نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

همه چی آرومه !

1392/7/23 18:36
نویسنده : مامان مریم
915 بازدید
اشتراک گذاری

حال و هوای پاییز حسابی تنبلم کرده..یه حسی دارم که دست و دلم به هیچ کاری نمیره حتی وبلاگ گردی که کار هر روزم بود ...یه حسی که دوست دارم بشینم یه جایی و فقط فک کنم و به یه جا خیره شم ! یا همش با یه دوست حرف بزنم !! یه همش بشینم روی کاناپه و نسکافه بخورم و آهنگ گوش کنم !! هر چند وسط همه ی این حسا ، یه وروجک وروره جادو هست که نذاره بری تو عوالم خودت ...

این روزای ما همه چی آرومه ..اداره ،خونه ، ناهار و شام و خواب ...!! بعضی وقتا روزمرگی آدمو دلتنگ میکنه..! همه چی خوبه ها ولی انگار دلت یه چیز دیگه میخواد...یا چطور بگم اصلا دلت هیچی نمیخواد! با خودت میگی داشتن اونم تکراری میشه بعدش چی ؟! چه جوریه که آدم همش در جستجوی چیزایه که نداره و وقتی هم بهشون میرسه ازشون دلزده میشه و دنبال چیزای دیگه اس ؟! آخر اینهمه خواستنها و رسیدنها چیه ؟! 

دختر قشنگم ببخش مامانو که بعضی وقتا این شکلی میشه..وبلاگت یک ساله شد! ولی اینو بدون تو و نوشتن از تو ،حرفها و خنده هات ، هیچوقت برای من تکراری نمیشه..

از همه ی دوستای خوبم که کامنتای پر محبتشون هنوز بی جواب مونده عذر میخوام وقول میدم جبران کنم .دوستون داریم.

 

این کلاه کوچولو رو میبینی پر پریه ؟ اول تابستون گرفتم ولی به دی ازش میترسیدی که اگه میدیدیش گریه میکردی ..بالاخره راضیت کردم بزنی به موهات لبخند

یه کوهنوردیه پاییزیه سه نفره ...چند روزی اینجا حسابی سرد شده بود تا این حد ...

خوشمزه نوشت: به لاله ی گوش میگی " کشکوزک " (کفشدوزک ) !!

 

پسندها (1)

نظرات (42)

عاطفه
23 مهر 92 19:03
هنوز نخوندم ، برم بخونم بیام
عاطفه
23 مهر 92 19:05
میدونی چته ؟ دلت برای من تنگ شده ! تنهایی لم دادن و نسکافه خوردن بهت مزه نمیده ! یه لیوان هم برا من آماده کن تا بیام ...
(ببین چه خوبم ؟ حالا تو هی بیا مردم آزاری کن )


آره خداییش ، آخ چقدر دلم میخواست اینجا بودیو میومدی خونمون با زری جوون، اوووو چه حالی میداد...
اختیار داری خوبی از خودمه
متین
23 مهر 92 20:13
مریم جونم سلام
خوبی خانم ؟
امیدوارم روزهای پاییزیت و ارام و شاد بگذرونی
دقیقا با حرفات موافقم منم بعضی وقتها به این فکر میکنم بعد از همه این رسیدن ها بعدش چی؟
بعضی وقتها از خوشبختی و ارامش زیاد هم ادم خسته میشه ولی من همیشه خدمو یه جوری مشغول میکنم
همیشه لذت فکر نداشته هات از داشتنشون بهتر و قشنگتره
من وقتی چیزیو ندارم همش تو فکرشم
ولی وقتی بهش رسیدم برام عادی و گاهی خسته کننده میشه
هر وقت این فکر ها میاد سراغم به انسانهایی فکر میکنم که مریضی دارن
بچه دار نمیشن
بچشون ازشون دوره و کسایی که قرضدارن
مشکلات دارن
و.....
بعد خدا روشکر میکنم حالم خوب میشه
منم دوستت گوش من همیشه اماده شنیدنه
عکسای مهتاب جونم خوشکلا


ای جووونم که با این سن کمت اینقدر تجربه و حرفای خوب داری برام که همیشه دلگرمم میکنه...
من فدای دوست خوشگلم بشم ...خوشحالم که شمارو دارم ...دلم به داشتنت خوشه عزیزم
متین
23 مهر 92 20:17
این خصوصیو بگیر دلت واشه


مرسی متین عزیز و خوشگل من
ممنون که همیشه برام وقت میذاری ...
دوست دارم و برات همیشه آرامش و خوشبختی میخوام عزیز دلم..
حالا که دیدمت دلم زود زود برات تنگ میشه
میم مثه محیا
24 مهر 92 8:24
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک


عید شمام مبارک عزیزم
میم مثه محیا
24 مهر 92 8:26
حالا چ ربطی ب کفشدوزک داره؟

این حس و حال گاهی پیش میاد،میگذره عزیزم

ولی خوشبحالت ک اینروزات همه چی آرومه!!

مهتاب گلمو از طرفم ببوس،ببوسی هاااا،تعارفی نگفتم


نمیدونم بخدا واسه خودمونم معماست
آره واسه من که زیادم پیش میاد
قربون شما ، برای ما هم اون محیای خوش خنده ات رو محکم ببوس
♥ نیم وجبی ♥
24 مهر 92 13:26
باهات موافقم مریم جون گاهی اوقات آدم بدون دلیل دلتنگ میشه
1 ساله شدن وبلاگتون مبارک باشه دوستم ،، قلمتون پایدار بمونه
واای چه عکسای نازی ازز قرتی خانوم گذاشتی دلم رفت براش
ببوسش از طرف من هزارتاا


همینطوره نیکو جان...ممنون دوست خوشگلم..
قربونت برم من...کسرای نازمو ببوس
مامان موژان جون
24 مهر 92 13:50

عید قربان گرچه آیین خلیل آزر است / ملت اسلام را امروز زیب و زیور است

حبّذا عیدى که سرخ از خون قربانى او / گونه اسلام و روى ملت پیغمبر است . . .



عید شمام مبارک عزیزم
لی لی مامی آرشیدا
24 مهر 92 15:05
روزهای زندگیتون درخشان وپرازمهروآرامشببوسیدمهتاب گلی رو


وبرای شما دوست مهربون و باصفای من آرشیدای خوشگلمو ببوس
مامان امیرناز
24 مهر 92 18:54
ای جانم دختر پاییزیم هم واسه خودش کلی نازه این لباسا حس دختر پاییز و بهم داد حالا مریم جون باز خوبه وقت می کنی یه لیوان نسکافه بخوری ازش لذت ببر که بره کلاس اول می فهمی چع غنیمتی بود این روزهاااااااااا


جدی میگی سمیه جااان؟؟یعنی هرچی میگذره بدتر میشه؟؟ خدا بخیر کنه پس...
اون کلاس اولیه خوش تیپتو برام بچلووون
مامان رادمهر
25 مهر 92 11:02
چقدر حسامون به هم نزدیکه منم چند روزیه تنبل شدم حتی حال جواب دادن به کامنتارو هم نداشتم
خوشبحالت-منم انقدر دلم میخواد پنج دقیقه با خیال راحت لم بدم رو مبل و وروره جادومم نیاد بم بچسبه و با جیغاش نخواد که بغلش کنم
عکسای مهتاب جون مثل همیشه شیرین و دوست داشتنی بودن-بازم بامزه نوشت و خوشمزه نوشت بزار یکم شاد شیم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم خوشحالم که درکم میکنی...ای جاااانم اون وروره جادو رو که من خودم بخورم فدای تو بشم عزیزم که همیشه محبتت مارو شرمنده میکنه
رضوان
25 مهر 92 11:39
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااششششق عکسای خوچکلتم عروسک نازممممممممممممممممممممممممممم
هزااااااااااااار مااااااااااااااااااشااااااااااااااالا


قربونت برم خااااااااله رضوان عزیزودوس داشتنیه منفدات
مامان نرگس
25 مهر 92 16:54
عزیزم توی این روزهای پاییزی بعضی وقتها ادم دلش میگیره ولی خداروشکر که همه چیز ارومه. خیلیها دنبال چنینی ارامشین....قدرشو بدون
اخی قربون دختر نازم که چه عکسهای قشنگی ازش گرفتی


همینطوره نرگس عزیزم..خداروشکر بخاطر همه چیش..ممنون که اینقدر لطف داریبرای فرشته ی نازت
متین
25 مهر 92 18:21
قربونت برم مریم جونم
شما همیشه به ما لطف داری
دیگه نبینمت دلت بگیره عزیزم
دوستت دارم
مهتاب جون و ببوس


لطف نیست عشقم واقعیته ...
باشه دوست خوبم
توام فربد جیگرمو ببوس
متین
26 مهر 92 0:26



جیگرتو
مامان ندا
27 مهر 92 13:13



قربون شما و آیناز خانوم خوشگلم
خاله ی آریسا
27 مهر 92 13:55
این احساسات و افکار همه زودگذرن و برای همه هم پیش میاد از بس که ما انسانها تنوع طلبیم و آخرشم چیزی خوشحالمون نمیکنه اما از همه مهمتر خانوادس .
من خودم وقتی سرکارم لحظه شماری میکنم تا برم پیش خانوادم و این منو خوشحال میکنه.
شاد باشی عزیزم


کاملا درسته عزیزم...
درسته تنها دلخوشیه همیشگی داشتن اوناییه که عاشقشونی ..
آریسای خوشگلمو ببوس
محمد
27 مهر 92 20:56
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
دایی رضا
28 مهر 92 8:33
به خواهر عزیزم:

میگن :فلک به مردم نادان دهد زمام مراد تو اهل دانش و فضلی همین گناهت بس.!

سالم شاد باشی در کنار شوهر و دختر گلت .
دم بریده دایی رو هم ببوس.



مرسی داداش عزیزم الان ناراحت باشم یا خوشحال ؟!
قربون شما
برای شما هم یه دنیا شادی آرزو داریم
عمه زری
28 مهر 92 13:29
اوووووووووووووه نامرد!
این همه من بیکار بودم آپ نکردی، گذاشتی دقیقا وقت درگیری و مهمونداری من؟؟؟
یهو جاخوردم دیدم آپ کردی بماند ۲۰ تا کامنت هم داری!!!
بازم ایول که آپ کردی
خوشحالم
برم بخونم میام...



چه کنیم دیگه عزیزم
آپ آنچنانی نیست که فقط محض خالی نبودن عریضه بود...
بخاطر شما دوستای خوبمون که همیشه مارو تحمل میکنین
قربونت برم من عجقم
عمه زری
28 مهر 92 13:38
آی گفتی مریم!
همچین دقیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق حال منو داری ها!
فضا یه طوریه که آدمو فیلسوف میکنه. موافقی؟
هی دوس داری بشینی فک کنی و فک کنی و فک کنی...
احتمالا به دلیل تغییر فصله!
روح ماهم که حســـــــــــــــــــــــــــــاس...

تا میادم حالمون خوب شه باز فصل تموم میشه و زمستون میاد و باز تغییر فصل و باز روز از نو روزی از نو...
اینم روحه ما داریم؟؟؟

اصن زری فک کنم خدا وقتی مارو آفریده یهو حوصله ش سررفته منو رو تو کپی کرده واللا بس که حسامون به هم شبیهه..
به قول یه بنده خدایی خانوما فقط 10 روز در ماه حالشون خوبه

عمه زری
28 مهر 92 13:44
آخ جووووووووووووون...
منم کوهنوردی میخواااااااااااام...
عسکاش گشنگه. دلم واسش ننگ شد!

انتقاد سازنده:
کلاه پرپری که میگی رو نمیبینم . کوووش؟؟؟
قلت املاعی هم زیاد داری ماری جون!
دقت کن!



الههههههههی جیگرتو عزیزدلم..
آخ که چقدردلم میخواد همه باهم بریم کوه...
مهتابم کشت مارو با این عمه زری گفتنش !!
ای بابا دقت کن خوب جلوی سرشو البته مشکیه حق داری..
قلتام بخاطر همون حالیه که گفتم
مسنن
28 مهر 92 22:59
با نام و یاد خدایی که به یاد نیازی نداره
من هر موقع از رکود و بی هیجانی میخوام گله کنم یاد اون کلیپ ماهی میفتم که توی دریا از بی هیجانی و از یکنواختی زندگیش داشت گله میکرد که هنوز گله اش تموم نشده بود یه ماهی دیگه خوردش و همون زندگی رو هم از دست داد.
واسه همین من سعی میکنم علتش رو پیدا کنم تا گله.
علتش هم فکر میکنم ساده است بهار و پاییز به علت خنثی بودن شرایط (نه سرما نه گرما) به آدم یک حس خلاء رو میده یه حس سنگین ولی با گذشتن ماه اولش درست میشه و اون موقع باید سر مرخصی همش کل کل کنی!!!



خیلی نامردین!!!
همینطوره اصلا زندگی همین چیزاش قشنگه دیگه البته اگه دورو بریامونو خسته نکنیم !
مسنن
28 مهر 92 23:01
عکساتون خیلی قشنگ بود من از عکسا عکس پدر و دختر اول و بعدش غروب آفتاب رو انتخاب میکنم.
ضمناْ من پری ندیدم


ممنون عموی مهربون من چشاتون قشنگ میبینه ...
آخه پراش مشکیه وسط موهای مهتاب دیده نمیشه خوب ولی دقت کنین میبینین
مامان موژان جون
29 مهر 92 12:21
وای بعضی موقع ها حرف دلمون رو میزنی عزیزم خیلی حال میکنم
وای عزیزم یعنی ایقدر سرد که کاپشن



قربونت برم من عزیزم...واسه اینه که دلامون به هم راه داره
نه خداییش اونقدر سرد ولی سوییشرتاش همه کوتاه شدن و هنوز مامان خانوم تنبل وقت نکرده بره براش خرید
خاله زهرا
29 مهر 92 20:36
قربونت بره خاله که اینقده ماهی
مامی یلدا و سروش
30 مهر 92 0:28
منو بگو فکر میکردم فقط این منم که اینطوری میشم نگو این یه ویروسه برای ما مامانا... شدیدا و عمیقا نوشته هات رو احساس کردم. فرشته بانوی خوشگلت رو ببوس خصوصی داری گلم
مامی مهتا
30 مهر 92 11:09
عزیییزمی مهتای خانوووم گل میبوسمت هزارتا
مامان ترانه و برنا
30 مهر 92 18:17
سلام! این که خیلی خوبه که همه چی ارومه عزیزم ماشاله به شما عالیه دوستم حالو هوای پاییزه دیگه به من فک کن !!!!!!!!!! به خدا دلت وا میشه کودک نوپا ...هفته 31 بارداری ....کار خونه ....کار بیرون....وبلاگ نویسی...اشپزی و شیرینی پزی و دوخت ودوز .....بازم بگم دلت واشد حالا ؟ وای خدا دلم ضعف رفت عینکشو ببین هوارتا بوس بیا انور ببین چه خبره
مامان موژان جون
1 آبان 92 12:03
عیدی چو غدیر این قدر معظم نیست / حبلی چو ولایتش چنین محکم نیست بر رشته ی محکم ولایت صلوات / بیچاره بود هر آن که مستعصم نیست
محمدحسين***قهرمان كوچك***
2 آبان 92 2:42
سلام دوست جونم... خوبي...خوشحالم كه بازم ميبينمت چندوقتي نيومده بودم..... در عوض الان با چهار تا پست جديد جديد آپم....منتظرتم....ممنون كه مياي... دوستتتتتتتتتتتت دارم
مامان ترانه و برنا
2 آبان 92 18:57
عزیزم رسپی که خواسته بودی گذاشتم امیدوارم به خوشی استفاده کنی
زهرازری
7 آبان 92 20:36
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
میم مثه محیا
9 آبان 92 19:39
سلام مریم جون خوبی؟اوضاع و احوالت روبراس؟ خیلی وقته نیستی انشالله ک دنیا ب کام باشه
ژاله مامان آیدا
11 آبان 92 19:13
واقعا همه گاهی اوقابپت گرفتار این حس می شن یه سکون ولی بعدش همونطوری که آروم اومده آروم میره و دوباره مشغول روزمرگیها میشیم و دلمون لا خیلی چیزای کوچیک خوش میشه روی ماه مهتاب قشنگ رو ببوس
میم مثه محیا
12 آبان 92 8:53
هوررررراااا بالاخره یه مرحله از غیبت مجازیت ب پایان رسید و تونستی بیای وبگردی بدون اغراق دلم واسه مهتاب شیرین و مامانش و قلم قشنگ مریم جون تنگ شده نکنه تا آخر پاییز میخوای ب تنبلی مجازیت ادامه بدی؟ ما دلمون عکس جدید و خبرای شیرینکاریای مهتاب گلی میخاد
میم مثه محیا
12 آبان 92 8:53
مرسی ک با وجود بیحوصلگی نتی بهمون سر زدی
سعید
12 آبان 92 13:22
من باید گریه کنم[ گریه]
فاطمه باقری
12 آبان 92 22:03
سلام چه قدر ملوس شده مهتاب جون .همتون خوبین ؟روزهای پاییزی خوبی رو براتون آرزو می کنم.


قربونت برم فاطمه جوونم...چشات ملوسه
ما همه خوبیم خیلی هم دلمون براتون تنگ شده...
میبوسیمتون...روزای خوبی داشته باشین..
مائده(ني ني بوس)
15 آبان 92 16:28
هميشه به سفر و گردش خاله جون


مرسی عزیزم
sima
18 آبان 92 7:48
عشقمی مهتاب جونم ، خیلی دوست داشتنی هستی خیلی زیااااااااااااااااااااااااد


قربونتون برم خاله سیمای عزیزم...منم خیلی شما و هلیا جونو دوست دارم
مامان انيا
30 آبان 92 16:44
خاله قربون اون تيپت بره چيزي ژستي هم گرفته عروسك
مامان مریم
پاسخ
به به هانیه خانوم خوبی عزیزم خیلی دلمون برات تنگ شده بود ...آنیای خوشگلم خوبه ؟ ممنون بابت خصوصی حتما حکمتی بوده ناامید نشو حتما درست میشه عزیزم...انشاله که همه ی زندگیتون پراز اتفاقای خوب باشه...میبوسمتون