نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

دختر 27 ماهه ی من

1392/6/26 17:42
نویسنده : مامان مریم
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

روزای شاد تابستون رو به اتمامه....بوی پاییز رو حس میکنم...من عاشق پاییزم ..عاشق سکوت بعد از ظهراش با آفتاب پاییزیش و صدای یاکریماش...عاشق باروناش و برگهای هزار رنگش ...حتی عاشق کلاغایی که غروبا صداشون توی سکوت شهر میپیچه...سومین پاییزیه که حضورت رو در کنارم دارم...واین پاییزامو عاشقانه تر میکنه...از خدا میخوام همه ی پاییزای قشنگ زندگیمو در کنار تو و همسفر عزیزم رقم بزنه..دوستتون دارم عاشقانه...

تشکر نوشت: از همه ی دوستان عزیز که روز دختر رو به مهتابم تبریک گفته بودن تشکر میکنم از طرف دخترم....دوستتون داریم قلبقلبقلب

 چندتا عکس از ماهی که گذشت... 

خونه ی خاله جون و یه عالمه رقص با بچه ها ...عاشق رقصی وتا یه بچه میبینی بهش پیشنهاد رقص میدی...

صبح تازه از خواب بیدار شدی و داری چای خوردن منو تماشا میکنی...موهاشو میبینین پریشونه پریشون...

قربونت بشم من شلخته  ی من...

کوچولوی من هوس چایی کرده...

یه فرشته ی روز جمعه ی دیگه...کلاه مال نوزادیات بوده..! موهاشو...قربونش برم..

موهاتو منصوره جون بافته بود و یه روز کامل همینجوری موند و بعدش....

مهتاب من مو فرفری شده بود..اینقدر ذوق کرده بودم مژه

تولد انیسه جوونم که حسابی ترکوندی و همش رقصیدی..

اینقدم از کادوهاش ذوق کرده بودی که نگو...

پی نوشت : جدیدا وقتی کاریو ازم میخوای و من مخالفت می کنم صداتو نازک میکنیو با التماس میگی :" مامان خوایش میکنم .." خنثیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

رضوان
26 شهریور 92 18:15
وااااااااااااااااااای جیگر منی تو مهتاب گلی
قربون عکسای خوشملت .......
هزاااااااااااااار تا بوس واسه تو دختر نااااااااااااااز
هزااااااااااااااااااااار مااااااااشاااااااالااااااااااااااا

مریم جون نمیدونم چرا بعضی از کامنتات واسم نمیاد ..... ولی این اخری اومده...........


مرررررسی خاله رضوان جووونم
بووووووووس
مشکل از بلاگفاست..تازه تو پست آخرت حسابی احساساتی شدم آخه برعکس تو من خاطره ی بدی از اونروز داشتم
ممنون عزیزم ولی بدون همیشه بهت سر میزنم
متین
26 شهریور 92 20:32
سلام مریم جون
خییییییییییییییییییییییلی زیبا پاییزو توصیف کردی
عاشق که باشی پاییز هم برات مثل بهار زیبا میشه
ایشالا تمام فصلای سال برات زیبا باشن
و مثلث عشقتون همیشه مستدام باشه



مرسی متین جوووووونم خیلی دوست دارم پاییزو ...برای شما هم آرزو میکنم همیشه و در کنار هم بهاری باشین دوستون داریم
متین
26 شهریور 92 20:37
این عشق به بچه ها چیه که هیچی و هیچ کس نمی تونه جاشو بگیره
هر لحظه عاشقتر میشی
هر لحظه دوست داری در اغوش بگیریش
و ببوسیش
و فشارش بدی به سینت نفسش بکشی
مخصوصا وقتی که گفتی چیزی میخواد و میگه:
خوایش میکنم
فربد من میگه دختر خوبم و من
دوست دارم زمان بایسته
اینه مادرانگی


کاملا درسته دوست خوبم
چه جالب مهتابم همیشه بهم میگه پسر خوبم!! به من میگه ها
قربون فربد خان برم
میبوسمتون مادروپسر دوست داشتنی
متین
26 شهریور 92 20:39
عاشق چاله های رو گونه هاشم وقتی میخنده
ببوسش عروسک کوچولو رو


قربونتون برم ما هم عاشق اخمای مردونه ی فربد خانیم
مامان ندا
26 شهریور 92 21:40
واسه مهتاب عشقمـــــــــــــــــــــــــــــــــی خاله
ماشالا مهتاب خودش خوشتیبه(حتی شلخته بودنش)شما هم عکس هنری میگیرین ...اسفند دود کن مامانش


برای آیناز و مامان خوب و مهربونش ...قربونتون برم من ...چب کاری نکنین دیگه شما چشاتون قشنگه
زهرازری
27 شهریور 92 14:59
زنده باشی مهتاب قشنگم
ماشالله خوش عکسی. همه عکسات چه عمدی چه اتفاقی همه شون قشنگن. چون سوژه ش خوشگله
زنده باشی عزیزم
دوست دارم اندازه ی تمام آفرینش !



قربونت برم من زری جوونم چشات قشنگه..ایشاله واسه کوچولوی آینده ات جبران کنم
من و مهتابم شما رو اینقدددددددده دوست داریم
مامان رادمهر
27 شهریور 92 16:19
واقعا این دخترتون عشقه - فداش بشم من عزیــــــــــــزم
منم یه دختر میخوام مثل مهتاب جونم خوشگل و ناز مثل عروسک باشه موهاشو ببافم لباسای چین دار خوشگل تنش کنم اونم بیاد خودشو بم بچسبونه واسم ناز ادا بریزه ...
اشکم دراومد
راستی چه تفاهمی داریم ما با هم مریم جون ، منم عاشق پاییزم - وقتی پاییز میاد حسابی پر انرژی میشم
وقتی پاییز میاد همش شعر پاییز آمد و میخونم آگه نشنیدیش پیشنهاد میکنم همین اسمو سرچ کنی و دانلودش کنی - خیلی رویایی و شورانگیزه

مرسی عزیزم...ای جووونم ایشاله خدا بهت یه دختر خوشگل و مامانی کپیه رادمهر بده ..من که از الان عاشقشم...
چه عالی دقیقا منم انرژی میگیرم و برخلاف بقیه حسابی شاد میشم...دانلودش میکنم حتما مرسی دوست جووونموای رادمهرو برام بچلون
دایی حسین
28 شهریور 92 8:04
سلام آبجی گلم
زیبایی در نگاه توست و شک ندارم همه فصلها به نگاه تو قشنگه. امیدوارم زندگیت سرشار از عطر و طراوت بهار، گرمی و روشنی تابستان، عمق و تنوع پاییز و سفیدی و بخشندگی زمستان باشه
آری آری زندگی زیباست
زندگی آتشگهی دیرینه پاربرجاست
گر بیفروزیش
رقص شعله اش در هرکران پیداست
ورنه خاموش است و
خاموشی گناه ماست.
مهتاب جان رو ببوس


ممنون داداش حسین با احساس و مهربون خودم...
من خیلی چیزا رو تو زندگیم از شما یاد گرفتم..حتی این حس شاعرانه رو ...
ممنون که همیشه به من دلگرمی میدی
حمید و امیرعلی رو ببوس
مامان شهاب
28 شهریور 92 9:04
مریم جووووووووووووووووون این عکسا رو نذار دلم ضعف می ره برای مهتاب جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییگر


به تلافیه عکسای شماست دیگه...بوس برای شهاب عزیز و دوست داشتنیه خودم
هدیه
28 شهریور 92 9:38
سلام پیامبر اسلام: به یكدیگر هدیه بدهید، زیرا كینه ها را از بین مى برد. زیباترین هدایا برای مادران و همسران, سرویس, انگشتر, گردنبد, دستبند, روسری و سایر ....
مامان آریسا
28 شهریور 92 13:57
ماشالا به این دختر مو فرفری شیرین



قربون شما خاله ی مهربون و دوست داشتنی
عمو مسنن
28 شهریور 92 16:59
سلام مهتاب جونم
عکسات قشنگه
مخصوصا اونی که سر میز صبحانه گرفتی
راستی دیشب با دایی و داداشم و خانومم رفتیم سینما جاتون رو هم خالی کردیم



مرسی عمو جون لطف دارین
منم خیلی دلم میخواست بیام ولی بدون مهتاب و باباش بهم نمیچسبید...مهتابم که خیلی اهل سینماست..
خوشحالم که خوش گذشته بهتون
میم مثه محیا
29 شهریور 92 8:16
ای جااااانم



مامان خایش میکنم زود زود آپ کن.دلمون واسه مهتاب گلی تنگ شده بود



منم عاشق پاییزم.ب قوا اخوان ثالث پادشاه فصلها پاییز



مهتاب شلختشم خوشگله



هزار ماشالله



موهای بافته شده خیلی شیرینش کرده




قربونتون برم من که اینقد به ما لطف دارین

چه تفاهمی ...واقعا پادشاهه..
چشاتون مثل همیشه قشنگه..
دلم موی فر میخواد
محیای ناز منو ببوس

عاطفه
30 شهریور 92 0:01
100٪ این بچه با این همه زیبایی و ناز و مهربونی به جنابعالی نرفته قربونش برم که انقدر دوست داشتنیه . اگه انقدر خوشگلم درباره پاییز نمینوشتی باز هم ما میومدیم نه به خاطر متن های خوشگل به خاطر روی گل مهتابمون


نمیری عاطی تازه کلی داشتم تعجب میکردم که یه کامنت محبت آمیز گذاشتی
قربون شما و پادشاتون...
لطف داری عزیزم به هر دلیلی که میاین ما رو تا آسمونا میبرین البته بعضی وقتام از اون بالا پرت میکنی بالا
مامان آوينا
30 شهریور 92 8:16
27 ماهگيت مبارك خوشگلم
ماشالا موهات خيلي ناز و خوشگله



ممنون خاله ی عزیزم...به آوینای خوشگلمون نمیرسه که
مامی مهتا
30 شهریور 92 11:36
عزییییزم ..ماهگردت مبارک ... چه عکسهای ازی شده ... مثل خودت زیباااا


ممنون فهیمه ی عزیزم...و به زیبایی فرشته ی خوشگلم مهتا
لی لی مامی آرشیدا
30 شهریور 92 23:46
چه زیبامینوسیدممنون که به وبلاگ آرشیداسرمیزنیدمن باافتخارلینکتون کردم


لطف دارین...باعث خوشحالیمونه آشنایی با مادر و دختری به خوبی و زیبایی شما
عمو مسنن
31 شهریور 92 3:13
آقا میشه بزنم تو ذوقتون و بگم میشه یک آهنگ شادتر بذارین؟!!!ناسلامتی وبلاگ یه فرشته است ها


آهنگش قشنگه که...برای من متن آهنگ مهم تره..ولی وقتی شما میگین قضیه فرق میکنه...یه عمو که بیشتر نداریم چشم اگه پیشنهادی دارین با کمال میل می پذیریم.
sima
31 شهریور 92 8:03
وای مریم جون عاشق اون عکس مهتاب جونم که چونه اش رو گذاشته رو میز ........... خیلی جالب و دوست داشتنیه ........... هلیا هم کاراش رو با همون جمله خواهش میکنم پیش میبره عجیب!!!!!!!!! من هم فوری خام میشماااااااااااااااهههههههه مهتاب جونو ببوس


آره خیلی مظلوم افتاده..
من قربون هلیل بشم با اون زبونش..
منم همینطور سیما جون ..میدونن چیکار کنن نیم وجبیا
مامان بابای الیسا
31 شهریور 92 9:08
قربونت برم که کلاه نورادیتو گذاشتی خیلی هم بهت اومده آخه همه جور نازییییییییییییییییییییی 27 ماهگردت مبارک خوشگلم


مرسی خاله الهام جوونم چشاتون نازه الیسای خوشگل و دوست داشتنی ما رو ببوسین
mamanebaran
31 شهریور 92 10:27
قربونت برم عزیزم که مثل خودم عاشق پائیــــــــــــــــــــــــــــــزی فدای دختر نازم که مثل عروسکاست ، عاشقتمممم عسلمممممممممممممممممممم


فدای تو چه عاااالی ما هم عاشق شماییم خاله ی مهربون و ناز منبرای بارانم
مامان موژان جون
31 شهریور 92 11:00
الهی فداش با اون موهای شلخته مثل دخملی منه دخملی من که نمیزاره موهاشو ببندم
فدای خواهش کردنت


قربون موژان مو قشنگ خودم بشم من ممنون که همیشه کامنتای خوشگل برامون میذارین
مامان امیرناز
31 شهریور 92 12:26
ای خانوم شما می خواین ما از بی دختری بمیریم که اینهمه عکسای خوشگل می ذاری فداش بشم که اینقدر ماهه من عاشق اون موهای بافته اش شدم ببوسش


خدا نکنه عزیز دلم...اصلا دیگه بخاطر تو عکس نمیذارم خوبه
ممنون عزیزم...ببوس شازده ی خوش تیپمو
عمو مسنن
1 مهر 92 15:35
همیشه به نام خدا :
امروز 1مهرماه سال حول و حوش 11.30 دقیقه بود که یه سر رفتم تو وبلاگ مهتاب وقتی دیدم چند دقیقه (ساعت) دیگه میخواد همه اعداد 2 پشت سر هم ردیف بشه گفتم پس برم و سر موعدش بیام و یه عکس یادگاری بگیریم
جالب شد . همه 2 فقط ثانیه اش از دستم در رفت و دیگه نشد.
اینم لینک عکس که اگه دوس داشتیم ذخیره کنین .
همیشه شاد باشی

http://upload7.ir/images/38395248876077175775.jpg


واااااااااای مرسی عموجووون
چقدر خوشحال شدم که اینقدر دقت داشتین و برامون وقت گذاشتین خیلی هدیه ی باارزشیه حتما میذارم توی وبلاگش...
البته عمو منم حواسم هست فردا ساعت 10 تعداد 2ها بیشتر میشه آخه ساعتشم میشه 22..امیدوارم بتونم شکارش کنم...والبته بیشترین تعداد 2ها مال 22 ماهگیشه
ولی برامون خیلی خیلی باارزش بود این کارتون یه عالمه خوشحالمون کردین
مامان ترانه و برنا
1 مهر 92 16:01
عروسک نازم کوی گیس باف خیلی بهت میاد
شاد بودن بچه ها به ادم انرژی میده
مهتاب جونم امیدوارم همیشه بخندی عزیزم


ممنونم خاله فرنوش...
دقیقا واسه همینه که ما مادرا همیشه الکی خوشیم
ممنون از دعای قشنگت ..الهی آمین
بوس برای ترانه ،برنا و مامانی نازشون
مامان ترانه و برنا
1 مهر 92 17:08
ممنونم گلم
باباشو گل گفتی
من معتقدم در دو حالت دستپختت عالی میشه یکی اینکه خودت خوش خوراک باشی یکی دیگه هم عاشق مرد خوش خوراکت باشی



[بوس]
مامان ترانه و برنا
1 مهر 92 17:08
ممنونم گلم
باباشو گل گفتی
من معتقدم در دو حالت دستپختت عالی میشه یکی اینکه خودت خوش خوراک باشی یکی دیگه هم عاشق مرد خوش خوراکت باشی



دقیقا باهات موافقم...بازم خوش بحال آقای خوش خوراکتون
مامان ترانه و برنا
1 مهر 92 17:16
مرسی لپم گلی شد
خاله رورو شدم نه ؟شکمم خیلی گرد و قلمبه شده تعادلمو نمیتونم حفظ کنم


خوردنی شدی عزیزم
ای جووونم فدای تو واون فرشته ی کوچولوت بشم
مامان ترانه و برنا
1 مهر 92 17:50
بله چه جورم ....از اون حرفه ای هام
یه رستوران گرد حرفه ای هم بودم جونیهام !



چقدرم عالی ...ایشاله همیشه سفره تون پر برکت و پر از دستپخت خوشمزه ی شما باشه
متین
1 مهر 92 17:58
تو میخندی پر از لبخند میشه...............
عزیزم اهنگ وبت عااااااااااااااااااااااااااالیه
با تمام احترامات به عمو جانتان
متنش واقعا زیباست هر وقت میام وبت عاشقتر از همیشه میشم
ببوس این هدیه زیبا رو.........
کنار تو فقط اروم میشم..................


منم عاشق تک تک کلمه هاشم...خیلی با حس ما ،مادرا همخونی داره...عمو جونم هنوز پدر نشدن وگرنه حسمونو میفهمیدن...
ممنون متین عزیزم بابت اینهمه عشق و احساست
متین
1 مهر 92 21:46
عزیزم امروز کامنت دادم نرسید؟


همون که مربوط به آهنگ وبلاگ بود؟ دیگه چیزی نبود..
سوسن(مامان پرنسس باران)
2 مهر 92 0:45
قربون این نازدار خانوم برم من ...عکساتم که مثل همیشه محشره...مریم جون خیلی حال می کنم با قیافه ی دخترت که اینقدر معصوم و نازه ...بچلون خوشگل خانوم رو


الهی خدا نکنه خاله سوسن
چشاتون خوشگله عزیزم...فدای تو و پرنسس...میبوسمتون
سوسن(مامان پرنسس باران)
2 مهر 92 0:47
راستی پاییزتون مبارک...منم عاشق فصل پاییزم...عاشق برگهای خشک و رنگارنگش...عاشق همه ی اون چیزایی که گفتی...امیدوارم روزهای پاییزی خوبی داشته باشین...


وای چقدر خوب چه دوستای عاشقی دارم من...
واقعا فصل قشنگیه پست پاییزیتو دیدم لذت بردم شما هم همینطور عزیزم
دایی آخری
2 مهر 92 16:07
پاییز، فصل مامان مهتاب
منم پیشنهاد میدم یه کم بیشتر بنویسی برامون


وای داداش هنوز 3روزه رفتی کلی دلم برات تنگ شده...
امسال کم دیدمت...
چشم بخاطر داداش دکتر خودم
مامان دینا جون
2 مهر 92 21:16
ماشالا چه جییییگری شده با اون موهای خوشگلش مامانی اسفند یادت نره.


قربون شما لطف داری خاله جووونمبرای دینای خوشگلم
سمانه مامان ستایش
3 مهر 92 17:12
پاییزتون قشنگ مریم جونمن برعکس شمام درباره پاییز عززززیزم چقدر اون عکس مهتاب جون که چونه شو گذاشته رو میز ناااازهموهای فر خوردشو ببینماشالا چه قشنگتر شده قربون اون شیرین زبونیش برم با اون "خوایش میکنم" گفتنش
رضوان
3 مهر 92 20:06
دایی رضا
4 مهر 92 9:04
عکسات خیلی خوشکله دایی جان راستی مامان مریم وقت کردی وبلاگ مائده رو باز کن یه صفایی بهش بده یوزرپسشو که داری! مرسی
مامان امیرناز
4 مهر 92 11:31
سلام نازنینم همینکه عکسای فرشته ات میبینم کلی انرزی می گیرم همینجری به گذاشتن عکسای خوشگل و هنریت ادامه بده ببوسش
سارا مامانی شیدا
8 مهر 92 10:28
خیلی عکسای خوشگلی انداختی مریم جون مهتاب جونم توی همشون میدرخشه
ژاله مامان آیدا
17 مهر 92 23:11
عزیزم ممنون از تبریک قشنگت .روی مهتاب قشنگم رو از طرف من ببوس.
منصوره
21 مهر 92 19:22
خیلی خوب بود عزیزم.
مامان لنا
12 آبان 92 21:55
دختر خوشگل خوش پوش فدای دامن کوچولو و پاپیونت.نازی عزیزم


قربونت برم عزیزم...به پای لنای خوش تیپم که نمیرسه که
منصوره
17 آذر 92 12:28
با لینک موافقی؟؟
مامان مریم
پاسخ
با کمال افتخار لینک شدین
هم نفس
10 بهمن 92 9:04
دل من دیر زمانی ست که می پندارد: « دوستی » نیز گلی ست مثل نیلوفر و ناز ، ساقه ترد ظریفی دارد بی گمان سنگدل است آن که روا می دارد جان این ساقه نازک را -دانسته- بیازارد! .... *** فریدون مشیری*** الهی 120ساله بشه مهتاب خانومی خوشحال میشم یه سر به هم نفس(ماهناز ومهدیار) هم بزنید... منتظرم یا حق
مامان مریم
پاسخ
چه شعر قشنگی .. ممنون از لطفتون.. حتما میام پیشتون