نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

متفرقه از روزای با تو بودن....

1391/8/18 10:56
نویسنده : مامان مریم
357 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو

فرشته ی من چرا رو زمین خوابیدی؟!....آخ من که از خوردن اود دستا سیر نمیشم....ماچ

پا کوچولو

نترس مامانی...این پاته بعد آب بازی!!!....اولین بار که دیدی خشکت زد نمیدونستی چی بگی...بعدش گفتی"اوف شده"....خدا نکنه عسلم..

وروجک

دشمن این گردنبندتی...بذار یه دقیقه بمونه رو گردنت آخه شیطون..قلب

مامان نوشت: دیروز خاله معصومه میگه سعید این چند روز با صلوات شمارش یه عالمه صلوات فرستاده گفته برای سلامتی و شفای مهتاب...ماچقربون شما بچه ها و روح آسونیتون بشم من...از همینجا صورت تپلیتو میبوسم خاله جون...الهی همیشه سالم باشی....راستی باید بگم رابطه تو با سعید خیلی عاطفی و عشقولانه است وقتی بعد چند مدت همو نمی بینین کلی بوسش می کنی اونم همیشه دلش برات تنگ میشه و مامانشو مجبور میکنه بیان خونمون...توام که همیشه ورد زبونت سعیده...وصداش میکنی" سعید من!!...سعید مهتاب!!!....سعید دون!!!...."تعجبخندهالهی فدای هر دوتون بشم من...

اینم تنها عکسی که از تو وسعید دارم...خونه مادربزرگ-دوره پنجشنبه ها-سعید مهتاب وانیسه

دوستای مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهار
20 آبان 91 16:49
سلام
ماشاا... به دختری چه عروسکیه!
چقدر آپ کردین و من سر نزدم

روی ماهشو ببوس مامانش


مرسی عزیزم...ممنون که سر زدی.بهار جونمم ببوس
Saed
11 بهمن 91 18:38
خاله جون من نگا چه خوشگل ام!!!!!!!



بله دیگه سعید خودمی خاله جون...قربونت برم من بوسسس
maman bahar
5 اردیبهشت 92 0:15
ناناسی نه خاله جون ایشا.. که تنت همیشه سالم و لبهات همیشه خندون باشه


لطف داری خاله بهار مهربونم....همینطور امیرعلی نازم..