نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

دایی آخری و عکساش!!

1391/10/4 16:00
نویسنده : مامان مریم
807 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز چند تا عکس بامزه توی لپ تاب دایی آخری جون (دایی جواد عزیز) دیدم که خودم کلی یاد قدیما کردمو خندیدم...برات اینجا میذارمشون ...دلم برای اون روزات تنگ شد خوشگلم...

 

بامزه

الهی ابروهاتو ببین!! به چی داشتی ایجوری بامزه نیگا میکردی؟؟

لپی

عکس تمام لپ مهتاب....!!!!

قوری قوری

اینم توپولوی مامان...قربونت برم من..

مهتاب گلی

اینجا هم باغمون رفته بودیم توت خورون...این گل عجیبم اونجا پیدا کردی...

خنده

الهی قربون خنده ی دخمل بی دندونم بشم من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محسن
4 دی 91 7:46
خوب بود فقط اسم دایی اش رو کاش مینوشتین، بنده خدا زحمت کشیده خوب


چشم میذارم..
نازنین (مامان پارمین)
4 دی 91 16:04
وای قربونش چه جیگره لوپویی بوده ناناز خانوم[h

قربونت برم آره میبینی...حیفش لپاش رفته..
samaneh
5 دی 91 19:44
واااااااااااای قربونش برم الهی! چقدر نازی عزیزم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



قربونت برم سمانه جون...خوشحالم که شمام اومدین اینجا...
دایی آخری
5 دی 91 23:30
میبینم که آثار هنریم منتشر شدن


بله دیگه دایی جون...دستت طلا..
نیم وجبی
6 دی 91 0:56
ای جااانم چه خوردنی بوده هااا
لپاااااشوو


مرسی عزیزم..کسری خوشگلمونو هم ببوس
مانی محیا
6 دی 91 9:50
ممنون عزیزم دخملی شما هم نازه. مرسی که بما سرزدین..


مرسی عزیزم...خوشحالمون کردی اومدی
مامان آنیا
9 دی 91 13:11
دست دای جان درد نکنه عکسهای قشنگی شده البته اینم بگم مدلش قشنگ بوده


گل گفتی خاله جون..
سیما
17 دی 91 7:18
ای جونم چقده لپهاش قشنگههههههههههههههه بوس از لپهای ناز و خوردنیش... سپند یادت نره


مرسی عزیزم...یه بوسم برای هلیا خوشگله من