نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

باروووووووووووون....

1391/8/12 9:58
نویسنده : مامان مریم
284 بازدید
اشتراک گذاری

گالری تصاویر سوسا وب تولز

 عزیزکم امروز هوا بارونی بود ...پریروز اولین بارون امسال اومد و من وتو با هم رفتیم از تراس بارونو تماشا کردیم...خیلی ذوق کرده بودی...شعر بارون میاد شرشرو هم دیشب با هم خوندیمو زودیم یادگرفتیش...اولین بار بیرجند بودیم اول تابستون امسال که توی بازار سرپوش یهو وبی مقدمه بارون شدیدی گرفت که همه رو ذوق زده کرد اولین بار اونجا بارونو دیدی و همش پشت سر هم تکرار میکردی"بالوووون"...من همیشه عاشق پاییز بودم...خودمم متولد پاییزم وبا شروع پاییز حال وهوام عوض میشه...دوسال پیش درست روز 12 آبان بود که فهمیدم حامله ام...خوشحال شدم ولی اگه دروغ نگم یه کم ناراحتی و ترس و استرس هم داشتم...آخه هنوز نمی دونستم مادرشدن یعنی چی...اتفاقا توی همین اداره بی بی چک گذاشتم و فهمیدم که حامله ام!! هنوز اون بی بی چک رو نگه داشتم....وقتی به بابایی گفتمم خیلی ذوق کرد ولی ته دلش حسش مثل خودم بود اینو احساس کردم...ولی عزیزم الان همه ی فصلهام با حضور تو بهاره وهیچ غصه و نگرانی به دل من و بابایی راه نداره...گل همیشه بهار من...

مامان نوشت: بهت آب که میدم میگی"بفرماییییی"...لبخندصب کنترلو گرفتی میگی"منمونم بذاله"!!!!(آهنگ ممنونم شماعی زاده)...تعجب بچه قرتی....عاشق این ستاره های کوچولوی توی بوفه ای...قلب همشونو ازم گرفتیو کردی تو لیوان خرسیت.همش منو صدا میزنی"مامانی مامان بیا بازی کنیم"!!(به همین درستیو سلیسی)...عینکبعدم یکی یکی میاریشون بیرون دوباره یکی یکی میذاریشون اون تو..متفکرکلی ام عاشقونه تو دستت میگیریشونو نیگاشون میکنی!!...منم اگه حواسم پرت بشه میگی"مامانی مامان نیگا کن"!!!...فرشتهچشم   

              

گالری تصاویر سوسا وب تولز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منصوره
9 آبان 91 17:35
واقعا خوردنیههههههههههههه
مامان هلیا
10 آبان 91 7:31
دخترها واقعاً شیرین زبون هستن .
من هم پاییز رو خیلی دوست دارم . خودم و همسرم و دخترم متولد پاییز هستیم ، عقدمون هم پاییز بوده . سفر مکه و کربلا هم در پاییز اتفاق افتاده و در پاییز سر کار رفتم . ایشاله همیشه پاییز فصل برآورده شدن ارزوهاتون باشه .


چقد اتفاق خوب...ایشاله زندگیتون همیشه و همه فصلاش پر از خوشبختی باشه...
مامان صدرا
10 آبان 91 8:54
دختر شما هم خیلی نازه خدا حفظش کنه .


ممنون صدراجون پسر خوشتیپتو ببوس برای من...
دایی حسین
10 آبان 91 8:56
مادر اي روياي سبز غنچه ها

مادر اي پرواز نرم قاصدک
مادر اي معناي عشق شاهپرک

گونه هايت کاش مهتابي نبود
تا دلم در بند بي تابي نبود

اي تمام ناله هايت بي صدا
مادر اي زيباترين شعر خدا


حالا این برای مامان بود یا من:; ..لذت بردم..
داییِ آخری
10 آبان 91 10:22
خوب می نویسی هااا ماری


مرسی دایی آخری...بالاخره دیدمت اینجا...یه داداش دکتر که بیشتر نداریم ..بایدم خوب بنویسیم..