نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

لحظه ها را متوقف کنید.....

1391/10/30 17:29
نویسنده : مامان مریم
919 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عشق زیبایم ،دنیای بی دغدغه ام،آرام جانم...کاش میتوانستم لحظه ها را برای همیشه متوقف کنم و تمام سالهای باقیمانده عمرم را در چشمای قشنگت عاشقی کنم..خوشحالم از داشتنت تا بی نهایت ..ممنونم که عشق را با تمام معنایش و با تمام لذتش با آغوش کوچکت به ما بخشیدی و برایمان زندگی را با لبخندهایت پر از رنگ کردی ......مهتابم ..آرامم ...عاشقانه میپرستمت....

 

عشقم

 

 پی نوشت:19 روزه که وبتو آپ نکردم معذرت میخوام دخترم آخه مامانی مریض بود ولی الان برات جبران میکنم عشقم...این روزهایمان را در ادامه مطلب ببین....

مهتابم

 

عزیزم

عشق من این بافتنی ها رو چند وقت پیش از یک سایت برات سفارش دادم  با چند تا هد خوشگل مبارکت باشه گلم...


کتاب

بعداز ظهر جمعه و مهتاب آماده برای بیرون رفتن....

 

چشمانت

قربون چشمات نفسم....

 

مهتاب و بابی

یه غروب عاشقانه با یک عشق ابدی...

مهتاب و مامی

عاشقتم دخترم با تو آسمانها زیر پای من است.....

لالا عشقم

عاشق خوابیدنتم فرشته ام...آرامش جاودانه ات برقرار عشقم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان بابای الیسا
30 دی 91 21:14
عزیزم مبارکت باشه چقدم بهت اومده خیلی قشنگن .


ممنونم الیسای خوشگلم..چشات قشنگن
نیم وجبی
30 دی 91 23:02
بلاخره آپ کردی مامان تنبل؟؟؟
چه کلاهای خوشگلی مبارکت باشه عزیز دلم
چه عکسای قشنگی همیشه شاد و سر زنده باشین


آره واقعا تنبلی کردم...مرسی نیکو جان که به ما سر میزنی
نازنین (مامان پارمین )
30 دی 91 23:33
وای که چقدر بهت میاد نانازی به شادی استفاده کنی عزیزم .


ممنونم نازی جونم..پارمینمو ببوس
نازنین (مامان پارمین )
30 دی 91 23:33
مریمی بافتنی هارو از خانم امینی خریدی؟؟


آره عزیزم..
مسنن
1 بهمن 91 12:38
لحظه ها را متوقف کنید؟؟؟؟؟!!!!!
چرا متوقف؟؟؟
البته درسته که تو میخوای این لحظات قشنگ تموم نشه ...
اما بذار متوقف نشه تا مهتاب بزرگ شه!!!
عکسای قشنگش رو ببینه و ازت بخاطر این وبلاگ تشکر کنه !!!
تا ابد اگه بچه باشه که قدرت خدا رو نمیتونی ببینی که باز مهتاب جون خودش مادر یک مهتاب دیگه باشه ...
پس اگه اشکال نداره بذار زمان سپری شه


آره ؟؟!! ازون لحاظ؟؟!بزرگ بشه زود از دستمون میره آخه...آخه اینقد شیرینه هر لحظه اش که حیفم میاد تموم شه...
منصوره
1 بهمن 91 16:04
سلام مریم چان...چه کلاه های خوشگلی...چه دختر خوشگل تری....


قربونت خاله جوونم...بوووووس
بابایی
2 بهمن 91 10:06
مامانی خوب:اززحماتت ممنونم.دخترقشنگمم میبوسم


بابا جون افتخار دادین...ممنون عزیزم...من هر کاری برای شما بکنم از روی عشقه نه زحمت....دوستون دارم..
خاله زری
2 بهمن 91 10:44
به قول مشهدیا:
کلاهاش بدجور بو قوروت مده ها... حواست بشه جولو دستوم نذاریشان!
اگه قوروتشا کردوم تقصیر خود ته...


نه حواسوم هست یره...
saba
3 بهمن 91 12:08
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/




با افتخار
Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
3 بهمن 91 12:14
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم .... وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مامان سما
3 بهمن 91 12:27
واي چه كلاهي. به به چه دختري به به
سلناي من كه هنوز مو نداره ، به ما هم سر بزنين


سلام ممنون عزیزم...اومدم پیشتون ولی متاسفانه نتونستم وب قشنگتونو ببینم آخه بخاطر اون کدای جاوا (آتیش بازی) امکان پایین رفتن نبود
زهره
3 بهمن 91 12:32
خوشحالم که بهتری عزیزم راستی اون کلاه اولی خیلی به مهتاب میاد


ممنونم زهره جان...راستی بابت نظرات وبلاگ مهتاب خوشگلم خیلی حیف شد کاش زودتر مشکل حل شه...
منصوره
3 بهمن 91 15:18
مریم هستی؟...
Saed
3 بهمن 91 19:46
مهتاب جونم ناناز بود نانازتر شد...!!!!!





سعید من...کجایی تو..چرا نمیای پیشم...
sima
3 بهمن 91 19:51
مهتاب جونم چرا نمیای خونمون؟؟؟ این عکسا رو که دیدم دلم بیشتر برات تنگ شد!!!!




میایم سیما جون...منم دلم براتون یه ذره شده..
انیسه ی خاله
3 بهمن 91 20:33
بو س بوس مهتابی


مرسی انیس جونم ...بازم بیا پیشمون
مامان آنی
4 بهمن 91 19:03
کلاه خوشگلت مبارک مهتاب نازنین
من هم با افتخار شما رو لینک کردم


ممنونم عزیزم...خیلی ازین دوستی خوشوقتم
saba
4 بهمن 91 19:48
سلام ممنون به وبلاگم سر زدی با افتخار لینک شدی Dewall.blogfa.com
سارا حاجی کاظمی
4 بهمن 91 21:07
نازنینی مهتاب جون


قربونت برم سارا جون
سارا حاجی کاظمی
4 بهمن 91 21:08
راستی عزیزم از کدوم سایت این کلاههای قشنگ رو سفارش دادی؟
منم برای دخترکم می خوام


کجایی مگه ساراجوون؟؟!!!سایتش اینه..www.ninibaft.ir تینکشتو پیوندام هست عزیزم...راستی عزیزم چند تا عکس از خوشگلام برام ایمیل کن دلم براشون یه ذره شده...بوس برای همتون...


ولی فک نکنما اون ور آبم پیک داشته باشن..
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
5 بهمن 91 0:16
ماشاالله چه دختر ناز و دوست داشتنی
اسمش هم مثل خودش خوشگل و نازه
مامان مریم عزیز ممنونم بابت لطفتون نسبت به وبلاگم
با کمال میل لینکتون میکنم


ممنونم عزیزم لطف داری..شما هم با افتخار لینک شدین
مریم
5 بهمن 91 9:26
سلام مامانی عاشق
درسته که نمیشه لحظه هارو متوقف کرد ولی همین که اینقدرعاشقانه با دخترت رازو نیاز میکنی یعنی داری ازخداش میخوای که اونو برات سالم و سربلند نگه داره
خدا حفظش کنه عزیزم چقدرهم نازنازیه ماشاءا...
ممنون که به ما سرزدی بازم بیا پیش ما .


ممنونم مریم جان من هر روز به امیرعلی سر میزنم...ببوسش
مهشید مامان مهتا
5 بهمن 91 13:08
سلام خیر دخترتون را ببینید خوشحال میشم یه سری هم به وبلاگ دختر من بزنید http://mahta91.niniweblog.com
مامان شیدا
6 بهمن 91 8:01
سلام چه دخمل نانازی ماشالله چه اسم قشنگی من عاشق اسم مهتابم. راست گفتی منم موافق توقف زمانم تا هر چه بیشتر از وجودشون لذت ببریم .خانمی با تبادل لینگ موافقید ؟


قربونت برم عزیزم لطف داری...حیف که متوقف نمیشه که هیچ پرشتابتر میگذره...با کمال میل لینک شدین..
مامان آوينا
6 بهمن 91 9:10
عزيزم ماه شدي با اين كلاه خوشگل


فدای تو..
نیم وجبی
6 بهمن 91 13:28
عزیزم رمزو خصوصی فرستادم


مزسی عزیزم
maman eli
6 بهمن 91 13:59
slam azizam nazam che kolahe khoshgeli
cheghad nazi shoma
pishe ma ham beya khoshgel khanom


قربون شما ..من همیشه به طاهای خوشگلم سر میزنم ولی آپ نمیشه
محمد حسین
6 بهمن 91 14:53
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا دلم براتون تنگ شده بود
ناز داداش
8 بهمن 91 12:56
سلام هزار هزار ماشاا... کوچولوی ناز نازی خاله سارا فدای چشات بشه منو ناز داداشم منتظر شما هستیم


ممنون خاله سارای عزیز...اومدیم پیش پویان عزیز...جیگره بازم بیا پیشمون
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
9 بهمن 91 16:07
سلام مریم جان
شکر خدا گیسوجون الان حالش بهتره
آدرس وبلاگم
http://13910223.niniweblog.com


ممنونم...خرا رو هزار مرتبه شکر..
مامی مهتا
9 بهمن 91 17:21
ای جااانم چه دخمل قشنکی دارید خدا حفظش کنه ... موافقید تباذل لینک کنیم ؟ ... راستی شما کدوم شهر هستید ؟


با کمال میل عزیزم لینک شدین...دخمل شمام خیلی نازه
مامی مهتا
10 بهمن 91 11:51
خانومی شما هم لینک شدید . مهتاب نازم رو ببوس


ممنون عزیزم امیدوارم دوستای خوبی باشیم..
مامان گیسوجون
10 بهمن 91 17:42
سلام دوست عزیزم
ممنونم از محبتت ان شاا... خدا سایه پر مهر شما رو ازسر دختر قشنگت کم نکنه


ممنون عزیزم...خدا به گیسو ی عزیز و خانوادتون سلامتی بده
مامان بهار
11 بهمن 91 0:30
سلام سلام!
دلم واسه مهتاب حونی خوشگل جیگر تنگ شده بود
نازی چه کلاهش بهش میاد!!
و عکس عاشقانه ای!
عشق از وجود بر می خیزه که عکس هم پر از عشق میشه
با وجود مهتاب نازنین مگه میشه عاشق نبود
درود بر گرمای زندگی همه ماها! نوگلای نازمون


سلام عزیزم چه عجب از شما...ما هم دلمون برای شما و بهار نازم تنگ شده بود خاله جون...امیدوارم غم آخرتون باشه عزیزم..
بابای مهتا
11 بهمن 91 14:06
سلام وقت زیباتون به خیر
خیلی ممنون از اینکه قابل دونستید وبه وبلاگ مهتا خانوم من هم سری زدید ایشالا سایه پرمهرتون همیشه بالای سر کوچولو ( های) زیباتوی باشه
باز هم از ابراز محبتتون ممنونم


اختیار دارین خیلی هم خوشحال شدیم از زیارتتون ..مهتاب رو دختر خودتون بدونین بیاین پیشش
باران زندگی
14 بهمن 91 10:03
بابا کلاه قشنگ! خودت قشنگ!
شکلات! بامزه!
امیدوارم هیچ وقت کلاه زندگی سرت نره



..ممنون خدا کنه باران جون ...امیدوارم سر هیشکی نره
مامان سارا
17 بهمن 91 10:42
فرصت کردم چند تااز پستها و صفحه های ویلاگ مهتاب خوشگلرو بخونم ، حتما لینکتون می کنم تا سر فرصت سر بزنم .
خدابراتون حفظش کنه


ممنون عزیزم منم میام پیشتون
مامان هلیا
30 بهمن 91 14:26
سلام من هم عاشق چهره مظلوم و دوست داشتنی بچه هام دلم براشون غش میکنه .... ایشاله همیشه کنار هم خوش باشید کلاه ها هم خیلی نازن به مهتاب جون خیلی میاد . بوس
قالب و تقویم کودکانه
2 اسفند 91 16:04
عزیزم هزینه طراحی ده تومن هست و چون تو شهرمون چاپ خونه ای نیست که کار تکی چاپ کنه من فقط طراحی انجام میدم و چاپ به عهده ی خود سفارش دهنده هست. اگر هم بخوام به عکاسی بدم چاپ کنه هزینه اش بالا و کیفیت پایین میشه... فک کنم این جوری خیلی بهتر باشه که خودسفارش دهنده چاپ کنه که هزینه ی ارسال هم نده و اینکه اگر احیانا خواست کم و زیاد چاپ کنه دستش تو این مورد باز باشه اگر سفارشی بود به بهترین نحو طراحی می کنم و در خدمت هستم کارهام هم خودم طراحی می کنم از تم اماده استفاده نمی کنم لذا هر طرحی که بخواهیدهمون شکل طراحی می کنم