نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

22 ماه عشق...

1392/2/16 16:16
نویسنده : مامان مریم
1,529 بازدید
اشتراک گذاری

 

خواب یک فرشته

92.2.12 وارد 22 امین ماه زندگیت شدی 2 ماه مانده به 2 سالگی... واین هدیه ی بزرگ من در روز مادر بود...22 ماه مادر نامیده شدن...هدیه کوچکی نیست!! برای من بزرگترین و زیباترین هدیه دنیاست...برایت از صمیم قلب دعا می کنم مادر شوی، سخت است ولی لذتش به تمام سختیهای دنیا می چربد...دوستت دارم هدیه ی عزیز و دوست داشتنی من...

همسر عزیز و دختر مهربانم از شما بخاطر "بودنتان" که بزرگترین موهبت الهی است تا ابد سپاسگزارم.میخواهم بدانید که برای من هیچ هدیه ای بالاتر از شما و سلامتتان نیست و نخواهد بود.دوستتان دارم...

ازین روزهای شیرین چند عکس هم در ادامه برات میذارم..یادگار 21 امین ماه زندگیت...

 

بعدا نوشت: هر کس بچه دارد و بچه ندارد...هر کس برای آینده ی این مملکت کمی  دل نگران است، برود و اینجا را امضا کند...     اعتراض مادرانه به برنامه های کودک تلویزیون

 لینک را در وبلاگ های خود بگذارید... آیا وقت ش نرسیده صدا وسیما در برنامه های پر از بد آموزی عمو ایکس و خاله ایگرگ و پنگول و چنگول تجدید نظر کنه؟!... بضاعت ما را گسترش دهید...

 

عاشق پازل بازی هستی مخصوصا اگه مامانم باهات بازی کنه..

پازل بازی

مهتاب

مکعبا رو می چینی رو هم بعدم میزنی میندازیشون باز دوباره و این کار همچنان ادامه دارد...

پازل

عاااااااااشق خیاری....

خیارومهتاب

والبته presto و alvin ببین چجوری زل زدی به تلویزیون...هنوز چشاتو باز نکرده میگی " بلیم پلستو بذالیم"!!!روزیn بار به تعداد صبر و حوصله ی ما میبینیش ..!! :)

پرستوو ومهتاب

اینم تلویزیون دیدن از نوع پدر دختری....

تلویزیون با مهتاب و بابا

اگه موهات فرفری بود...............

مهتاب موفرفری

موفرفری جونم

اینم چندتا عکس همینجوری از بیکاری!!! از کجا سوژه بیارم خوب!

فیگور مهتابی

خنده

ژست

ژست2

بذار خودم وبلاگمو آپ کنم ازین مامان ما امیدی نیست....... :D

وبلاگنویس کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
15 اردیبهشت 92 3:56
سلام عزيزم.آپم با كلي مطلب طنز.....
زود زود بيا.....منتظر نظراتت هستيم


لپاتو بخوووووووورممممممممممممم
بازم ميام كه كامل بخونمت


مرسی خاله جوونا..چشم اومدم...
باران زندگی
15 اردیبهشت 92 9:37
لپوییِ منی تو
22 ماه گذشت، 2 ماه مانده تا 2 سالگی
اینجا همه چیز به 2 ختم میشه
همیشه زنده باشی مهتابم


ممنون ..نکته ی جالبی بود ممنون از یادآوری تون...بوس برای باران عزیزم
عمو مسنن
15 اردیبهشت 92 14:47
راس گفت باران زندگی

لوپ هاشو عشقه

ماشاء الله

لاحول و لاقوه الا بالله




ممنون عمو جوون...دوستون دارم.شکار مامانه...نمیذاره بخوابم همش وقتی خوابم ازم عکس میگیره..
مامان مرضیه
15 اردیبهشت 92 16:18
ماشالله هزار ماشالله مهتاب ما خانمی شده واسه خودش
از طرف من ببوسش
راستی اون لپا خوردن داره هااااا


آره خودمم تو عکساش می فهمم که چقد داره بزرگ میشه...توام پارسا رو ببوس عزیزم..
مهتاب جونی
15 اردیبهشت 92 22:23
همه لپاشو میخوان بخورن چرا ؟؟؟؟

این همه عکس یک دفعه ای خوب چشمش میزنزن که.!!!
بیزحمت ما هم لپ میخواهیم///
بابای مهتاب جون دیده شد


عمو آخه لپ واسه خوردنه دیگه...آره اون عکس پدر دختری ساعت 12 شبه برقا تقریبا خاموشه و خانم کوچولوی ما هم بقول خودش " چتیه"(چرتیه)
ممنون عمو جون
مانیا
16 اردیبهشت 92 2:15
سلام عزیزم از کدهایی که خواسته بودین 308 سری ب شماره3 موجود هست. بقیه شون تموم شدن... اگر خواستین خبرم کنین. بادی های های دخترونه 24 زیاد مونده و همشون هم قشنگن و لطیفن
سارا مامانی شیدا
16 اردیبهشت 92 8:32
وای چقدر نازی عزیزم هزار ماشااله
مامان مریم خوش به حالت که موهاش فر نیست خدا رو شکر کن من که خیلی ناراحتم برای فر بودن موهای شیدا جونم آخه خیلی اذیت میشه وقتی شونه میزنه اگرم شونه نکنم که میشه جنگل


ممنون سارا جوونم چشات نازه...میدونم سخت هست ولی خوشگله موی فر ..مثل شیدای نازم با اون موهای طلایی قشنگش
mamanebaran
16 اردیبهشت 92 11:37
عزیزم ,

22 ماه مادرانگی , دلدادگی , و مادر فرشته نازنینی همچون مهتاب بودن رو بهتون تبریک میگممممممم

´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•¸¸.•
I Love you
.I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
.... ...I Love you
..... ...I Love you
..... ...I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
... ღ ღ ღ...
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•¸¸.•



ممنون عزیزم لطف داری...باران خوشگلمو ببوس..
mamanebaran
16 اردیبهشت 92 11:38
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییی چقدر نازی مهتاب جون

قربون چشمای خوشگلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


مرسی خاله جوونم...چشاتون خوشگله
خاله ی آریسا
16 اردیبهشت 92 15:28
عزیییییییزم توپولوی خاله برات زدم به تخته تق تق تق تق یه بوووووووس گنده برای مهتاب خوشگل


ممنون خاله ی دوست داشتنی خوشگل خانوم ما...ما هم همیشه برای آریسا میزنیم به تخته..
♥ نیم وجبی ♥
16 اردیبهشت 92 20:49
عزیز دلم دیگه داری خانومی میشی برای خودت
خیلی عکسهای خوشگلی بود
همه گفتن لپاتو می خوان خواستم بگم منم به لیست لپ خورا اضافه کنین
جیگرتو با این دستای توپولیت


قربون خاله نیکوی عزیزم..بفرمایید لپ...چشات خوشگله خاله
نازنین(مامان پارمین)
16 اردیبهشت 92 23:09
عزیزه دلم چه نازی هم کرده تو عکسا
عکس آخریتم که اون دمب اسبیت منو کشت


مثلا ژست گرفته خاله جوون...بوس برای خاله مهربون و پارمین خوشگل
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
17 اردیبهشت 92 2:43
واج آرايي "2" داشت خط اولتون!!!!
عزيزم عكسات خيلي قشنگه..به خصوص عكسي كه خوابي....فقط لپ هات توچشم مياد......تپلي 22 ماهگيت همراه با 22تا آسمون پر ستاره تبريك ميگيم............هزارهزارتا بوس براي پرستاره ترين مهتاب


ممنون خواهرای عزیز قهرمان کوچک...آره همش 2بود.....منم میبوسمتون
عمو مسنن
17 اردیبهشت 92 15:23
من که خیلی وقتها پیش توی یکی از کامنت ها به همه هشدار این جریان رو داده بودم

حالا برین و محصولاتش رو بررسی کنید همه همون اسمهایی بود که بعضی از دوستان ناخواسته تبلیغش رو میکردن
یک کلام ...
اگه میخواین بچه تون از هر چی زبان و ریاضی و درس و مشق روی گردون نشه زیر 5-6سال (جنس دختر و پسر) اصلا سرش رو توی این مباحث نندازین


کاملا درست و به جا بود ...متاسفانه مسئولین ما فقط به جیب خودشون فک میکنن..ما مامانها هم که کافیه یکی بره رو حس مادرانه مون هر کاری میکنیم ....
مامان شهاب
18 اردیبهشت 92 9:11
حیف که خوابی وگرنه یه جیغ بلند می کشیدم که انقدر عکست جیگر شده


نه خاله جیغ بزن من خوابم سنگینه فدای شما...
مامان شهاب
18 اردیبهشت 92 9:13
واقعا چرا بچه ها زمین به این بزرگی رو ول می کنن و می رن روی میز می شینن ؟

البته قابل توجه آقا شهاب


ای جوون قربون اون آقا شهاب که بشم من...رو میز حالش بیشتره فک کنم...
مامان هدیه
18 اردیبهشت 92 15:23
22ماهگیت مبارکه خانوم گل...چقدر پیشرفت کردی دست مهندسین کامپیوتر رو از پشت بستی ها


قربون شما خاله جوونم...دیگه عصر کامپیوتره نباید عقب بمونم...
زهره
18 اردیبهشت 92 20:35
_ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___

این دخترا کلا بابایی هستن !ببین با چه عشقی داره با باباش تلویزیون نگاه می کنه؟////

آره واقعا...حسابی خودشیرینی میکنن واسه باباشون...ما که بخیل نیستیم..
samaneh
20 اردیبهشت 92 17:09
دلم واستون تنگ شدههههههههههههههههههه!!!















منم دلم تنگ شده خوب
sima
20 اردیبهشت 92 17:13
مهتاب بیااااااااااااااااا!!!




ای خدا ایقد دلمو آب نکن سیما جوونم باشه میام عزیزم..بذار بیدار شم همین الان میام...
saed
20 اردیبهشت 92 17:15
چه قدرتو خواب خوشگلی

خوابای خوش ببینی...!










سعییییییییییید(بر وزن حمیییییید)
چشات خوشگله سعید من
samaneh
20 اردیبهشت 92 17:16
راستی خاله این چه بود اعتراض واسه برنامه کودک و اینا؟!! جنجالب شدی ها؟!!!!






جنجال؟؟کی من؟نه عزیزم فقط یه اعتراض ساده است همینقدر که ازمون برمیاد دیگه...
Amme Masoome
20 اردیبهشت 92 17:19
آآآآآآآآآآآآآآآخ خاله جون!!!

چرا این طرفا نمیای؟
بدوووووووووو؟!!!!




خاله جون از وقتی هوا خوب شده مامانم به بهونه ی من همش بیروونه..وقت نمی کنه که منو بیاره پیش شما..از دست این مامانم..منم خیلی دلم براتون تنگ شده..
خاله.احمدآقا.سمانه.سعید.سیما
20 اردیبهشت 92 17:26











تولد 22 ماهگیت مبارک!














الهی چه با سلیقه..خیلی خوشگله ممنون سمانه جوونم..یه چیزی میشیا..
shabnam
20 اردیبهشت 92 17:31
واااااای خاله خسته شدما!
جون من دیدی چه نظر نازی شده؟


خواهش میکنم!
قابلی نداشت!
تورو خدا خجالتم ندین!
ای بابا اینقدر تشکر لازم نیستا!







حالا چرا داغ کردی عزیزم...ممنون خیلی خوشگل بود..ترکوندی..خانوم خانوما شما افتخار بدین بیاین خونمون..خوشحال میشیما..
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 اردیبهشت 92 4:18
سلام مامان مهربون....يه خبر بد...وبلاگمون مسدود شد....همش پريد..........اين لينك جديد وبلاگمونه....بهمون سر بزنيد....لينك جديد رو ثبت كنيد لطفا و بازم پيش ما بيايد...منتظرتونيم


بيايد پيشمون تا از ناراحتيمون كم بشه

واااااااااا...آخه چرا عزیزم...باشه حتما
مامان صبا
21 اردیبهشت 92 14:56
عزیزم لپات که سهم ما نشد همه خوردند من یه ماچ از لبات میکنم
مبارکت باشه 22 ماهگیت عزیزم
من عاشق موهای لخت مهتاب شدم بمخصوصا تو این عکس آخری که از پشت بسته خانمی خوشحال باش که موهای مهتاب جون فر نیست اگه بدونی من چی میکشم


مرسی خاله ی مهربونم...ای جان موی لخت قشنگه ولی خوب فرم قشنگیه خودشو داره...ممنون از تبریکت..صبای نازمو ببوس
الیما
21 اردیبهشت 92 15:31
مامانش ش ش ش ش
مبارک باشه
آخیش ش ش ش ش یه خستگی اساسی در کن با نگاه کردن به صورتش


ممنون الی عزیزم...قربون تو
مامانی آرتین
22 اردیبهشت 92 10:33
عزیزم وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم


با کمال میل...لینک شدین...لطف کردین..
مامان شیدا
22 اردیبهشت 92 10:41
سیا چشمون خوش مزه با اون عکس های نازت هزار تا


مرسی شیدای عزیزم...منم میبوسمت
رستمی
23 اردیبهشت 92 8:45
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
مامان آنی
23 اردیبهشت 92 10:18
مهتاب جونم روز به روز داری ناز تر و ملوس تر و خوشگل تر میشی

چشم نخوری ایشاله


مرسی خاله جووون آنی...چشاتون خوشگله..بوس برای شما
خاله ی آریسا
23 اردیبهشت 92 12:02
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
سلام دوستم آپم بهم سر بزن


چشم عزیزم اومدم...
مهندس کوچولووووووووو مهتاب
24 اردیبهشت 92 16:39
مهندس جون وبلاگ منم باید آپ بشه لفطا ، بیزحمت اون لپپ افزارتونم بیارین نسب کنین



؟؟؟؟؟؟؟؟الان این قیافه ی منه؟؟؟؟؟؟؟ببخشید متوجه نشدم
مائده(ني ني بوس)
28 اردیبهشت 92 11:49
٢٢ ماهگيت مبارك مهتاب جون خاله ايشالا تولد٢ سالگيت و جشن تولد خوشگلي كه ماماني ميخواد برات بگيره


ممنون خاله جونم...یه عالمه کار دارم مائده جوون چیزی نمونده دیگه..
معصومه
30 اردیبهشت 92 10:57
سلام عزیزم مهتابت واقعا نازه اگه ممکنه برای بچه دار شدن من هم دعا کنید ممنونم خدا حفظش کنه



قربون شما و نگاه قشنگ و مهربونت...امیدوارم هر چه زودتر هر چی از خدا میخوای بهت بده عزیزم...
مامان آنی
1 خرداد 92 1:09
وای مهتاب نازم من عاشق ناز کردنت هستم عروسک
22 ماهگیت هم مبارک قشنگم


ممنون خاله جوونم منم عاشق ویانای خوشگل و مامان مهربونشم
wave gallery
30 خرداد 92 14:38
اخی چه ناز خوابیده:-*


مرسی عزیزم
معصومه زن عموی بردیا
29 تیر 92 17:27
عزیزم ببخشید مزاحم شدم بردیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه براتون زحمتی نیست کد 736 رو به
شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم بوس هزار تا


خواهش میکنم حتما..
یه مامان
13 مرداد 92 21:12
سلام عزیزم
ماشالا به این دخمل ناز نازی
عکست و تو وب کورش کبیر دیدم تو لینک دوستاش گشتم تا رسیدم اینجا
گل زیبایی دارین خدا حفظش کنه
خوش باشی عزیزم
ببوسش گلمونو
راستی من لینک میکنم تا دیگه گمت نکنم


ممنون از اینهمه لطفتون...
چشاتون زیباست
قربون شما و فربد عزیزمبا افتخار لینک شدین