نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

دغدغه ی این روزای من...

1391/8/15 17:47
نویسنده : مامان مریم
307 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم بیماریت و بعدشم داروهای من که باعث بی اشتهاییت شد حسابی وزنتو کم کرده و من همه ی فکر و ذکرم شده جبران وزن از دست رفته ات...کلی سرچ کردم و از این واون سوال کردم..کلی برنامه برات دارم...امیدوارم سالم باشی وزنت جبران میشه گل قشنگم..قلبماچ.

این روزا به روایت تصویر...قلب

 

آبجی وداتداشی

قربونت برم که لپات اینقد کوچولو شده...اونام آجی و داتاشی مهتاب جونن....

مهتاب و خرسیهای مهربون

شیطونک مامان ...عاشق دستمال مرطوبی(فیفینی)..!!..همیشه یکی کش میریو همه جاتو "بشوبشو" میکنی...

وروجک خانوم

آخه وروجک اونجا رفتی چیکار..اونم لیوان خرسی وستاره های مهتاب جونه که عاشقشونه...

نقاشی کودکانه

اینم مهتاب پیکاسو در حال نقاشی کشیدن...قربونت برم که اونقد قشنگ مدادو میگیری تو دستای کوچولوت...

 مهتاب لالا

اینم یه مدلشه دیگه!!!....یه بوس واسه اون لبا...ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

داییِ آخری
16 آبان 91 14:15
اوه میبینم که از الان رژیم گرفته مانکن شه خوشتیپ شده باز میخوای تپلش کنی ؟؟؟


جدی؟..نه فقط میخوام لپی باشه...
مامان ملینا
17 آبان 91 11:17
چه دخمل نازی دارین.چقدر قشنگ خوابیده.خدا حفظش کنه


ممنونم...وبلاگتونو دیدم..مثل دخترتون زیبا بود...
مامان آنیا
20 آبان 91 15:07
عزیزم چقدر ناز خوابیده روی ماهتو می بوسم عزیزکم


مرسی مامان آنیا..از طرف من و مهتاب آنیا جونو ببوس...