نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

با من قدم بزن.....

1392/3/1 15:20
نویسنده : مامان مریم
2,793 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوب و مهربونم سلام..هوا عالی شده و جوون میده واسه بیرون رفتن و گشتن با یه کوچولوی مهربون و مودب که همیشه دست مامان تو دستشه و مامان انگار داره رو ابرا راه میره...عاشق اینم که دست تو دست هم قدم بزنیم خیلی عالیه واسه همینم تقریبا هر روز عصر باهم میزنیم به پارک و خیابون و کلی با هم خوش میگذرونیم..ومن هم عاشق این روزهام که کاش تا ابد ادامه داشته باشن...

تصویر تو ضمیمه ی همه ی لحظات شاد زندگیمونه.جاری باش در تمام لحظاتمون..دوستت داریم

 

1

وقتی آدمو مجبور میکنی برای دیدن فواره ها (آب بازی) ببریمت وسط میدون...

اتلیه

 

وقتی مامان عکس بازیش میگیره.....

وقتی مهتاب میگه" آی لابیو پی ام سی"!!!!!!(ببخشید همش تقصیر مامانشه)

ای جوون

مهتاب

وقتی کوچولوی ما رمانتیک میشود....

رمانتیک

این عروسک لاکی رو("کولاکی") چند وقتیه بعد از مدتها پیداش کردی و حسابی دوسش داریو حسابی باهاش لاو میترکونی...دیشب با بابا غرق سریالها بودیم..البته حواسم به توام بود .لاکی رو بغل کرده بودیو راش میبردی ..بعد اومدی گذاشتیش روی میز تلویزیون و گفتی" قرقونت بشم من..بشین"...بعد صفحه تلویزیونو نشونش دادی و میگی:"ببین حمیم سلطان چی داله..!!!!"..بعدش لاکی از روی میز افتاد ..ورش داشتیو محکم بغلش کردی راش میبردیو میگفتی :" بمیلم الایی.."!!! خداییش از سریال خیلی جذابتر بودی..حالا ببین ماجراهای خودتو لاکی:رفیق گرمابه و گلستان که میگن همینه...بردیش با خودت دستشویی

لاکی و مهتاب

عشقولانه ها....

مهتاب ولاکی

مهتاب

لاکی بالش میشود...

لاکی

اینم چندتا عکس همونجوری...

موقشنگ

یاد این عکس هندیای قدیم میوفتم....:

دلبرانه

اولین موی گیس شده ی دخملی:

موی بافت

"شرت بادی" (شهربادی) و "بپر بپر " های مهتاب....

شرت بادی

بازی

تاب بازی پدر و دختری....

2

عاشق بیرون رفتن با خاله ای...آخه با خاله که باشی هرچی بخوای همون میشه....

خاله ومهتاب

این دو تا عکسم مربوط به استقبال خاله و داییه که از مکه برگشته بودن...مال زمستون نیستا همین 10 روز پیشه...هوا هنوز اون موقع سرد بود..!!

مراسم استقبال

جوون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان مرضیه
24 اردیبهشت 92 23:55
عاشق اون عکسیم که با لاکی میره دستشویی
چقدر تو خواستنی شدی عزیز خاله بوس بوس


ممنون خاله مرضیه جووون...منم خیلی شما رو دوست دارم
مامان یلدا و سروش
24 اردیبهشت 92 23:57
قربون گل دختری بشم من.

خانومی. این وب جدیدمه خوشحال میشم بازم مثل همیشه با من باشید


خدا نکنه خاله جوونم...چشم لینکتونو درست کردم..
مامان شیدا
25 اردیبهشت 92 10:02
قربون اون چشمای سیات بشم خاله
فیگورت رو برم خانوم خوشگله


مرسی خاله شیدای عزیزم...
مامان هدیه
25 اردیبهشت 92 11:23
چه عکسای باحالی دلمون وا شد
مامانی ایشالا سایه ات بالاسر مهتاب جون باشه و همیشه باهم وقت بگذرونین


لطف داری عزیزم...منم همیشه با دیدن هدیه جان دلم وا میشه عزیزم...
سارا مامانی شیدا
25 اردیبهشت 92 12:30
همیشه به شادی و گردش دوست جونم امیدوارم همیشه کنار هم خوش باشید مریم جونم چه عکسایی گرفتی از این عروسک زیبا ببوسش


قربون شما وشیدای خوشگلم...خیلی خوشحالم که همیشه به دیدنمون میاین میبوسمتون
سارا مامانی شیدا
25 اردیبهشت 92 18:29
سلام دوستم مرسی که به من سر میزنی اگه برای مهتاب جونم به فکر این بیمه تامین آتیه هستی پیشنهاد میکنم با این آقایی که ما باهاش تماس گرفتیم تماس بگیر خیلی مسلطه و میتونه همه ابهاماتت رو بر طرف کنه البته مطمئنم که تفاوتی هم نداره کدوم شهر باشی چون من برای یکی از دوستام که کرج زندگی میکنه پرسیدم گفتند فرقی نداره هر جای ایران که باشی میتونی باهاشون تماس بگیری تلفنشون رو برات میذارم(رستمی 44031388 )


ممنون سارای عزیز بابت راهنماییت ..حتما باهاشون تماس میگیرم...
رضوان
26 اردیبهشت 92 0:32
همیشه به شادی وگردش
عاشق این احساس ناب مادریم
ایشالا همیشه در کنار هم لذت ببرید مامانیه مهربون


قربونت برم رضوان عزیز...ایشاله تو هم به زودی حسش کنی..
♥ نیم وجبی ♥
26 اردیبهشت 92 13:41
ای فدات شم عزیزم...با این عکسهای نااازت
لاکی چقدر نااازه


چشات نازه خاله جوون نیکو
مامان شهاب
27 اردیبهشت 92 16:42



♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 19:22
سلام دوست خوبم
با دو پست جدید به روزم ..


چشم عزیزم اومدم.....
عمو مشنن
28 اردیبهشت 92 10:40
انشاء الله همیشه باشین


مرسی عمو جون...عمووووو معتاد شدی قبلا که عمو مسنن بودی
باران زندگی
28 اردیبهشت 92 11:45
با من قدم بزن
تا ماه من
مهتاب
و
لاکی اش
اینجا قصه ها جاریست
بیا
با من قدم بزن


[تشویق]....ممنون باران عزیز با این کامنتای قشنگت که کلی روحیه مونو عوض میکنه...
مائده(ني ني بوس)
28 اردیبهشت 92 11:51
چه دخمل خانم نازي با اون گيسوان بلندشمنم عشقم اينه كه زودتر موهاي دختري بلند شه و ببافمشون


گیسو کمند.. ...بزور بافته میشد..ایشاله عزیزم...خدا سارینا با موهای بافته شده چه شود
خاله ی آریسا
28 اردیبهشت 92 12:41
عزییییییییییییزممممم یه بوس جانانه برای این فرشته ی ناز


مرسی خاله جونای مهربون....
عمو مسنن
28 اردیبهشت 92 14:39
از دوریه توئه مهتاب جووووون


محسن
29 اردیبهشت 92 11:23
ایران پاپ آپ بهترین راه کسب درآمد و افزایش بازدید وبلاگ شما هم اکنون با ورود به لینک ما برای ثبت نام اقدام کنید. http://irpopup.ir/index.php?page=register&refer=1865
نازنین(مامان پارمین)
30 اردیبهشت 92 1:32
ای جونم عزیزه دلم ینی عاشق عکس اخرش شدم شیطون بلا با این لپای خوردنی

پارمین حسابی وقت منو این روزا گرفته و همش دنبالشم تا سرش جایی نخوره کاش زودتر همسن مهتاب بشه




ای جووونم پارمین که شیطون شده...

آره نازنین جوون حسابی حواست بهش باشه

سن خطرناکیه...ایشاله...میبوسمتون

مامی مهتا
30 اردیبهشت 92 16:05
الهیییییییییی چه بامزه ... لاکی اینجا لاکی اونجا لاکی همه جا


لاکی عشقمه خاله جوووون...مهتای نازمو محکم ببوسین
منصوره
31 اردیبهشت 92 18:41
وااااااااااااااااااااااااااااااای شمکشووو بگردم.............خوشگل من.


خااااااااااااله....من شیکمم گنده اس؟؟!؟!؟!؟!باید رژیم بگیرم پس...
مامان آنی
1 خرداد 92 1:05
چقدر زیبا الهی همیشه بهتون خوش بگذره


ممنون عزیزم...ایشاله برای شما بهترین و زیباترین لحظات در کنار هم
mamanebaran
1 خرداد 92 10:27
به به چه عکسای خوشگلییییییی
فدای نگاه کرنت عسلممممممم
قربونت برم که ژستات منو کشته
عاشقتمممممممممممممم مادر و دختر



ممنون فاطمه جووون..ما هم عاشقتونیم دربست..:
عمو مسنن
1 خرداد 92 15:22



خوب شد الان....
عمو مسنن
1 خرداد 92 19:02
هی ی ی ی


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
2 خرداد 92 3:22
قرقونت بشم من.........چقدر نازي شما مهتاب زيبا


ممنون خاله های عزیزم...دوستون دارم
مامان صالح
2 خرداد 92 9:33
سلام خدا مهتاب جونو حفظش کنه. همیشه به گردش وشادی انشالاممنون از لطفتون .بازم به ما سر بزنید.


ممنون خیلی از حضورتون خوشحالم...ممنون حتما..صالح عزیزمو ببوسین..
مامی روژان
3 خرداد 92 12:44
وای چه دخمل نازی ماشالا


ممنون عزیزم...خوشحال شدیم از حضورتون
هانیه
6 خرداد 92 20:48
چه دخمل نازی با اون موهای خرگوشش لینکتون کردم
سیما مامان هلیا
7 خرداد 92 7:58
سلام مریم جون مرسی از عکسهای قشنگی که از مهتاب جون گذاشتی اول صبحی کلی انرژی مثبت گرفتم ، شیفته رژ لب و لاک مهتاب جون تو عکس آخری اممممممممممممم خیلی خوب ست کرده شیطون بلا