نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

اولین برف...

1391/10/12 14:18
نویسنده : مامان مریم
605 بازدید
اشتراک گذاری

برف

این عکس اولین برخوردت با برفه..بردمت خونه مادربزرگ که تو حیاط برف بازی کنیم ولی میونه ی خوبی باهاش نداشتی و حتی دستتو نمیزدی بهش..برات عجیب بود و شاید کمی ترسناک دیشبم موقع باریدن برف توی ماشین میگشتیم و بابایی برات شعر گنجشکک اشی مشی رو خوند وتا اومدن به خونه قشنگ یادش گرفته بودی فقط با "گوله میشی" مشکل داری..خدایا بخاطر این همه نعمتت شکر...

مهتاب برفی

مهتاب

 منظره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آنیا
9 دی 91 13:08
جیگرتو برم عروسک من
عرفان صدیقی
9 دی 91 17:53
سلام دوست خوبم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به لینک زیر تشریف ببر و بهم رای بده ( اگه میشه بهم 5 بده ... باشه ) قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
Saed
9 دی 91 18:23
نازی!!!باهاش برف بازی میکردی تادیگه نمیترسید!!!



خیلی سرد بود خودمونم حس برف بازی نداشتیم
مامان آوينا
10 دی 91 12:11
هزار تا واسه اين دخمل ناز و اسم قشنگش


مرسی عزیزم..آوینای خوشگلمو ببوس
مامان بهار
12 دی 91 23:19
خوش بحالتون چه برفی تو جیاط خونتون نشسته
یاد دوران بچگیم افتادم
توی برف غلط میزدیم، روی ماه عروسکت رو ببوس


البته حیاط ما نیست ولی خدا رو شکر برف خوبی بود تازه این روز بعدشه که برفا تا حدی آب شده بود..توام بهارمو ببوس
مامی گل
18 دی 91 14:01
عزیز دلم چه لحظه های قشنگی عاشق این فرشته های ناز و این اولین تجربه هاشونم


وبلاگتو نذاشتی عزیزم...ممنونم
مامان نيروانا
19 دی 91 8:56
چه جالب! فداي برخورد منحصر بفردش
خاله زری
23 دی 91 2:44
ای جااااااااااااان...
الهی فداش بشم نازنینو
دلم واسش یه ذره شد
چقد بزرگ شده ماشالله
چقد خوبه که اولین برخوردش با برفو ثبت کردی
مطمئنم وختی بزرگ شه خیلی دوس داره بدونه.
آخه منم همیشه همین واسم سواله ولی 23 سال پیش مامانم واسم نی نی وبلاگ نساخت تا شاید یه وخ ثبت میکرد.


کلی فک کردم ببینم خاله زری کی میتونه باشه نامرد...آخه زهرا جان اینم سواله فکرتو مشغول کرده آخه...میخوای الان برات وبلاگ بسازم..؟

خاله زری جووووووون
28 دی 91 3:02
نهههههههههههه الان وبلاگ نمی خوااااام... الان که همه چی یادمه که بچه گیامو یادم نمیاد خب... اصن بی خیال داغ دلمو تازه نکن