نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

عکس only !!

1392/5/12 19:12
نویسنده : مامان مریم
2,247 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا خدایا تو رو خدا !! یکم یواشتر ...!!تموم شد 25 ماهگی هم تموم شد..انگار همین دیروز بود در تب و تاب تولدت بودم...خدایا یعنی این منم که دارم به این سرعت پیر میشم؟!! باورم نمیشه انگار گذاشتنمون توی یه گاری و از یه سرازیری هلمون دادن پایین...هیچ جوریم نمیشه این گاری رو متوقف کرد...حداقل خدا رو شکر که مسیرش سنگلاخ نیست...خدا را هزاران مرتبه شکر برای داشته ها و نداشته هایت...برای هر چه که دادی و گرفتی...خداوندا کمکم کن مادر خوبی باشم برای مهتابم و همسر خوبی برای مصطفی و از همه مهمتر اونجوری باشم که خودم از خودم راضی باشم...

mahtab

 مرور خاطرات این ماه در ادامه مطلب...

دختر من روزی چند بار به این مکان آمده و به نی نیه موجود در عکس با خشونت یادآور میشود که : "نی نی خرسی مال مهتابه...جوجو رو دست نزن مال مهتابه...ای نی نیه بددد!!"پایه ی اکثر قابها هم بخاطر همین نی نیه بد شکسته...

مهتابم

آینه شمعدان ذیل هم مربوط به سفره ی هفت سینمان بود که یکی از سوژه های خرابکاریه دخملی است...امیدوارم لاشه اش به سفره ی هفت سین 93 برسد...

مهتاب

یک جوری با هدیه ی بابا مصطفی ژست گرفته که هر کس نداند فک میکند قهرمان دوچرخه سواری دور فرانسه است وروجک!!...هنوز موفق به رکاب زنی نشده ای..:)

مهتابی

مشکل از عکاس نیست..دخترک قر میدهند...

مهتاب رقاص

وای این فرشته ی ظهر جمعه است...شلخته ،خسته، مظلوم و دلتنگ مامان که تمام ساعتهای شیفت مامان را با بابایی عزیز گذرانده است..والان اومده دم در اداره دنبال مامان...

ای جوون

و تلاش برای رسیدن به مامان....

عزیزم مهتاب

فرشته ای دیگه....قلب

خواب ناناز

دوستی از پشت شیشه....

نازی

مهتابم

پیتزامونم اگه مهتابی نباشه نمی چسبه...

پیتزا مهتاب

فقط لطف الهی بود که تمیز شد...! نصف رژ بنده که وقتی سرم گرم تلفن بود توسط جنابعالی تبدیل به این اثر هنری روی دیوار شد...

خرابکاری

و حالا داستان عشق شما "جوجو" که سراپا خاطره است...جوجو هدیه ی مصطفی عزیزم بود برای خودم که سوغات تنها سفر مجردیه ایشون بود ماههای اول ازدواجمون...خجالت اون گربه های روی جوجو رو که میبینین مدیونین اگه فک کنین برای شکنجه ی روانیه جوجوی بیچاره به لباسش الصاق کردیم نخیر...گربه ها مربوط به جورابهای خاله زهراست (خانووم دکتر؟؟!!!)  که شما وقتی بچه بودی ( یعنی 7-8 ماهه) بدجور عاشقشون شده بودی و همش آویزون پاهای خاله بودی ...خاله هم برای خلاصی ازین مشکل این ایده ی قشنگو بکار برد..و حالا این جوجو لحظه ای (به تمام معنا حتی در دستشویی که شما سرپاش میکنی که جیش کنه !!) از شما جدا نمیشه...

جوجو مهتاب

بدون شرح!!

بوس

خلاصه ای از هنر عکاسیه مامان....

عکس مهتاب

مهتاب2

مهتاب3

مهتاب4

مهتاب5

مهتاب6

مهتاب7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

عمو مسنن
12 مرداد 92 12:46
همیشه به نام خدا
همیشه اولین بودن قشنگه
همیشه عکسات قشنگ میفته مهتاب جان
همیشه ژستت قشنگ بوده
همیشه وقتی به عکسات نیگا میکنم لبخند میزنم
همیشه وقتی عکساتو میبینم هزار ماشاء الله میگم و برات قل هو الله میخونم
همیشه سلامت باشی و خوشبخت
همیشه دوست دارم
همیشه خداحافظت باشه


ای ول چه عموی شاعری داریم ما خبر نداشتیم...
همیشه کامنتاتون پر از محبته
همیشه اولین و آخرین عموی وبلاگیم هستین
همیشه با کامنتای شما و عمه زری کلی ذوق میکنیم..
همیشه خوشبخت و سلامت باشین
همیشه دوستون داریم..
همیشه قدمتون اینجا روی چشمای ماست...
ه
عاطفه
12 مرداد 92 13:03
تا نخوندم بگم الان اون بالا غیر از 2 بقیه اعداد سن مهتاب جونم یک ! چه بامزه !! 2 سال و 1 ماه و 1 روز و 1 ساعت و 1 دقیقه و 11 ثانیه !
البته فکر کنم تا این و تایپ کردم عوض شده


چه عالی مرسی از توجهت ...من عاشق شکار لحظه هام...الان منتظر روزیم که همش 2بشه...همش 1 رو عکس گرفتم...بیکارم نه؟!
عاطفه
12 مرداد 92 13:07
انتظارها به سر آمد ! مامان مریم عزیز بالاخره به روز رسانی کردند


الان چه احساس خوبی دارم...
عاطفه
12 مرداد 92 13:09
چه عکسای خوشگلی شده ! یکی از یکی قشنگتر . نگران گذر عمر هم نباش پیر شدی رفت ! کم کم باید بری عصا بخری که اگه از گاری پیاده شدی بتونی بقیه راه و بری خیلی خوشحال شدیم از دیدن عکسای خوشگل مهتاب جونم زیاد از این کارا بکنید لطفا"


حالا باید از کجا عصا بخرم؟آدرس میدی
قربون شما و چشای قشنگتون که همه چیو قشنگ میبینین..
قول نمیدم
عاطفه
12 مرداد 92 13:10
راستی از اون قسمت که مهتاب جونم با نی نی تو عکس درگیره خیلی خوشم اومد


درگیر نیستا مثلا تریپ لاون...
ما هم از شما خوشمان آمد
خاله ی آریسا
12 مرداد 92 13:39
باهاتون موافقم
این روزها با این فرشته ها خیلی زود میگذره . ما هم باید در تدارک تولد و اینکه چی بخریم باشیم.
همیشه باید قدر این لحظات رو بدونیم .
مهتاب جونی عکسات مثل همیشه و همیشه عالی بود . مرسی مامان هنرمند.
اون عکسای آخر واقعاً خوردنی بود


دقیقا عزیزم
وای من لحظه شماری میکنم برای تولد پرنسس نازم...
قربونتون برم ....کامنتاتونم مثل همیشه پر از انرژی و حس خوبه...میبوسمتون و براتون کلی آرزوی خوب دارم
عمه زری
12 مرداد 92 13:54
اتفاقا همیشه دوم بودن خیلی قشنگ تره

اما مسنن میگم عجب جسارتی کردی گفتی اولین کامنتی هااااااااا...
من که تجربه ی خوبی ندارم

الانم خدا کنه خودم دوم باشم



الهی قربون تجربه ات بشم من
ای جووونم تجربه ات کاملتر شد...
هر دوتون ماهین...
اول و دومم ندارین...اصلا بیستین
عمه زری
12 مرداد 92 14:25
واااااااااااااااای این پست رو خیلی دوس دارم....
خیلی باصفا بود
ممنون از مامان مهربون مهتاب جونی


قربونت عزیز دلم صفا از خودته جیگرم...
چقد دلم برات تنگ شده بود خیلی خوب کردی اومدی پیشم
مامان ندا
12 مرداد 92 14:31
سلام دوست خوبم
خدا حفظ کنه مهتاب جونی رو
هم هنر عکاسی و هم هنر نوشتنتون بیسته
مهتاب جونو ببوســــــــــــــــش


واااای ممنون عزیزم مرسی از اینهمه نظر لطفی که داری...
خدا آیناز عزیزمو بهتون ببخشه
مامان امیرناز
12 مرداد 92 15:31
ای جانم بلاخره عکس گذاشتی بابا هنرمند بابا عکاس عالی بود راستی مریم جان شغلشان چیه که جمعه ها هم سرکارند؟


خواهش میکنم...الان کلی کیف کردم..
من عزیزم کارمند مخابراتم بخش فنی سوئیچ...همواره هم در حال خدمتگزاری هستیم...
برای امیر نازم
رضا
13 مرداد 92 9:26
ساعت دیواری اتاق کودک از جدیدترین مدل های ساعت دیواری ، طراحی شده برای اتاق کودک دلبند شما. در طراحی این ساعت از پلکسی گلاس تایوانی سه لایه ساخته شده که بسیار مقاوم است و همچنین سه سال گارانتی تعویض دارد. برای خرید این ساعت زیبا به سایت اینترنتی ما به آدرس زیر مراجعه کنید: http://www.5setareh.mihanstore.net/product.php?id=231
مامانی آرتین
13 مرداد 92 10:16
عاشقتم فرشته زیبا


منم عاشقتونم برای آرتین عزیز
میم مثه محیا
13 مرداد 92 11:47
اول از همه بگم عکاسیت واقعا حرف نداره.خدا هم یه دخمل خوشگل و ناز بهت داده تا بهتر بتونی هنرنمایی کنی.واقعا بدون اغراق عااااااالین

دوم از همه ک این مهتاب روز بروز داره شیرینتر میشه مخصوصا این عکسایی ک میگی شلختس!!!وای ک شیرین و دوست داشتنیه

سوم از همه قلمت هم مثه عکاسیت ب دل میشینه و هنرمندانس
چهارم از همه گاهی فکر میکنم خدا بهمون بچه داده تا حواسمون ب پیر شدن خودمون نباشه و غافل از گذر عمرمون دعا کنیم بچه ها بزرگ شن!

پنجم از همه!! با چ دوربینی عکس میگیری؟

و.... در آخر آمین برای دعاهات



ای جووونم درستش کردم...
وای عزیزم مرسی ازین همه وقتی که برامون گذاشتی..
از آخر به اول جواب میدم...
اون عکس هنریا مال دوربینه گوشیمه HTC بقیه هم که دوربین cannon ..ولی جدای ازین تبلیغات نظر منو بخوای چشمای خودت قشنگه که قشنگ دیدیشون...
پیر شدنمونم که راه گریزی ازش نیست باز خوبه حداقل ما خانوما حواسمون به بچه ها پرت میشه وگرنه قبل پیرشدن دق میکردیم ....
قلمم که مارک خاصی نداره ولی بازم نگاه قشنگ شماس که بهش ارزش میده
و در آخر برای محیای عزیزم که عاشق خودشو اسمشم..
میم مثه محیا
13 مرداد 92 11:48
عاقا اصلاحیه:

دقت کن زودی یادم افتادهااااا

مهتاب عزیزم!!!


میبینی هنوز خیلی آلزایمرمون جدی نیست زود یادمون میاد درستش کردم عزیز دلم
مامان بابای الیسا
13 مرداد 92 12:15
چه اثر هنری اونم با رژ وای چه مامانی هنرمندی چه عکسهای قشنگی از این نازدونه گرفته ای جونم


قربون شما و الیسای ناز خودم بشم من...آره دیگه آخر هنره..
مامی مهتا
14 مرداد 92 0:25
مریم عزیزم ..چه خوب مینویسی ...گویی حرف دل ما رو میزنی ..گاهی دلم میخواد بگم بسه دیگه بزرگ نشو دختر کوچک من .... دختر کوچکی که کوچکتر از عروسک بودی و در آغوشم گم میشدی و حالا .....خدایا شکرت هزاران هزار شکرت به خاطر وجود این فرشته های آسمونی ... هنر عکاسیت هم حرف نداره ..خیلی قشنگه من که خوشم اومد ...
بوووس برای مریم بانو و مهتاب نازم


قربونت برم من که دلت اینقد به من نزدیکه...درست میگی عزیزم این روزا همیشه تو ذهنمون حک میشه...قربونت برم چشات قشنگن...برای دوست خوبم و مهتای نازش
سمانه مامان ستایش
14 مرداد 92 3:27
واقعا چقدر این فرشته کوچولوهامون دارن زود بزرگ میشننمیدونم این همه عجلۀ روزگار برای چیه آخه!
مریم جون انصافا همه عکسای مهتاب عزیزم قشنگ و هنری بودن،مخصوصا اون آخریالذت میبرم میام وبتون با این عکسای زیبا و نوشته های زیباترش
اون عکس بدون شرح هم خیییلی بامزه بود



قربونت برم سمانه ی عزیزم ما هم از حضور قشنگ شما و کامنتای پر مهرتون لذت میبریم...واقعا حیفه که داره این روزا میگذره...خدا سلامتی بده....قربون شما و ستایش قشنگ بشم من..
محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:42
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد. در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد... **مسابقه شيبا** http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283
فاطمه¤●*♥.•*... زويشا ...*•.♥*●¤
14 مرداد 92 5:43
عمو مسنن - مامان مهتاب به وب جديدم سر بزنيد...منتظرتونم ها

http://ilovehejab.blogfa.com


من که اومدم ولی نتونستم کامنت بذارم
عمو مسنن
14 مرداد 92 12:43
من دیگه پیام نمیدم چون جوابمو نداده مامانت


عموووووو!! ببخشید دیگه الان یه عالمه جواب میدم..
عاطفه
14 مرداد 92 15:15
مامان مهتاب جون یه بار تائید میکنه دفعه بد جواب میده آفرین عشقم به جای اینکارا به روز رسانی کنید خانوم مهندس


اینجوریاس...ای خدااااا ...
میم مثه محیا
15 مرداد 92 1:32
مرسی از ویرایشت
واسه خودت

واسه مهتاب گلی


قابلی نداشت عزیزمبرای محیای نازم
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 13:00
خیلی عکسات قشنگه... مخصوصا عکسی که با عروسک جوجو گرفتی..

ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


مرسی عزیزم حتما
mamanebaran
15 مرداد 92 17:33
lمریم عزیزم این روزاها به تندی باد می گذره و تنها خاطره ای میمونه میان ذهن و دلمان
خوشحالم که لحظه لحظه های زندگیت کنار همسری و مهتاب نازنینم به خوبی میگذره
انشالله که همیشه سلامت و شاد باشین
حالا بریم سراغ عکسا
آخه مریم جونم فکر دل منو نمی کنی
من که دلم غش رفت
فدای اون چشمای قشنگت
فدای اون صورت مهربون و کودکانت
فدای اون موهای ابریشم مانندت
فدای تمام ژستات
و در آخر فدای این عکاس هنرمند


قربونت برم فاطمه ی عزیزم...این لحظه ها خاطره میشن در کنار دوستان خوبی که به برکت این فرشته ها پیدا میکنیم...ممنونم عزیزم امیدوارم همه ی خاطره هاتون قشنگ باشن
مرسی عزیزم از نگاه زیبات...میبوسمتون هم شما خاله ی مهربونمو و هم باران زیبا و خواستنیمو
مامان آوينا
15 مرداد 92 19:03
آمين به دعاي مادرانه تون
عكساش خيلي ناز شدن
فداش


آمین برای همه ی فرشته ها و پدرومادراشون..
مرسی خاله جووونم برای آوینام
مامان امیرناز
15 مرداد 92 23:48
سلام کجایی نیستی؟؟؟؟؟؟/


ما همیشه هستیم البته تو وبلاگای دوستان...
عمه زری
16 مرداد 92 15:35

هورااااااااااا....
من اومدم



هوراااااا خوش اومدی عشقم
مامان انيا
17 مرداد 92 1:37
من دورت بگردم خاله
عشقم قربون اون قر دادنت برم من
من فداي اون لپات بشم كه توش فندوق قايم كردي عزيز خاله
الهي قربونت برم كه منتظر مامان بودي ببينيش بعضي موقعها به خودم مي گم ما مامان چقدر بديم كه مي ريم سر كار
مريم جون حيف كه دوريم وگر نه آنيا مياوردم آتليه ات كارت خيلي خوبه يكي بزن
براي مهتاب خاله براي مامان مهتاب


قربونتون برم خاله جووونم که کامنتاتون اینقد قشنگه
واقعا درست میگی گاهی فک میکنم خیلی بهشون ظلم میکنیم..ولی خوب بالاخره کوچولوهامونم بزرگ میشن..شرمنده میکنی هانیه جووون چشات قشنگ میبینه...قربون انیای خوشگلم بشم که جووون میده واسه عکاسیبرای مامان هانیه و آنیای نازم
مامانی آرتین
17 مرداد 92 14:34
خاله جون یه نظر سنجی داریم.لطفا یه سر به وبمون بزنین


حتما با کمال میل
مامان ندا
17 مرداد 92 23:38
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد



http://www.niniweblog.com/r43.1.php?m=YXluYXo5MS8xMzc1NzAxOTQ1NS5qcGc=


ممنون عزیزم از تبریکت...عید شما و آینازمم مبارک
میم مثه محیا
18 مرداد 92 0:08
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.


واقعا شکر...عید شما و محیای عزیزمم مبارک
مامان صبا
18 مرداد 92 13:01
سلام عزیزم عیدتون مبارک باشه عبادات هم قبول حق

عکسای مهتاب جونم مثل همیشه بیسته عزیزم وهمچنین هنر عکاسیه مامانیش


قربونت برم عزیزم عید شمام مبارک...کامنتای شمام همیشه بیسته مثل صبای خوشگلم
متین
18 مرداد 92 13:08
خدایا

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید فطر بر شما مبارک........



عید شمام مبارک عزیزمبرای فربد خان
مامان رادمهر
19 مرداد 92 14:12
خاله مریم جون مهربونم سلام - ممنون که میاین بمون سر میزنین همش مارو با حرفای قشنگ و مهربونانتون خجالت میدین- خیلی دوستون دارم هم شما و هم دختر خوشگل مثل مهتابتونو


خواهش میکنم عزیزم...من عاشق رادمهر خوشگلمم و به عشق دیدن عکساش همیشه به وبلاگش میام...دوستون داریم
مامان شهاب
20 مرداد 92 10:20
یه عالمه
و یک جیغ بلند
مهتاب جییییییییییییییییییییییگر


واااااای گوشام
فدای تو و شهاب عزیزم
مامان نیروانا
21 مرداد 92 14:50
Only احساس، مرسی احساس!
هم نوشته ت خیلی دلنشین بود و هم عکسای 25 ماهه ی عزیزم. الهی همیشه درشکه ران زندگیت خود خدا باشه که حتی اگه خدای نکرده بخشی از مسیر، سنگلاخ بود، خودش به عالی ترین شکل هدایتش کنه. شاد باشی عزیزم. مهتابم رو ببوس


ممنون فریبای عزیزم بابت دعای قشنگت...واقعا همینطوره تا الانم درشکه ران خود خودش بوده وگرنه معلوم نبود درشکه و مسافراش کجا بودن! نیروانای نازمو ببوس
عاطفه
21 مرداد 92 17:16
میدونی الان مثل چی شدی ؟ مثل زن هایی که همش خونه این و اونن و یه دقیقه تو خونه خودشون نمیشینن ! بابا وبلاگ و آپ کن




میدونی الان تو مثل چی شدی؟؟! مثل این جاریا که تا دوبار میری خونشون توقع دارن زود دعوتشونو پس بدی ..

اصلا از وقتی تو اومدی مغزم قفل کرده بس که استرس وارد میکنی به من

متین
21 مرداد 92 17:51
عزیزم کامنتی جز اون اخری دستم نرسید
مرسی گلم



خواهش میکنم عزیزم
متین
21 مرداد 92 17:56
منظورت اون دوست پیدا کردنه؟


میام پیشت
متین
21 مرداد 92 18:09
عزیزم
کورش کبیر نبود
یادم نیست فکر کنم فرزنپ کورش بود یه همچین اسمی بین لینکاش بودی مگه تو لینکدونی همجین اسمی نداری؟


نه متاسفانه ...دوست داشتم ببینم کی بوده...
متین
21 مرداد 92 18:19



مامان موژان جون
21 مرداد 92 19:01
الهی جانم عزیزم
دخملی نانازی داری عزیزم
عکساتم قشنگن
اگه دوست داشتی با هم تبادل داشته باشیم خبرم کن


قربون شما
خیلی لطف دارین...با کمال میل
سارا مامانی شیدا
21 مرداد 92 23:28
دوست خوبم راست میگی روزا اینقدر سریع میگذرند که من وقتی به شیدا نگاه میکنم گاهی باورم نمیشه همون نی نی کوچولوی 2 سال پیشه
عزیزم مطمئنم هم مامان خوبی برای مهتاب جون هستی هم همسر خوبی برای همسرت امیدوارم سایه ات بالای سر خانواده گرمت باشه و خوشبخت باشید
مهتاب جونم عکسات مثل همیشه حرف نداره

واقعا همینطوره عزیزم...خیلی لطف داری ممنون از دلگرمیت...امیدوارم خانواذه ی گرمتون همیشه برقرار و شاد باشه
سمانه مامان ستایش
22 مرداد 92 4:20
کجااایی مریم جون؟آپ کن دیگه


چشم عزیزم..زیر سایه ی شمام
مامان آنی
22 مرداد 92 12:53
مریم جون عکس های این پست فوق العاده زیبا بود البته این مهتاب جونیه که زیباست ولی شما هم هنرمندیااااااا


چشمات زیباست آنی جان...ببوس ویانای زیبا و دوست داشتنیه منو
عمو مسن
22 مرداد 92 15:00
ضمناً فکری به حالا موضوع مندرج در کامنت لینک ذیل که گذاشتم هم وردارین
چون اوضاع داره خراب تر میشه ها

نگین ما نگفتیم
از ما گفتن



http://www.niniweblog.com/commenting/?blogid=nafasammahtab&postid=97&timezone=33042

جدی باز اونجوری شد؟؟
دست خودم نیست...
ولی واقعا فعل جمع نوشتن خیلی سخته...

منصوره
22 مرداد 92 17:08
آهنگی که روی وبلاگ گذاشتی فول العاده است. منم یه خوب میخوام آپیم
مامان امیرناز
22 مرداد 92 19:23
سلام گلم کجاییییییییییی؟ بیا پیشم
مائده(ني ني بوس)
22 مرداد 92 22:58
باريكلا به ماماني كه انقدر هنرمندهولي مهتاب جونه ما خوشگل و نازه كه عكسا قشنگ در مياد


قربونت برم عزیزم...چشات قشنگه برای سارینای ناز خودم
عمو مسنن
23 مرداد 92 10:10
سلام
یه پیشنهاد :
پیشنهاد میکنم توی پست ثابت یا هر جای وبلاگتون یک تاریخ بروز رسانی یا همون آپ جدید رو بذارین تا هم وبلاگ نویسی شما هدفمند و با برنامه باشه و هم مراجعین از سرک کشیدن الکی معاف بشن...

این پیشنهاد هم تقدیم به وبلاگ مهتاب جون




پیشنهاد خیلی خوبی بود...حتما حتما لحاظ خواهد شد..ممنون از پیشنهادهای سازنده ی شما..
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 11:48
25 ماهگیت مبارک فرشته دوست داشتنی. انشاالله همیشه سالم و باشی و سرحال. من هر وقت میام وبت از دیدن عکسهایی که با هنر مندی مامان گلت و وجود خوشگل مهتاب جونه لذت میبرم.
مامان آوينا
23 مرداد 92 12:09
مهتاب عزيزم آوينا با پست تولدش آپه شما هم دعوتيد
مامان آویسا
23 مرداد 92 14:02
آفرین به مامان مریم همه خاطراتت رو با عکس برات مینویسه مهتاب جون قدرشو بدون
♥ نیم وجبی ♥
23 مرداد 92 14:16
باریکلااا
چه عکسهای قشنگی از این عروسک گرفتین
دلم رفت براش خیلیییییی ناااازه
وای اثر هنریشششش


ممنوووون خاله جووونم
دوستون داریم
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 3:34
همه ی عکسها زیبا بودن ....قربون اون شیمکش بشم من.......مریم جون انصافا برای عکسهای هنریت خیلی همکاری کرده مهتاب جونی...دمش گرم.


همکاری که نمیکنن ایشون ولی در عالم هپروت بودن و عکس آخری دیگه خوابش برده..
چشاتون قشنگه عزیزم
مامان نرگس
21 مهر 92 12:03
وای عزیزم چه عکسهای قشنگی کی دختر من میاد و به این خانمی بشه خدا