نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

مهتابم در17 امین ماه زندگیش...

1391/10/6 10:05
نویسنده : مامان مریم
472 بازدید
اشتراک گذاری

اولش بگم که فقط 16 روز دیگه مونده تا واکسن 18 ماهگیت...بازم استرس دارم..امیدوارم این دفعه هم مثل سریهای پیش همه چی به خوبی بگذره ولی عوضش تا 6سالگی دیگه راحتیم..البته یک چشم بهم زدن میگذره..مثل این 18 ماه که گذرشو احساس نکردیم...عزیزم دختر گلم حسابی خانم و فهمیده شدی ..تو کارای خونه بهم کمک میکنی ..اینقدم خانمی که اگه چیزی بخوری آشغالشو زمین نمیندازی یا میدی به من یا خودت میندازی تو سینک ظرفشویی...فدای قدو بالات که الان دیگه به سینک میرسه...عاشق زیورآلاتی و همیشه گردنبندای خاله رو ازش میگیریو میندازی گردنت...هر تغییری تو ظاهرت میدم میگی:"بلیم آینه ببینیم"..از الان معلومه دخملم قرتیه چشمک خلاصه همه چی با تو عالیه البته مامان دیروز سرما خورده و همش نگرانه که دخملش مریض نشه..البته دخمل مهربونمم فهمیده بود و صبح زود بلند شده که از مامانش پرستاری کنهخنده..وقتی دیدی منو بابایی داریم حاضر میشیم واسه اداره اومدن شمام رفتی پلیورو شال گردنتو آوردی که " حاظل بشیم" الهی مامان فدات...چند تا عکسم واست میذارم ادامه مطلب...

دخملم داره به مامانش کمک میکنه جارو میکنه هزار بارم جارو  رو خاموش و روشن میکنه...

مهتاب وببعی

آخرشم خسته می شی و با ببعیت روی جارو لالا میکنی قربونت برم من...

پینگو

اینم پینگو عشق مهتاب خانوم ..ببین چجوری داری نیگا میکنی...

زمستونی

اینم قبل بیرون رفتن اینجا هوا حسابی سرد شده...

مهتاب وبابا

با بابایی جون در حال ددررفتن...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهلا
27 آذر 91 11:43
عزیزم ایشالا مهتاب خانم عروسش کنی وواکسن موقع ازدواجش بزنه
یه پیشنهاد دارم البته نظر خودتون مهمه
درپست ثابت اگر می شود عقربه ها را تکان بده وروی زمان دنیا امدنش تنظیم کن واولین عکسش روی همون ساعت قرار بده
بازهم معذرت می خوام


مرسی عزیزم واسه پیشنهاد خوبت و نکته قشنگی که بهش اشاره کردی...ولی این امکان وجود نداشت که بتونم عقربه ها رو تکون بدم وگرنه پیشنهاد خیلی عالیی بود ممنون عزیزم...

پرنسس نیومده
27 آذر 91 12:35
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارین با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟ اگه آره خبرم کن منم واسه برادر زادم مینویسم میبوسمت............... www.peranses.niniweblog.com
مریم
27 آذر 91 12:39
سلام عزیزم خسته نباشید. وبلاگتون خیلی خوشگله .مثل گل همیشه بهارت به وبلاگ امیرعلی هم بیایین من شما رو لینک می کنم .اگه دوست دارین منو لینک کنین.خوشحال می شیم .
مامی طاها
3 دی 91 12:02
سلام
منم لینکتون کردم هروقت به روز شدید منم خبر کنید میام


حتما..ممنون
مامان آنیا
9 دی 91 13:16
عزیزم چقدر قشنگ نشسته کارتون نگاه می کنه
آفرین خاله که به مامانت کمک می کنی
مهتاب هم مثل آنیای من copy paste باباشه


آره عزیزم همه میگن به باباش رفته...دخترا معمولا به باباشون میرن و خیلیم بابایین...