نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

سفرنامه-قسمت دوم

1392/11/22 11:19
نویسنده : مامان مریم
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

نیمه ی دوم سفر بعد از خداحافظیه اشکبار تو و محمدحسین با رفتن به بندرعباس شروع شد.بندر عباس واقعا بندر عظیمیه...پایتخت اقتصادیه ایران به معنای واقعی.تا چشم کار میکرد اسکله بود و کامیون و تریلر .میگفتن گاهی برای تخلیه ی بار یک کشتیه اقیانوس پیما یک ماه وقت لازمه ! صف کامیونهایی که در انتظار بارگیری بودن به دو کیلومتر میرسید.بندرعباس شهر قشنگی بود مخصوصا که روز اول بارون نم نمی میومد  وهوا فوق العاده بهاری بود.خلیج فارس و مرغای دریاییش و صداشون حس قشنگی به آدم میداد.روز دوم اقامتون توی بندرعباس با لنج رفتیم قشم.مهمانسرایی که توش بودیم سرایدارش یه دختر ناز داشت که همسن خودت بود و صداش از تو حیاط میومد که به باباش با اون لهجه ی خوشگلش میگفت :"بابا این دخترو کجاس باهاش بازی کنم؟!" در مسیر برگشت از بندرعباس هم یه شب در کرمان اقامت داشتیم که فقط وقت کردیم بازار گنجعلی خان رو ببینیم و کلی قوتو و زیره و سوهان بخریم...دیگه آخرای سفر حسابی دلمون برای خونه تنگ شده بود و برای روزمرگیای قشنگی که باهم داشتیم.ما آدما موجودات عجیبی هستیم .همیشه از روزای تکراری مینالی ولی گاهی دلت برای همونم تنگ میشه! 

مرور خاطرات قشنگ اون روزها در ادامه و با عکسهای سفر....

ورود به بندرعباس حیاط مهمانسرا و بارون نم نم...

ساحل بندرعباس

بوستان خلیج فارس که هر روز ناهارو میگرفتیمو اونجا میخوردیم. تو هم حسابی بازی میکردی...

آکواریوم مهمانسرا و تو که همه ی وقتی که اونجا بودیم پیش لاکپشتا بودی و ازشون دل نمیکندی..

سوار لنج در مسیر قشم...

ساحل زیبای قشم ...

روز سوم ساحل بندرعباس و ...

اینم ستاره دریایی که مهتاب بهش میگفت پاتریک ....

و آخرین عکس همسفرای عزیز و دست داشتنیه من که بهترین لحظاتو کنارشون داشتم.و یه تشکر ویژه از همسر عزیزم که همه ی تلاشش برای شادی و آرامش ماست.و منو مهتاب همیشه به وجودش و عشقش میبالیم.

پسندها (5)

نظرات (48)

منصوره
22 بهمن 92 11:31
قربونشششششش برم من عالی بود واقعا همینطوره اگه جند روز بیشتر از خونه دور بشیم دوباره دلمون براش تنگ میشه و دوست داریم برگردیم کیف کردم از دیدن خوشی شما
مامان مریم
پاسخ
مرررررسی عزیزم.. خوشحالم که کیف کردی.. همینطوره هیج جا خونه ی آدم نمیشه..
مامی مهتا
23 بهمن 92 8:55
خوش حالم که بهتون خوش گذشته .... عکسها هم که عالی بود فدااای مهتاب خانووم ناز
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم عزیزم...جای دوستان خالی ..مهتای خوشگلمو ببوس
مامان لنا
23 بهمن 92 11:17
مریم جون عکسات خیلی عالی بودن طوری که یهو حس کردم منم تو ساحلم. خوش باشید همیشه. مهتاب هم که تو عکس ها معرکه است.
مامان مریم
پاسخ
چه خوب خوشحالم که این حسو داشتی فدای شما و لنای خوشگل خودم
ژاله مامان آیدا
23 بهمن 92 16:40
عزیزم انشااله همیشه سفرای خوب و خوش. خیلی هم قشنگ نوشتی.
مامان موژان جون
24 بهمن 92 11:54
ای جان پاتریک الهی فداش بشه خاله ببین حسابی بهش خوش گذشته همیشه به تفریح وشادی
الهه
26 بهمن 92 1:18
ای به فدای مهتاب زیبا رو و معصومم. چه خوشحالم بهتون خوش گذشته. من خوشبختانه سعادت رفتن به بندر عباس رو داشتم و اتفاقا با لنج قشم رفتم.. حستون رو کاملا درک میکنم. دبی هم میری داری خلیج فارس رو تماشا میکنی ولی تماشاش از داخل خاک وطن یه حس خیلی خیلی خاصی داره واقعا. عکسها و نوشته ها عالی. دست شما درد نکنه ما رو در این خوشی سهیم کردید.
مامان مریم
پاسخ
میبینی الهه جان چقدر من تنبلم..ببخش توروخدا جواب اینهمه مهربونی رو الان دارم میدمچه عالی ..منم عاشق بندرعباس شدم..براتون آرزوی یه عالمه سفر دارم همراه آدرینای زیبام..ممنون از محبت بیکرانت عزیزم
خاله ی آریسا
26 بهمن 92 9:44
اینجوری که مینویسین دلمون میخواد بریم و تو اولین فرصت باید بریم و از دست ندیم مهتاب کوچولو رو ببین خیس نشی عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی لپ قرمزی
مامان مریم
پاسخ
خوشحالم که این تصمیمو گرفتین.. فدای شما وآریسای خوشگل و خوردنیم
منصوره
26 بهمن 92 12:52
نازی عزیزم همیشه خوشی باشه
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم..
عمه زری
26 بهمن 92 14:30
سلام ماری جونم. من برگشتم از مشهد امام رضا خیلی بهت سلام رسوند آخ دلم واسه حرم به این زودی تنگ شد. مث تو که دلت واسه سفر اخیرت تنگ شده. درکت می کنم. خاطرات خوب گذشته مث یه خواب خوب می مونه تو ذهنت. مث یه رویا... دعا می کنم همیشه خاطرات خوب تو ذهنت بمونه و همیشه خوش باشی
مامان مریم
پاسخ
سلام عژقم قربون امام رضا بشم من..دلم براش تنگ شد واقعا حق داری...فدای تو بشم با این درک بالات.. فدای تو ..برای تو هم بهترین خاطره ها رو آرزو میکنم
عاطفه
26 بهمن 92 17:34
مهتاب جونم عکسات به خاطر خوشگلی خودت خیلی ناز شده . امیدوارم خیلی بهت خوش گذشته باشه و همیشه به شادی بری سفر و بیای و ما از دست مامانت راحت باشیم.
مامان مریم
پاسخ
تو دعا کن ما سفر بریم حالا شما هم این وسط بی نصیب نمونی ما که بخیل نیستیم
مامان آتنا
28 بهمن 92 9:01
مهتاب جونم خدا بابا و مامانی رو واست نگه داره و ایشالا همیشه در کنارشون شاد و سربلند زندگی کنی. میبوسمت
مامان مریم
پاسخ
ممنون بابت دعای قشنگت عزیزم...همینطور شما در کنار آتنای خوشگلم
گروه طراحی سیاه و سفید
28 بهمن 92 17:58
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم تخفیف ویژه فقط با 8 هزارتومان همه طراحی رو برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.همین الان اقدام کنید
مامان روژینا
29 بهمن 92 11:54
چه عکسای نازی گرفتی مامانیمهتاب جونم که مثه همیشه خوش عکس و دوست داشتنیهقربونش بشممرسی که به ما سر میزنی مامانی
مامان مریم
پاسخ
قربون شما برم..برای روژینای ناز خودم
باران زندگی
29 بهمن 92 14:34
سفرت به خیر و شادی با یه مهتاب نانازی
مامان مریم
پاسخ
بازم بداهه سرایی ممنون فقط لطف کنین وبلاگ بارانمونو آپ کنین دلمون ترکید براش
مامان روژینا
1 اسفند 92 10:34
زيباترين سلام دنيا طلوع خورشيد است ان را بدون غروبش تقديمت ميكنم برای مهتاب قشنگم
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم از پیغام قشنگت...ببوس روژینای قشنگمو
نازنین(مامان پارمین)
4 اسفند 92 1:09
عزییییییییزم همیشه به گردش عکساتون خیلی قشنگ بودن و کلی لذت بردم
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم نازنین عزیزم..کم پیدایی؟ چشمات قشنگه عزیزم.پارمینمو ببوس
میم مثه محیا
4 اسفند 92 7:02
عاااالی هوس یه سفر بندری کردم انشالله همیشه ب گردش
مامان مریم
پاسخ
قربون شما ایشاله قسمتتون بشه مرسی عزیزم
مامان رادمهر
5 اسفند 92 20:28
انشالله تند تند برین سفر و بتونم حسابی خوش بگذره مریم جون عکسای خوشگل خانوم من عالیین مخصوصاً اونی که با چتر وایساده حیف که کلیک راست وبتو قفل کردی و گرنه برای خودم برش میداشتم
متین
7 اسفند 92 2:06
سلام دوست عزیزم دلم براتون یه ذره شده بود سفر بخیر ایشالا همیشه به گردش راست گفتی مریم جون تمام دنیا رو که بگردی بازم هیچ کجا خونه ادم نمیشه نازگل منو ببوس
دایی رضا
7 اسفند 92 7:52
عکسای خیلی قشنگی بود . مخصوصا عکسای خوشکل خانم.
باران زندگی
7 اسفند 92 9:33
مرسی که به ما سر زدید تصاویر بیشتر اضافه شد
ژاله مامان آیدا
7 اسفند 92 21:44
مبارکت باشه عزیزم امیدوارم مهتاب جون خوشش اومده باشه
رضوان
9 اسفند 92 11:21
مامان هدیه
12 اسفند 92 1:30
خوشحالم که بهتون خوش گذشته عکسا مثل همیشه عالی بود
متین
12 اسفند 92 1:37
ببوس ناز دخترو
سارا مامانی شیدا
12 اسفند 92 8:58
وای چه عکسای قشنگی دوست خوبم امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون پر از شادی باشه
مامان روژینا
13 اسفند 92 10:35
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامان شهاب
13 اسفند 92 17:38
فدای این عکسای قشنگ
مامان موژان جون
18 اسفند 92 8:54
میم مثه محیا
18 اسفند 92 17:26
از اینورا رد میشدم دلم نیومد بهتون سرنزنم
مامان ترانه و برنا
20 اسفند 92 1:15
سلام دوست جون دلتنگتون بودم عکسها رو دیدم دلم وا شد
مامان آنی
20 اسفند 92 10:40
همیشه به گردش و شادی ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:02
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین .. رمز پست رو براتون خصوصی گذاشتم
رضوان
25 اسفند 92 21:42
پس کجایید شما
مامان روژینا
26 اسفند 92 9:44
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم
مامان نیروانا
26 اسفند 92 14:01
مریم عزیزم، شما کرمان اومده بودین و من نمیدونستم!!!! چه حیف که تو و نفست رو ندیدم. امسال تو خیلی بهمون لطف داشتی و من اندازه ی تو خوب نبودم. امیدوارم بهاری که میاد شادترین لحظه ها رو برات بیاره. نفسم مهتاب رو ببوس و ببوی
میم مثه محیا
26 اسفند 92 22:38
کاش تقویم ما ادما یه جور دیگه بود عیدمون رنگ قرمز ماهی وسبزی سبزه نبود خونه تکونی ولباس جدید نبود عیدمون لحظه ای بود که می تونستیم دل بشکنیم اما نشکستیم عروسیمون لحظه ی پیوند عقل ودلمون بود تولدمون به دنیا اومدن انسانیتمون بود مرگمون پایان یه قصه ی حماسی بود نه یه داستان غم انگیز تکراری دلم یه تقویم بدون تاریخ شمسی وقمری ومیلادی می خواد عید دلتون پیشاپیش مبارک
مامان بهار
28 اسفند 92 7:04
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...
مامان لنا
28 اسفند 92 9:08
عزیزم امیدوارم سال خوبی را پیش رو داشته باشید.
مامان لنا
28 اسفند 92 9:11
سال نو مبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشید.
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم همینطور شما و لنای خوشگلم
منصوره
28 اسفند 92 10:11
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد بهار بر شما مبارک
متین
29 اسفند 92 2:17
سلام عزیزم پیش پیش عیدت مبارک سال خوبی رو برات ارزو میکنم میبوسمتون
مامان رادمهر
1 فروردین 93 2:18
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
علامه کوچولو
1 فروردین 93 9:29
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
متین
1 فروردین 93 18:59
سلام مریم عزیز عیدت مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم متین عزیزم خیلی دوستون دارم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم
میم مثه محیا
2 فروردین 93 9:33
" بــــاز کـــن پـــنــجـــــره هـــا را و بـــهـــاران را بـــــاور کـــن ... ! " , ســـــــال نــــــو مـــبــــارک
منصوره
2 فروردین 93 12:17
آرزو دارم سالی که پیش رو داری آغاز روز هایی باشد که آرزو داری..........سال نو مبارک
مریم
27 فروردین 93 14:56
چقد ماه شدی خاله قربون لپات برم من