نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

تولدانه- فرشته ی صورتی من

1393/4/15 10:45
نویسنده : مامان مریم
678 بازدید
اشتراک گذاری

              

دخترکم ،فرشته ی صورتی من ، همه ی روزهای زندگیم با آمدنت پر از پروانه های صورتی و یاسیه زیبایی شده که در تمام لحظاتم به پرواز در می آیند و آسمان زندگیمان هر لحظه از مهتاب نگاهت نورباران میشود.نمیتوانم احساسم را از آمدن و داشتنت آنگونه که باید بیان کنم و فقط شکر میکنم خدایی را که مارا لایق فرشته ای چون تو دانست.مقدمت ترانه باران آسمانی ترینم....

 

تولدانه در ادامه مطلب

روز جمعه 13 تیر خواب از سرم پریده بود بیدار شدمو رفتم اتاقت و با ذوق فراوون مشغول چسبوندن پروانه های رنگی شدم.و بعد هم مقدمات افطاری.کل روز با عشق و شکر تمام نگاهت میکردم و هر لحظه محکم در آغوشت میکشیدم.با اومدن مهمونای عزیزمون که مامان بزرگا و بابا بزرگا همراه خاله زهرا جون و دایی جواد عزیز بودن مهمونیه کوچولوی ما هم شروع شد .خدا رو شکر همه چی همون جور پیش رفت که دلم میخواست. گرم و ساده و صمیمی و پر از لبخندها و ذوقهای قشنگ تو از تمام مراحل تولد. اونقدر لذت میبردی از مراسم که منم غرق شادی میشدم از خنده هات.

                     

فرشته ی صورتیه من

سه سالگیت مبارک عشقم...

 

 

شادیت توی برف بازی

 

ذوقت موقع باز کردن کادوها

عروسک کوچولوی من

همیشه بخندی عزیزکم...

پسندها (10)

نظرات (20)

عمه زری
15 تیر 93 11:57
واااااااااااااااای چه پروانه های قشنگــــــــــــی وچه تم پروانه ایِ قشنــــــــــــــگی... و چه دخترک پروانه ایِ قشنگــــــــــــــــــی ...... تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیـــــــــــــــــــــــــــــزم امروز ۳سال و۳روزت شده و سال ۹۳ هم هست. امیدوارم ۱۰۰ سال و ۱۰۰ روزه بشی و جالب اینجاس که اونموقع، بازم سال ۹۳ س ! ولی ۱۴۹۳ ! بهترینها رو برات آرزو میکنم مهتاب قشنگم امیدوارم ستاره بارون باشی. یه مهتابِ پر از ستاره! دوست دارم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تا.....
مامان مریم
پاسخ
واااای خودمم ذوق کردم ازین همه ذوقت مرسی عزیز دلم جات خیلی خالی بود همش یاد پارسال میکردم...باید بعد ماه رمضون جبران کنیم حسابی... خیلی خیلی دوستون دارم و میبوسمت از همین جا
عمو مسنن
15 تیر 93 14:18
همبشه به نام خدا اه اه اه اه حالم بد شد از آن تایم بودن عمه زری از تم تعریف کرد از عکسا تعریف کرد واعداد قشنگ رو هم پشت سر هم ردیف کرد حالا من که میخواستم همینارو بگم ، چیکار کنم ؟!!! ولی انصافا آبجیه با ذوق و سلیقه ای داریم و واقعا دست مریزادو خسته نباشید لب روزه اینهمه زحمت واقعا شاهکار!!! مهتاب جان! قدربابا ومامان رو بدون نیگا درعین حالی که تو ماه مبارک بودن و روزه برات سنگ تموم گذاشتن . از بین عکسا از عکس آخری که خانومی نشستی و با شخصیت بیشتر خوشم اومد ... راستی فراموش کردم بگم چقدر زود امسال پارسال شد و یک سال گذشت از پارسال !!!! فراموش نکنم که این گذر عمر ماست که مثل سایه ابر بهاری داره سریع میگذره ... فراموش نکنم تا میتونم خاطرات خوش زندگیمو زیاد کن چون من خواهم رفت ولی این خاطراتم هستش که خواهد موند. ایشالا سلامت باشی و خوشبخت در کنار خانواده 8 تا بوس
مامان مریم
پاسخ
اصلا زریه من یه دونس لنگه نداره که ،بعضیام خوش شانس بودن که تورش کردن ارادت ما به شما و عمه زری همیشگیه و بابت همراهیتون واقعا ممنون.. شما لطف دارین عمو مسنن هر چیم ذوق و سلیقه داشته باشیم به پای زن داداش کوچیکه که نمیرسیم دقیقا همینطوره وقتی برای تزیین اتاق ،تزیینات تولد پارسالو نگاه میکردم انگار همین دیروز بود واقعا ..اونهمه تلاش و زحمت که زری جوونم سنگ تموم گذاشت ..اونهمه استرس و خاطره..همش گذشته بود خیلی زود خیلی راحت...انگار اصلا اتفاق نیوفتاده بود ... کاش قدر زندگیمونو بدونیم وقتی با این سرعت درگذره...
الهه
15 تیر 93 14:24
وای خدا قلبم! یعنی دختر شاه پریون که میگن فکر کنم از روی این چهره و تیپ مهتاب الهام گرفته شده باشه مـــــــــــــــــــــاه به تمام معنا اصلا نمیدونم چی بگم انقدر قشنگ و ماهه ماشالله و البته دست مامان گلی که با اینهمه سلیقه و ذوق همه چی رو انقدر زیبا و ست و قشنگ درست کرده درد نکنه. همه چی به غایت زیبا و چشم نوازه.عالی عالی ضمنا ادرینا هم از دیدن مهتاب جون کلی داره ذوق میکنه
مامان مریم
پاسخ
وای الان خودمم پروانه ای شدم با این همه تعریف چشات زیبا میبینه الهه جوونم اونجوریام نیست همیشه حس میکنم کم گذاشتم براش.. الهی من اون آدرینارو بخورم که ذوق کرده از طرف من حسابی بچلونش
خاله ی آریسا
15 تیر 93 17:31
مهتاب خانوم خانوم خانوما 3 سالگیت مبارک عزیزم ایشالله همیشه در کنار مامانی و بابایی شاد و سلامت باشی
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله های مهربون و دوست داشتنیه خوشمزه ترین عروسک دنیا دوستون داریم هوارتا
مامان رادمهر
16 تیر 93 3:09
اینم از گل و ماچای من برای زیباترین مهتاب دنیا . . . . مریم جون دوباره دل نوشته هات برای دختر نازت به نظر من کولاک کردی خدا کنه مهتاب قدر مامان مهربونی و با ذوقی مثل شما رو بدونه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم اینم از ماچ و بوسه های ما برای رادمهر جیگرم و مامان دوست داشتنیش نظر لطفته عزیزم
مامان باران
16 تیر 93 12:50
ای جونممممممممممممممممم به این پرنسس خوشگلم ای جوووووونم به این پروانه های خوشگل که کنار پرنسسم زیبایشو دو چندان کرده ، ای جووووووووووووونم به این مامان خوش ذوق که این همه زحمت کشیده عزیزم سویمن بهار زندگیت مبارک ، انشالله که همیشه شاد و سلامت ببینمت
منصوره
17 تیر 93 13:12
خانم خوشگله تولدت مبارک عزیزم انشالله زیر سایه بابا مامان عزیزت بزرگ بشی و خوشبخت و لبت همیشه خندون باشه 3 سالگیت مبارک
Mamane lena
18 تیر 93 20:25
azize delam tavallode ghashanget havar bar mobarak. maryam junam hame chi aaali bude daste golet dard nakone. hamishe shade shade shad bashid duste khube khodam.
یه مادر
19 تیر 93 12:27
عزیز دلم تولدت مبارک ان شالله که همیشه سلامت و شاد و پر انرژی باشی گلم مریم جان به شما هم تبریک میگم عزیزم ، خدا فرشته ی نازتون رو در پناه خودش حفظ کنه
یه مادر
19 تیر 93 14:56
شما لطف داری مریم جان خصوصی داری گلم
الهه
21 تیر 93 1:27
به قول آدرینا: بیبخشیـــــــــــــــدا دیگه باید چی کار میکردی مثلا؟! واقعا احساس کم گذشاتن از کجا اومده؟!
مامان ابولفضل
21 تیر 93 12:33
تولدت مبارك پرنسس صورتي... تو عكس اخري خيلي خيلي ناز شدي گلم ايشالله 100 ساله بشي خانم كوچولو..
maryam ebrahimpour
21 تیر 93 14:53
nazi, tavalodesh mobarK BASHE, kheili doos daram dokhtareto bebinam, heyf k az ham doorim. boooos
❀ مامان سمانه ❀
23 تیر 93 2:48
سلام به دوست خوبم و دختر نازش تولدت مبارک مهتابِ زیبا و دوست داشتنی امیدوارم در کنار مامان و بابا همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم عکسات مثل همیشه قشنگ و دلنشین بودن فرشتۀ صورتی مریم جون،دوست خوبم سومین سالروز مادر شدنت مبارک
نیلوفر
25 تیر 93 14:12
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
دایی رضا
26 تیر 93 10:13
سلام دایی جان عکساتو دیدم خیلی خوشکل بودن.تولت مبارک باشه الهی زیرسایه پدر ومادر همیشه خوب و خوش باشی.انشائا...همه ی نی نی های جهان خوشحال و خندون باشن. مائده جانم سلام میرسونه و همیشه سراغتو میگیره. دوستت دارم دای جون و تولدت مبارک
مامی مهتا
29 تیر 93 12:25
مبارک مبارک تولدت مبارک ...پروانه کوچولو .... سه سالگیت مبارک عشقم .....
مامانی باران
7 مرداد 93 4:03
اول سلام و عید شما مبارک دوم داره یکماه از تولد مهتاب جونم میگذره و این خاله با رویی خجل و شرمسار میگه عزیز دلم تولدت مبارک انشاءالله صد و بیست ساله بشی زیر سایه چنین مادر باسلیقه ای و پدر عزیزت خانم ببخشید دیگه عذر تقصیر بنده رو خیلی گرفتار بودم ... روی مهتاب گلم رو ببوسید لطفا
مامان هدیه
14 مرداد 93 16:34
تولدت مبارک فرشته خوشگلمتاخیر خاله رو ببخش گلم ایشالله که خدا بهترینهارو براتون رقم بزنه
هنو بابا نشدم
31 مرداد 93 15:00
سلام مامان مهربون دختر زیبایی دارین ایشالله همیشه لباش خندون باشه اگ منم ی روزی پسر دار شدم واسه پسرم میام خواستگاری عروسم