نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

یه روز قشنگ کنار دختر وهمسرم...

1391/8/6 17:10
نویسنده : مامان مریم
359 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه است و منم شیفت نیستم خدا رو شکر...هوراالانم دخترم خوابه ومن از فرصت استفاده میکنم و یه کم راجبه امروز مینویسم..صبح ساعت 9 بیدار شدی ولی من خیلی خوابم میومد و هنوز دراز کشیده بودم که با ناز چند بار گفتی"بلن شو...بلن شومامان..مامان؟..مامانی؟؟.."..قلب.منم که اصلا مگه میتونم مقاومت کنم بلند شدم وبا هم صبونه خوردیم...نقاشی کشیدیم با مداد رنگیای جدیدت که دیشب برات خریدم...لبخندچندبارم رفتی سراغ بابایی ولی بابایی خوابالوتر ازین حرفاست.خمیازه.تا ساعت 12 که باباییبیدار شدو یهو دیدیم در میزنن..عمو حمزه بود!!!گفت از صب منتظره که بیاد مهتابو ببینه...توام که اصلا غریبی نکردی و زودی با عمو رفتی پیش مادربزگبعدشم من اومدمو تا یه 2ساعتی اونجا بودیم و بعدم با هم رفتیم اب بازی...تشویقخیلی خوش گذشت...بعدشم که لباس پوشیدیو مامان رفت که کاراشو کنه و شما کوچولوی مامان هموجور رو مبل خوابت برد!!تا حال اینجوری نخوابیده بودی کلی ازت فیلم گرفتم...ماچخیلی با نمک بود..لبخندفردا عکساشو میذارم..راستی دیشبم رفتیم زایشگاه پیش خاله زهرا...خاطرات روزای تولدت دوباره زنده شد..یادش بخیر...توام کلی اونجا همه رو سرگرم کرده بودیو وخیلی دخمل خوبی بودی...بوست دارم یه دنیا...قلب  

24

چه دخمل تمیزی به به...یه بوس میچسبه الان...ماچ

22

 

33

جیگمله اون چشاتو دخترم...

44

اینم خواب مظلومانه ات بعد حموم ..قربونت برم که مامانت اونجا ولت کرده...فدات شم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منصوره
8 آبان 91 16:06
الهی....
مامان هلیا
9 آبان 91 7:27
عافیت باشه مهتاب خانوم . الهی چقد ناز خوابیده عاشق این عکسش شدم. بوس بوس بوس
فاطمه
15 آبان 91 7:26
الهی فداش بشم من! چه ناز خوابیده! اون روز که اونجا بودیم اگه میدونستم اینقدر ناز خوابیده حتما میومدم یه بوس محکم ازش می گرفتم و طفلکی بیدار میشد! شانس آوردی نیومدم خونتونا!!!


آره میبینی..واسه همین نتونست ازتون خدافظی کنه..تازه بعد رفتن شمام کلی خواب بود به زور بیدازش کردیم...