نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

18مین ماه زندگیت پر ستاره مهتابم...

1391/10/28 17:23
نویسنده : مامان مریم
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم..شکوفه بهارم..عشق جاودانه ام...18 امین ماهگردت مبارک...سبد سبد عشق وسلامتی تقدیم تو باد...وباز هم هزار بار ممنون که بهشت قشنگتو واسه اومدن به کلبه ی کوچیک مامان و بابا ترک کردی و زندگیمون رو غرق نور عاشقانه ات کردی مهتابم...دوستت داریم تا پای جان..

پی نوشت:امروز واکسن 18 ماهگیتو زدیم...تا الان که همه چی خوب بوده و تو مثل فرشته ها خوابیدی..قد و وزنت هم خوب بود..خدا رو بابت همه چی شاکرم...راستی عشقم پارسال مثل این روز آخرین روز مرخصی و با تو بودن بود...چقدر زود یک سال گذشت از اونهمه دغدغه

پی نوشت 2:امروز سال نو میلادی هم شروع شد چه تقارن قشنگی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

هدیه
12 دی 91 18:23
عزیزم امیدوارم همیشه هر لحظه ی زندگیت با هزاران اتفاق خوب همراه باشه و از این تقارن های قشنگ قشنگ داشته باشی.
دختر گلتو از طرفه من ببوس


مرسی هدیه جون..امیدوارم برای شما هم همینطور باشه...
باران قلنبه
13 دی 91 13:07
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
نیم وجبی
13 دی 91 13:42
عزیز دلم 18 ماهگیت مبارک باشه خانومی



ممنونم عزیزم..کسری خوشگلمو ببوس
مامان آوينا
14 دی 91 9:24
18 ماهگيت مبارك مهتاب زيبا مريم جان با كمال ميل لينكتون كردم خوشحال ميشم دوست باشيم


منم همینطور عزیزم..امیدوارم فرشته هامونم دوستای خوبی برای هم بشن..
نازنین (مامان پارمین)
14 دی 91 14:31
18 ماهگیت مبارک عزیزه دلم


ممنونم نازنین جون..
الی مامان
14 دی 91 15:20
بانو
هجدهمین ماه گرد زندگیت فرخنده
سلامت باشی


ممنون ال مامان...امیرغندق خانمونو ببوس
زهره
14 دی 91 21:35
سلام مامان مریم عزیز مرسی که به وبلاگ مهتاب سرمیزنی حتمادراولین فرصت عکساش رو میذارم
خداکنه این واکسن 18 ماهگی مهتابت رو اذیت نکنه مهتاب من خیلی اذیت شد براش سلامتی رو ارزو میکنم .


ممنون زهره جون خدا رو شکر مهتاب فقط شبش کمی تب کرد ومشکل خاصی نداشتیم...لطف داری عزیزم
Samaneh & Saed & Sima
14 دی 91 22:00
18ماهگیت مبارک باشه!!!خاله جونم ازطرف ما مهتابو ببوس!!! دوستون داریم...هوارتا!!!



مرسی عزیزای خاله..ما هم همتونو دوست داریم وهمش دلمون براتون تنگ میشه..
مامان ساجده
16 دی 91 15:44
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
نیم وجبی
16 دی 91 18:57
مریم جان رمزو برات خصوصی فرستادم عزیز


ممنون عزیزم
عمه الناجون و سلاله جون
17 دی 91 10:48
سلام عزیزم 18مین ماه گردت مبارک _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ یادگاری یادتون نره منتظرم[hr]
ویدا
17 دی 91 17:34
بزرگ شدنت مبارک مهتابِ زیبا.
مامان نيروانا
19 دی 91 8:55
18 ماهگيت مبارك عسل! هميشه ت پر ستاره
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 19:23
سلام سلام صد تا سلام اومدیم یه خبر خوب بدیم به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم باز هم از لطفتون ممنونم همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم
مامان آرشیدا کوچولو
28 دی 91 11:31
وای چه فرشته نانازی دارید شما چقدر هم خوش زبونه این وروجک خانم طلا


مرسی عزیزم..خوشحالم که اومدین پیشمون..آرشیدا جونو ببوسین
زهره
29 دی 91 13:16
سلام عزیزم یه راهنمایی میخوام چطورقالب آوازک رو رو نی نی وبلاگ کارکردی من که هرچی این قالب رو میذارم درست در نمیاد مطلب ها گذاشته نمیشه


جدی؟ من که کد قالب رو تو ویرایش قالب کپی کردم کار خاصی نکردم درست دراومد...
باران زندگی
29 دی 91 14:51
وای چه دخملِ نانازی
خوشگلم لطف کردی که به ما سر زدی
وبلاگ خاطره انگیزی داری شما
با اجازتون شما رو لینک کردم
خوشحال میشم شما هم مارو جزء دوستانتون بپذیرید


ممنونم باران جونم...چشم با افتخار لینکت میکنم و هر روز میام خونتون...
مسنن
30 دی 91 15:16
18ثانیه
18دقیقه
18ساعت
18رور
18 هفته
18 ماه !!!
بعله ... به همین زودی !!!
چشم باز کنیم میشه 18سال !!!
به قول حسین پناهی :
اون موقع عاشق یک پیر زنه که عقیده داره دو دو تا چهار تا میشه !!!
چشم باز کنی میبینی خودش داره کامنت هارو جواب میده !!!
قدر لحظه هات و ثانیه های زندگی رو بدونیم و همش و همش از خالق این لحظات قشنگ تشکر کنیم !
انشاالله خدا سلامتی و طول عمر بده


دلمونو نسوزونین به اندازه کافی از گذشت این لحظه ها دلواپس هستیم...ممنون که این روزانه های مادرانه را دنبال میکنین و برای دلگرمی ما وقت گرانبهایتان را هزینه میکنید...

مسنن
1 بهمن 91 12:17
خدا ، دنیا رو ، عشق رو ، محبت رو ، مهتاب رو ، مصطفی رو و همه قشنگی های دنیارو ، عاشقانه برای ما خلق کرد تا 1 چیزو به ما بگه :
بنده ی من واقعا دوست دارم
تو این همه خوبی از من میبنی ولی من با بدی تو دلسرد نمیشم ، واقعاً چه جوری میتونیم از خدا بابت تمام محبتاش تشکر کنیم!!! اون موقع میفهمیم وقتی میگن اگه تمام آب اقیانوسها ، مرکب و تمام درختها قلم بشن و تا روز ابدیت از خدا تشکر کنن، باز شکر فقط 1 نعمت نمیشه، شما میتونی شکر فقط این حس قشنگی که خدا با دادن مهتاب بهت ، بوجود آورده رو تشکر کنی ، نوچ
پس بهتر خالصانه از خدا بابت اینهمه محبتش تشکر کنیم و بگیم خدایا ما عاجزیم در شکرگذاری و عبادت تو ، خودت بحق خوبات به ما سخت نگیر ...


والبته دوستای خوب رو مثل شما...خدا رو بابت همشون شاکرم تا بینهایت...

سارا حاجی کاظمی
4 بهمن 91 21:06
مریم عزیزم الهی که همیشه دختر گلت شاد و سلامت باشه در کنار مامان و بابای خوبش. چقدر خوشبخته که مامان نازنینی مثل تو داره


وای سلام سارای عزیزم...نمیدونی وقتی کامنتتو دیدم چقد خوشحال شدم...برات ایمیل زدم خیلی وقته ازت خبری نداشتم عزیزم..ممنون از لطفت..آنا وآرمین عزیزم خوبن؟بازم بیا اینجا سارا جون یه عالمه صفا آوردی