نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

به یاد داشته باشیم....

1392/11/11 10:37
نویسنده : مامان مریم
530 بازدید
اشتراک گذاری


کاش وقتی بچه هامون میرن مدرسه بهشون بگیم :

عزیزم من نمی خوام تو بهترین باشی

من فقط می خوام تو خوشبخت باشی

اصلا مهم نیست همیشه نمره هاتو 20 بگیری

جای 20 می تونی 16 بگیری اما از دوران مدرسه و کودکیت لذت ببر.

از "ترین" پرهیز کن خوشبختی جایی هست که خودت رو با کسی مقایسه نکنی

حتی نخواه خوشبخت ترین باشی

بخواه که خوشبخت باشی و برای این خواستت تلاش کن همین....................

من فکر میکنم از وقتی به دنبال پسوند "ترین" رفتیم، خوشبختی از ما

گریخت.. از 19/75 لذت نبردیم چون یکی 20 شده بود..

از رانندگی با پراید لذت نبردیم چون ماشینای مدل بالاتری تو خیابون بود.

از بودن کنار عشقمون لذت نبردیم چون مدرک تحصیلی و پول توی جیبش کمتر از

خیلی های دیگه بود.

می خوام بگم خیلی از ما فقط به "بهترین،بیشترین و بالاترین" چسبیدیم و نتیجه آن

نسل های افسرده و همیشه گریان شد..

شاید لازمه تغییر جهت بدیم یا حداقل اجازه ندیم نحسیِ "ترین" دامن بچه هامون رو بگیره

 مامان نوشت : ورودت به 31 ماهگی مبارک همه ی زندگیه من 

پسندها (3)

نظرات (30)

رضوان
11 بهمن 92 12:13
خیییییییییییییییییلی زیبا بود ... باید واقعا از کودکی یاد میگرفتیم ..... 31ماهگیتم مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک مهتاب جونی نازنینمممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
قربونت رضوانم...آره عزیزم..ما دهه شصتیا یه جورایی حیف شدیم..ولی اینم یه جورش بود دیگه عوضش پر تجربه ایمبرای خاله رضوان عزیزم
مامان ابولفضل
11 بهمن 92 12:48
سلام چقدر اين حرفات دلنشين بود...واقعا گاهي به خاطر به دست آوردن بهترين ها قدر داشته هامون و نميدونيم... راستي با افتخار لينك شديد...
مامان مریم
پاسخ
همینطوره کاملا موافقم... شما هم با افتخار تمام لینک شدین...برای ابوالفضل دوست داشتنیه خودم
پریسا نجفی
12 بهمن 92 8:26
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان مریم
پاسخ
ممنون حتما
مامان لنا
12 بهمن 92 9:30
31 ماهگیت مبارک عزیزم... مریم جون واقعا عالی نوشتی... واقعا...
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم برای لنای خوشگلم
مامان موژان جون
12 بهمن 92 13:05
الهی فدای اون بینی عملیت خاله بینیتیو پیش چه دکتری رفتی عزیزم 31 ماهگیت هم مبارک عزیزم
مامان مریم
پاسخ
چقدر جالب داییم همیشه همینو میگه خاله جون.. مرسی عزیزم...موژان خوشگلمو ببوس
مامان نیروانا
13 بهمن 92 10:12
سلام عزیزدلم! با تمام وجودم از این نوشته ی قشنگت لذت بردم. خیلی باهات موافقم و کاش واقعاً بتونیم نذاریم نحسی "ترین" دامن عزیزامونو بگیره. عاشقتم و عاشق نفسم مهتاب
مامان مریم
پاسخ
خوشحالم فریبای عزیزم.. وکاملا باهات موافقم...ما هم عاشق شما ،اینهمه انرژیه مثبت و محبتتونیم
سیما
13 بهمن 92 17:56
نازیییییییییییییی
مامان مریم
پاسخ
فدای شما
مامان آوينا
14 بهمن 92 11:40
ورودت به 31 ماهگي مبارك عزيزم ايشالا كه در همه حال با تمام وجود خوشبختي رو حس كني
مامان مریم
پاسخ
ممنون لیلا جان... برای شما و آوینای خوشگلمم یه دنیا شادی آرزو میکنم
منصوره
15 بهمن 92 13:42
موافقم مهتاب جون رو ببوسین
منصوره جووون
15 بهمن 92 16:53
اگه نمیشناختمت مبگفتم یه چیزی گفتی و خوب گفتی اما الان که میشناسمت میگم: تو انسان خوشبختی هستی چون تلاش کردی و یاد گرفتی چجوری تو مسیرش بیفتی خوشبختی از آن ماست...
مامی یلدا و سروش
15 بهمن 92 17:21
31 ماهه شدنت مبارک عزیزم. انشاالله همیشه شاد باشی و سلامت
مامان لنا
16 بهمن 92 9:28
نازنینی خیلیییییییییییییی.
عمو مسنن جون
16 بهمن 92 22:44
مامان مریم؟!!! یعنی وجدانا اینا حرفای خودت بود؟؟ اگه اینجوری بوده پس:
عمه زری
16 بهمن 92 22:47
سلام ماری جون بابا فک مان افتاد رو زمین نمیدونم چه جوری جمعش کنم تو هم ازین حرفا بلد بودی رو نکرده بودی راستی دو و نیم سالگی مهتاب جون رو هم بهت تبریک میگم
الهه
17 بهمن 92 4:47
حانا سخن از زبان ما میگویی 31 ماهگیت مبارک مهتاب قشنگ و معصوم و دوست داشتنیم به عکست که نگاه میکنم قلبم میلرزه از بس ناز و ماه و معصوم و دوست داشتنی هستی نفس مامان گلی
مامان ندا
17 بهمن 92 16:03
زیبا دخمل نازمو حسابی ببوسش دلم براش تنگ ده بود
مامان مریم
پاسخ
قربونت ندا جان ما هم دلمون براتون تنگ شده بود... میبوسمتون
مامان کوثری
18 بهمن 92 12:39
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
میم مثه محیا
19 بهمن 92 20:22
خیلی قشنگ بود موافقم عاقا لایک
مامان مریم
پاسخ
عاقا کم پیدا ؟!! تلافی میکنین؟! قربون شما
mamanebaran
20 بهمن 92 9:07
مریم جونم، تفسیر کلمه " ترین " واقعاً بی نظیر بود . متاسفانه خیلی هم باب شده ، من شخصاً با این تفاسیر کاملاً موافقم و به این کلمه ترین یه جورایی آلرژی پیدا کردم ، از خدا میخوام بهترین واژه ها آذین بخش بهترین روزای زندگیمون باشن . مهتاب ، نازنینِ دوست داشتنی 31 ماهگیت مبارک الهی که همیشه سایه پرمهر و محبت مامان و بابای مهربونت بالای سرت باشه و محفل سه نفریتون همیشه پر از عشق و محبت باشه
مامان مریم
پاسخ
درست میگی فاطمه جان نسل ما خیلی درگیر "ترین" شد... اوج روزهای شاد جوونیمون در رقابت کنکور و کسب رتبه ی بهتر داغون شد... و بعدش هم در کش و قوس خونه و ماشین و .... امیدوارم بچه هامون از ما عبرت بگیرن و فقط سعی کنن شاد باشن حتی با یه لقمه نون
سارا مامانی شیدا
20 بهمن 92 9:51
سلام مریم جونم یه مدتی درگیر بودم نتونستم بهتون سر بزنم دلم برای روی ماه مهتاب جونم و نوشته های زیبات تنگ شده بود واقعا درست میگی متاسفانه زندگی خیلی از مردم تحت تاثیر شرایط دیگرانه و هیچ کس شکرگزار چیزای خوبی که داره نیست منم امیدوارم بتونیم فرشته کوچولوهامون رو طوری تربیت کنیم که کاری رو انجام بدن که ازش لذت میبرن نه کاری که دیگران دوست دارن
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم ساراجان...ما هم برای کامنتای خوشگل و پر محبتت عزیزمهمینطوره کاملا موافقم..منم امیدوارم بتونیم کاری کنیم که از زندگیشون لذت ببرن فقط همین
ژاله مامان آیدا
20 بهمن 92 10:36
سلام مریم جون یه سفارش عجله ای داشتم تازه امروز تموم شد از فردا تابلو مهتاب جون رو شروع می کنم انشااله هفته دیگه آماده میشه. رنگها رو با تم صورتی و قرمز می زنم خوبه؟ تابلو کد5
منصوره
20 بهمن 92 13:18
به ما هم سر بزنید ما کم لطف نیستیم
مامان مریم
پاسخ
شما سرورین ما بی لیاقتیم چشم اومدیم
زهره
20 بهمن 92 15:54
سلام عزیزم مطلبت واقعا زیبا بود و عالی مریم جون 31 ماهگیت مبارک مهتاب جونم
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم زهره ی عزیزم..خوشحالم که برگشتینبرای مهتاب خوشگلم
مامان رادمهر
20 بهمن 92 18:50
با این نوشته قشنگت بم ثابت کردی که یه نویسنده ی عالی هستی نمیدونم شاید خودت خبر نداری 31 ماهگی گل دخترتم مبارک انشالله 131 ساله بشه از طرف من حسابی بچلونش و بوس بارونش کن
مامان مریم
پاسخ
لطف داری عزیزم..ولی از همین تریبون اعلام میکنم من ننوشتمش فقط ازش خوشم اومد گذاشتمش توی وبلاگ... ممنونم نعیمه ی عزیزم..توام رادمهر خوشگل و جیگر منو بچلوووون حسابی
ژاله مامان آیدا
21 بهمن 92 14:23
سلام مریم جان شرمنده نتونستم همون رنگ پیدا کنم میشه رنگ دیگه انتخاب کنی صورتی ، قرمز ،... قول می دم خوشگل باشه انتخاب رنگ رو بسپر به من رنگای خوشجل برات می زنم اگه دوست نداشتی هزینشو پس میدم عزیزم
مامان مریم
پاسخ
عزیزم ممنون خودتو ناراحت نکن دشمنت شرمنده خبرشو بهت میدم
مامان حنانه
22 بهمن 92 0:47
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید،دختر نازتون رو از طرف من ببوسید به وبلاگ دختر منم سر بزنید،تقریبا هم سن دختر ناز شماست، http://mehrabooon.niniweblog.com
مامان مریم
پاسخ
قربون شما لطف دارین... حتما باعث خوشحالیمونه..برای دختر ناز خودم حنانه
بابای حنانه جون
22 بهمن 92 10:55
این نوشته شما خیلی جالب بود برای چند دقیقه منو به فکر فرو برد دقیقا همین جوریه ای کاش همه آدما خصوصا خانوما که خیلی هم چشمن اینارو بخونن وعمل کنن . من از امروز سعی میکنم از داشته هام بیشتر لذت ببرم .ممنون از تلنگرتون
مامان مریم
پاسخ
خوشحالم که تاثیر گذار بوده برای خودمم خیلی جالب بود..امیدوارم همه مون از داشته هامون لذت ببریم در ضمن کی گفته خانوما هم چشمن؟!
مامان آتنا
28 بهمن 92 8:42
آفرین خیلی قشنگ بود امیدوارم این حرفای زیبا چراغ راه زندگی مهتاب قشنگم بشه. 31 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان مریم
پاسخ
امیدوارم..ممنون عزیزم
باران زندگی
29 بهمن 92 14:36
ولی وبلاگتون بهترینه حالا خود دانید ما که چشممون دنبالشه
مامان مریم
پاسخ
اختیار دارین شما بهترینین.. بسیار خوشحال میشیم از کامنتاتون...
مامان آنی
20 اسفند 92 10:42
ساده و زیبا نوشنه بودی مریم جون