نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

16 ماهگیت مبارک عسلم......

1391/8/12 9:41
نویسنده : مامان مریم
308 بازدید
اشتراک گذاری

16 ماه گذشت ...دیگه داری واسه خودت خانومی میشی ها...چشم هم بزنیم دخترمون میره مدرسه دکتر میشه....الهی من فدای اون خانوم دکتر که شما باشی بشم...ماچ

عسلم دیشب باز بالا آوردی..ولی امروز حالت خوب بود خدا رو شکر...کل شبو بالا سرت بیدار بودم و ازخدا میخواستم طوریت نباشه...الهی هیج جای دنیا هیچ کوچولویی غمگین نباشه..الانم خوابی ولی من بیخوابی به سرم زده...برای نفسم دعا کنین...

مامان نوشت:صبح پولا رو از تو کیفم درآوردیو میگی"آگا..خمنی.."!!!(آقای خمینی)...بعدشم بوسش کردی...!!!تعجبچش سفید این چیزا رو کی یادت میده دیگه؟؟!!..این پرستارت داره منحرفت میکنه ها...:)

گالری تصاویر سوسا وب تولز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

داییٍٍ آخری
11 آبان 91 22:43
ولی باهوشه از الان می دونه کیو بوس کنه


از اون لحاظ که بله..پاچه خواره حسابی...دیشب سعیدو صدا میزد:سعید دان بیا...سعید متاب بیا...من دیگه غصه شوهرکردنشو ندارم..خودش مخ میزنه..
دایی حسین
14 آبان 91 9:11
سلام برای تو و مهتاب دعا کردم انشالله همیشه سلامت و شاد باشین گاه اوج خنده ما گریه است / گاه اوج گریه ما خنده است گریه دل را آبیاری میکند / خنده یعنی این که دلها زنده است زندگی ترکیب شادی با غم است / دوست میدارم من این پیوند را گرچه میگویند شادی بهتر است / دوست دارم گریه با لبخند را