نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

غیر منتظره

1393/5/22 8:34
نویسنده : مامان مریم
353 بازدید
اشتراک گذاری

میخواستم کیک بپزم.تو با سارا و سینا (بچه های عمو حسین ) خونه ی مامانی بزرگ بودی.چندبار سعی کردم فر رو روشن کنم که نشد در حال تلاش بودم که اومدین هنوز لای درو باز نکرده بودی که گفتی "بوی گاز میاد " !

ازون روز من در تعجبم که تو اینو از کجای خودت درآوردی ! یادم نمیاد بهت راجبه گاز یا بوش حرفی زده باشم و اگرم زده بودم تو اینقدر خوب به خاطر سپرده بودی ! خلاصه اینکه بعضی وقتا مامانو خیلی شگفت زده میکنی ..

پسندها (1)

نظرات (4)

نیکــو
23 مرداد 93 15:39
ای جاانم این وروجکاهمه‌چیرو خیلی سریع از همه جا یاد می گیرن
مامی مهتا
25 مرداد 93 9:25
جای تعجب نیست مریم خانومی .... این فسقلی ها همه چی دونن ... ازشون هیچی بعید نیست ... از طرف من بوسه بارونش کن حساااابی
مامان باران
27 مرداد 93 9:46
عزیزم فدای اون شامه قوی پرنسس خانوم بشم من قربونِ مهتابِ نازنینم
مامان شهاب
30 مرداد 93 10:25
چقدر دلم برای مهتاب جییییییییییییییییگر تنگ شده بود واقعا عاشق این نگاه معصومانه اش هستم