نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

به روایت تصویر...

1391/12/2 18:30
نویسنده : مامان مریم
2,086 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا حال و هوای عید و خونه تکونی و خرید رو می شه همه جا دید ...روزا و سالها مثل برق میگذرن...مامان حسابی به فکر تغییر و تحوله باورت نمیشه بس که نقشه می ریزم تو ذهنم بعداز ظهرا با همه ی خستگی خوابم نمیبره!! این نیز بگذرد جدی نگیر عزیزم...توام که هر روز خانوم ترو شیرینتر...تو این مدت 1روز!! رفتیم پیش عمه جون و کلی بهمون خوش گذشت ..پریشبم بخاطر در آوردن 4امین دندون نیشت تب کردی و من کل شبو بالای سرت بیدار بودم ببین چه مامان خوبی داری...فرداش وقتی به بابایی گفتم "من دیشب اصلا نخوابیدم" در حال خوردن ناهار با کمال تعجب پرسید چرااااااا؟؟؟ ..قربون حس پدرانه برم من..(شوخی بود بابایی جون)...خلاصه که همه چی خوبه فقط یه عالمه کار دارم واسه عید ...جون مامان دخمل خوبی باش بذار مامان به کاراش برسه باشه...راستی صبح میخواستم برم خرید منتظر بودم بیدار شی اومدم گفتم مهتاب جونم پاشو دیگه...با چشمای بسته و با التماس گفتی:" پاش نمیشم دیگه"...

 

عشقم

بیا ببین آتیش پاره ی من...

کشک خورون...

کشکی

خاک بازی با علی و عارف پسر عمه های مهربونت...کلی اون روز حال کردین با هم...

 

خاک بازی

پارک هاپو...عکسها از بابایی...عادتته وقتی میری پارک کاجایی که رو زمین ریخته رو میندازی آشغالی

 

پارک

جیگر مامان....

 

جیگری

قرتی خانوم

قرتی خانوم گیسو پریشون ...مجبورم کردی کلی گل سر واست بزنم...خودتم درآوردیشون این شکلی..

 

گیسو پریشون

ملوسک من...

 

تی تی

علی و عارف عزیزم...عاشق علی بودی و با عارف لججججججج

 

علی و عارف

کابینت بازی حتی خونه ی عمه جون...

 

عشق کابینت

جای همیشگیت توی آشپزخونه..همیشه تو فریزری...

 

فریزر ومهتاب

میدونین این موهای خوشگل مال کیه؟؟؟ حدس بزنین.....

 

مو قشنگ

اینا رو از اداره که میومدم واست گرفتم...

 

برای مهتاب

واییییییی این کشکولو میبینی دیگه نمیبینیش آخه مامانی شکستش ...البته تقصیر تو بودا آخه همش منو مجبور میکردی بارمش پایین تا باهاش بازی کنی...فدای سرت عزیزم...هدیه بود ولی...

 

یادش بخیر

آشفته بازار خونه آخر شب بعد از ریخت و پاشای یه شیطونک...

 

اوضاع خونه

بذار ببینم توش چی داره؟؟؟؟..اونیم که دستته پنکیک مامانیه بیچاره اس...

 

ناشناخته ها

دخترم داره ناخناشو میگیره که "میبلوباشو" (میکروباشو) در بیاره....

 

ناخون

7

بدون شرح....

 

بوس برای شما

دوستون دارم خاله های وبلاگی من....

پسندها (1)

نظرات (31)

قالب و تقویم کودکانه
1 اسفند 91 19:04
مرسی عزیزم باشه پس من منتظر عکساتون هستم برای تقویم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
1 اسفند 91 19:33
عزیییییییییزم
مامان هلیا
2 اسفند 91 7:43
قربون خنده های خرگوشی ات ....


مرسی خاله جونم
مامی مهتا
2 اسفند 91 9:54
دختر خوشمل خیلی عکسهات خوشمله دقیقا مثل خودت
مریم جون خسته نباشی ... چه حالی میده این حال و هوای عید و تمیز کردن و خریییید ...


ممنونم عزیزم...آره واقعا خیلی عالیه..
نیم وجبی
2 اسفند 91 18:45
عزییییییییییییییییز دلمیییی عروسک خوشگلم
خیلی شیطونیا
این موهای ناز مال کیه؟؟؟؟؟
قربون خوشگل خودم که به نظافتش اهمیت میده


مرسی نیکو جوووون ...دلتنگ نباشی خاله جونم من که دلم تنگ شده واسه کسرا
Ahmad agha
3 اسفند 91 12:48
عمو جون چه خوشگل شدی!!!!
khale masoome
3 اسفند 91 12:49
خاله جون شیطون بازی کردی هاااا!!!!
samaneh
3 اسفند 91 12:50
قلبونت بلم گلم !!!!
saed
3 اسفند 91 12:53
به به چشم من روشن !!!
مهتااااب! چه عکسایی !!!
اونم با پسر عمو و عمه و ... !!!
دیگه چی؟؟؟؟؟




سعیییییییییییید غیرتی نشو...من فقط تو رو دوس دارم:
sima
3 اسفند 91 12:54
چه کش های خوشگلی!!! نازییییی!!!
Samaneh & Saed & Sima
3 اسفند 91 12:58
دووووووووست دارییییییییییییم!!!








منم یه عالمه شما رو دوست دارم:
مامانهـ پوچون
3 اسفند 91 14:57
عجب دخمله نازیـــــــــــ

بوس


بوس :
فرزاد
3 اسفند 91 15:00
فروش انواع لوازم موسیقی به قیمت های استثنایی - تدریس انواع سازها - راهنمایی رایگان در خرید انواع ساز های سنتی و کلاسیک - فروش کلیه لوازم جانبی از جمله سیم و...... همه در گالری موسیقی شهریار
خاله منصوره
3 اسفند 91 15:00
تو رو ...............م ( به زبونه خودمون گفتم!)


گرفتم خاله جوووووون
فریبا
3 اسفند 91 15:01
وبلاگ خوبي داريد به ما هم سر بزنيد http://aside-fa.mihanblog.com
مامان بابای الیسا
3 اسفند 91 21:33
دخملی ناز ببین چه آتیش میسوزونه منم دوست دارم دخمل مهربون و شیرین زبون با گل سر زدنای نازت


ممنون خاله جونم...بوس برای شما و الیسای خوشگلم
مامان مرضیه
4 اسفند 91 4:48
چقدر این گل سرا بهش میاد. ای جونمممممممممم
از طرف من این ملوسکو ببوس


مرسی مرضیه ی عزیزم..پارسای نازمو ببوس
مامی مهتا
4 اسفند 91 17:14
تم جدید مبارک ...
آموزش آشپزی و غذای کودک و 30 کلاس هنری
5 اسفند 91 15:09
سلام مامان مهتاب جونی
خیـــــــــــــــــــــــــــــلی دخمل نازی دارین
خیلی دوست داشتنیه
جای دوتا ماچ من رو صورتش خالیه
با تبادل لینک موافقین عزیزم
خبر بدید


لطف داری عزیزم ما هم صوت ماه شما رو میبوسیم..حتما عزیزم
مامان آوينا
6 اسفند 91 9:17
فداي اين خنديدن
خيلي لذت بخشه گل مو بخري واسه موهاي فرشته اي به اين خوشگلي


آره من که هر چی میبینم دوست دارم براش بگیرم ایشاله موهای آوینا جونم بلند بشه اونوقت میفهمین چی میگم..بوس
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:24
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم


ای وای آخه چرا نیکو جون...ما دلمون واسه کسری عزیز تنگ میشه آخه..(....قربونت برم خوشحال میشیم اینجا ببینیمت
مریم مامان ستایش
6 اسفند 91 23:41
فدات بشم مهتاب کوچولو..ماشالله چقد نازی تو..
مامان مریم منم مامان مریم ستایشم که گفتی بیا وبلاگم از بیرجند..


سلام عزیزم خیلی خوش اومدی ...ستایش نازمو ببوس
مامان آنی
7 اسفند 91 17:40
خاک بازی کن عزیزدلم بهت خوش بگذره
گیره های جدیدت هم مبارک
همه فیگورات هم مثل خودت خوشگله عزیز دلم


بوس برای خاله مهربونم...مرسی عزیزم بابابزرگش میگه خاک بازی بهشت بچه هاست...
نازنین (مامان پارمین)
9 اسفند 91 11:40
ای جونم قربونت برم ماشالله به این خوشگلی و بانمکیت عزیزم .
آفرین دخمل خوبی باش تا مامانی به کاراش و خریداش برسه


ممنون خاله جون عزیزم...بوس برای شما و پارمین جیگر
مامان بهار
11 اسفند 91 1:48
خنده عکس آخر خیلی قشنگه به د لم تشست
البته همش قشنگه
لاحول و لا قوۀ الا با ا...
نازی موهاش خیلی باحال شدن
اسفند واسش دود کن مامان مهربون
بوس بوس


ممنونم خاله ی عزیزم..چشماتون قشنگه ..بهار نازیمو ببوس
مامان آنیا
22 اسفند 91 1:14
وای مریم جون برای این نفس من اسپند دود کن روزی 35 بار
عزیزم موهاشو ببین چه ناز شده
یعنی اگر من تو رو یه روز ببینم می خورمت


مرسی خاله جونم چشات نازه...منم خیلی دوست دارم شما رو ببینم و با آنیا جونم یه عالمه بازی کنم*:
خاله ی آریسا
22 اسفند 91 8:53
ای جووووووووووووونم چه دخملی نازی دارین . خدا حفظش کنه
به وب آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


حتما ..ممنون که به ما سر زدین
مرتضی
30 اسفند 91 11:27
دنيا رو برات شاد شاد و شادی رو برات دنيا دنيا آرزو ميکنم ، عيدت مبارک عزيزم کوچولوی دوست داشتنی...
امیدوارم سال های سال در کنار بابا و مامان مهربونت با شادی سپری بشه.


ممنون عمو مرتضی...عید شمام مبارک..براتون سال خوبی رو آرزو می کنم...
سجاد
3 فروردین 92 11:00
سلام .
سال نو مبارک .
به منم سری بزن .
مر30


سال نوی شمام مبارک .حتما...
shabnam & haniye
9 فروردین 92 21:59
قربون خنده هااااااااااااااااات عسیس دلم


مرسی دخمل داییهای نازم...دوستون دارم
نرگس مامان باران
24 فروردین 92 18:01
سلام عزیزم سال نو مبارک
دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید
خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر



حتما..