونا (مامي آدرين)
11 فروردین 93 9:13
عزيز دلم آخه اين دخملك چقدر ناز داره تو عكساش قربونش بشم سلام دوست عزيزم سال نوتون مبارك و اميدوارم خداي مهربون تمامي آرزوهايي كه براي مهتاب جون داريد يكي يكي برآورده كنه و هيچ وقت دستاي كوچولوي فينگيلي هاي ما رو رها نكنه . آمين
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم مونای عزیزم...سال نوی شمام مبارک برای شما و همسر محترم و آدرین عسل و دوست داشتنی هم بهترین آرزوها رو دارم...میبوسمتون
عاطفه
11 فروردین 93 10:49
عجب روزگاری ! دوست هم دوستای قدیم ! البته دوستا ! نه شما که شمشیر و از رو بستی برای ما ! سال نو مبارک. صد سال به این سال ها .چه خبرا ، خوبید ؟ مهتاب جونم ، خوشگل خانومی عید شما هم مبارک عزیزم. ماشالله هزار ماشالله هر روز ناناز تر و خوشگل تر میشی ها. قربونت بشم که انقدر ماهی. ایشالله سالی پر از موفقیت و شادی پیش روت باشه گلم.
مامان مریم
پاسخ
به به باد آمدو بوی عنبر آورد قدمتون روی چشم ما سال نوی شمام مبارک بده اون بوس قشنگارو اصلا عاطفه جان معلومه ال جدید خیلی متحولت کرده شک کردم کامنت خودت باشه ..قربونت برم من لطف داری به مهتاب به من که نه چشات قشنگه عزیزم بازم ازین ناپرهیزیا بکن خوشحال میشیم
نیم وجبی
15 فروردین 93 17:26
عیدتون مبارک باشه دوست خوبم مهتاب عزیزم همیشه مثل ماه می درخشی عزیزم دوستون دارم
مامان مریم
پاسخ
عید شمام مبارک نیکو جوونم چشاتون مثل همیشه مهربون و زیباست ما هم فراووون
زهرازری
16 فروردین 93 15:15
سلام عزیز دلم عیدت مبارک شرمنده دیر اومدم. درگیر مهمونداری و دیدو بازدید بودم انشالله زنده باشیم نوروز ۱۲۰ سال دیگه روبهت تبریک بگیم سالی پر از لحظات قشنگ وشاد رو برات آرزومندم در امان خود خدا بمانی انشالله
مامان مریم
پاسخ
سلام عمه زری عزیزم عید توام مبارک خیلی خوش اومدی دشمنت شرمنده حالا ایشاله مهتاب که اگه خدا بخواد 120 سال دیگه ممکنه باشه ولی من و تو بعید میدونم برا خودت دعا کردی دیگه ای شیطون طول زندگی مهم نیست امیدوارم عرض عظیمی داشته باشه زندگیمون
مامان لنا
17 فروردین 93 12:19
چقدر ناز و بزرگ شده این گل دختر ما!! هوار تا بوس برای مهتاب جون خوشگلم مریم جونم میشه بگین شما کجا زندگی می کنین؟
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم خاله الناز مهربون.. سال نوتون مبارک و لنای خوشگلمو یه عالمه ببوس عزیزم ما ساکن قاین هستیم خراسان جنوبی در خدمتتون هستیم
مامان ابولفضل
18 فروردین 93 14:14
سلام سال نو با تاخير مباررك اميدوارم سال خوبي پيش رو داشته باشين.. مهتاب جون چه خوردني شده با اون لباس قرمز و لاك خوش رنگش... با اين عكسا دلم آب ميشه كه دخمل ندارم.... خدا اين فرشته كوچولو رو واستون حفظ كنه...
مامی مهتا
19 فروردین 93 10:03
به به چه سفره هفت سینی ....چه دخمل نانازی هزار ماشالله ..... سال نو مبارکمریم بانو .... اینقدر از این نوشته هات خوشم میاد که نمیدونی باورت نمیشه حرفهای دل من که هیچموقع نمیتونم بنویسمشون رو همیشه تو نوشته های تو پیدا میکنم ....امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
مامان موژان جون
19 فروردین 93 11:17
سلام عزیزم سال خوبی داشته باشی الهی فدای اون لبخندت عزیزم شیرین خاله چه سالن مدی برای ما گذاشته انشالله همیشه خندون باشی دخملی ناز
مامان هدیه
19 فروردین 93 22:55
سلام عزیزم خوبین سال نوتون مبارک ماشالله ناز گلم خییییییلی خانوم شده منم یه بوسس آبدار بهمهتاب جونی و مامان مهربونش میفرستم
مامی آرشیدا
21 فروردین 93 18:42
سال نومبارک عزیزای دلم مهتاب خانوم خوشگل خانوم ایشالاهمیشه خنده رولبای قشنگت باشه
رضوان
21 فروردین 93 21:01
چرا دیگه ب من سر نمیزند
رضوان
22 فروردین 93 12:52
نرگس
24 فروردین 93 15:39
مهتاب جونم سال نو با تاخیر مبارک عززیم مریم عزیزم امیدوارم همیشه شادو سلامت کنار گل دخترت تمام سال رو بگذرونی قربون دخملی برم با عکسهای قشنگش
خاله ی آریسا
27 فروردین 93 11:04
سال نو مبارک واااایییییی سفره هفت سین با نی نی های نازنازی چه زیبا و خوشگل میشه میبوسمت مهتاب کوچولو
منصوره
30 فروردین 93 9:59
__ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- روزت مبارک
مامان لنا
31 فروردین 93 8:54
عزیزم روزت مبارک.
رضوان
31 فروردین 93 11:31
مامان مریم مهربون روزت مبااااااااااااااااااااااااااارک
ما مان آنیا
31 فروردین 93 20:33
مریم جان دوست خوبم خیلی دلم برات تنگ شده و خیلی دوستتون دارم سال نو هم مبارک عزیزم فقط ببخشید که خیلی با تاخیر شد بهترین ها از خدای مهربون برای شما و خانواده محترمتون می خواهم
ما مان آنیا
31 فروردین 93 20:39
بانوی گل شاهکار زیبای آفرینش مخلوق پاک و بی ألایش خداوند شادی تو شادی دنیاست روزت. ماهت سالت و تک تک لحظه های عمرت همیشه شاد عشقم روزت مبارک
گل نرگس19
2 اردیبهشت 93 12:24
سلام دوست مهربون روزتون مبارک وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ منم سربزنید خوش میشم منتظر نظر قشنگتون هستم
آزاده
6 اردیبهشت 93 17:43
سلام وب زیبایی دارید بخصوص با دختر خوشگل و بانمک بهتر شده درکنارهم همیشه شاد باشید
دایی آخری
8 اردیبهشت 93 14:56
منم براش همونایی که "خودش خوب میداند چه میخواهم" رو آرزو میکنم
مامی الهه
14 اردیبهشت 93 22:10
سلام من شرمنده من بد من کم کار ولی شما بزرگی کن پست جدید بذار از دختر طلا و خودتون بگید بابا دلمون پکید آخه
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهه جون یعنی من همه ی اینام دیگه چشم قربون اون دلتون بشم من