نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

رنگین کمان خوشبختیمان فردا سرآغاز تو و ماست....+عکس های تولد

1392/4/16 17:41
نویسنده : مامان مریم
2,907 بازدید
اشتراک گذاری

شکوه این روز را که پر از رنگ و شادی است و برای تو و ما زیباترین سرآغاز به نظاره مینشینیم...تا یادآور طلوعت در آسمان آبی زندگیمان باشیم... سالروز میلادت مبارک...

 

تولد رنگین کمونی

 با یک دنیا رنگ و شادی تولدت را گرامی داشتیم تا بدانی پر رنگترین لحظه ی زندگیمان ،لحظه ی ورودت به دنیایمان بوده و هست...فرشته ی عزیزم دوستت داریم عاشقانه....

 

دوستای فرشته-تولد رنگین کمونی

رنگین کمون زندگی -تولد-کلاه

تزیینات رنگین کمونی-تولد-مهتاب

تزیینات رنگین کمونی مهتاب-تولد

تزیینات تولد رنگین کمون

تزیینات خونه-رنگین کمونی-تم تولد

رنگین کمون ما

دخترم عاشق کادوی خاله اش شده بود و همش باهاش سرگرم بود...

دختر رنگین کمون

تولدت مبارک رنگین کمون من

مهتابم مائده جون ساقدوشت بود و کل مراسم همراهت بود...

عشقم -تولد رنگین کمونی

مهمونای کوچولوی دوست داشتنیت....

دوستای رنگین کمونی

کلی نقشه واسه رنگین کمون کوچولوم داشتم ولی موقع آماده کردنت خیلی همکاری !! کردی..مهم اینه که خودت خوشحال باشی عزیزم...یه عالمه هم واسمون رقصیدی با اهنگ خودت ...(ای جوونم سامی بیگی..!)

رقص رنگین کمون

بعد مراسم در حالیکه حسابی خسته بودی...والبته شلخته...نیشخند

بابا و مهتاب

کادوهای دخترم....

کادوها

برگه یادگاریت...البته اکثر مهمونا رفته بودن که یادم اومد باید بهشون میگفتم برات یادگاری بنویسن...

یادگاریا

مهتابم تولدت بهونه ای شد که یه دوست قدیمی رو بعد 12 سال ببینم!! فاطمه ی عزیزم که حالا یه نویسنده ی تمام عیار شده و اینم هدیه اش که خیلی خوشحالم کرد...وشب با تموم خستگی چند صفحه اشو خوندم و بعد خوابیدم...

هدیه

عشقم نفسم ...سعی خودمو کردم که تولدت قشنگ باشه و بهت خوش بگذره...با همه ی خستگیاش برای من که زیباترین لحظه ها بود...امیدوارم سالهای سال بتونم این روزو در کنار تو جشن بگیرم...دوست دارم عشق 2ساله ی من.....

در پایان میخوام از تمام کسایی که بهم کمک کردن و در این شادی شریکم بودن تشکر کنم مخصوصا دوست عزیز و دوست داشتنی ام زهرا جان(عمه زری) که در تمام مراحل و با تمام انرژی همپای من بود وصد البته خانواده ام، دایی جواد و خاله زهرای عزیز که همیشه به من ومهتاب محبت بی اندازه داشته اند....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

مامانی آرتین
11 تیر 92 16:32
مهتاب کوچولوی قشنگم پیشاپیش تولدت مبارک


ممنون خاله جوونم از تبریکتون ..برای آرتینم
ویدا
11 تیر 92 17:24
عزیز دلم تولدت مبارک
عاشقتم مهتاب کوچولو
انشاالله همیشه تنت سالم و دلت خوش باشه


قربوووونت برم خاله ویدای عزیزم...منم عاشقتونم...
ویدا
11 تیر 92 17:26
مامانی پس کس ادامه اش رو میزاری
ما منتظریم ها
زود باش دیگه مامانی مهتاب جون


ویدا جوووونم صبر داشته باش ...چشم اینم ادامه اش ....دوست داریم و میبوسیمت یه دنیا
میم مثه محیا
11 تیر 92 17:59
تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت
مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک
مهتاب گلی
انشالله صدو بیست ساله شی خاله جون



لطف داری خاله جووووونم ...دوستون دارم ..یه عالمه بوس برای محیای عزیزم
الی مامی آراد
11 تیر 92 18:17
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ آراد جونم بزنید و با دیدن عکس کد 290رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس

چشم
♥ نیم وجبی ♥
12 تیر 92 2:59
تولدت مبارک باشههه
هزار تابرای تو خوشگلم
الهی 100 ساله بشیی


ممنوووون خاله جوونای عزیزم...هوارتا دوستون دارم...بوس برای کسری جیگری
خاله ی آریسا
12 تیر 92 8:19
تولدت مبارک خوشگلم
زودی با بقیش بیاین منظریم


مرسی خاله جوووونم ...حتما خیلی زود...دوستون داریم برای آریسای خوشگلم
دایی رضا
12 تیر 92 11:27
پلک جهان می پرید
دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد
اتفاقی می افتد
و
فرشته ای از آسمان فرود آمد
تولدت مبارک عزیزم
انشائ ا.. تولد 120 سالگیت دایی جان


ممنون دایی رضای عزیزم....ایشاله همیشه در کنار زن دایی مهربون و مائده ی دوست داشتنی سالهای سال با شادی و خوشبختی زندگی کنین
ویدا
12 تیر 92 13:54
سلام مامانی پس چرا نمیذاری ادامه اش رو


چشم عزیزم ....اونم درست شد...
ویدا
12 تیر 92 16:13
.خدایـــــــــــــا …!

اگه یه روز فراموش کردم خدای ِ بزرگـــــــــــــی دارم

… تو فرامـــــــــــــوش نکن که بنده کوچیکـــــــــــــی داری …


آمین....
مامان آنی
12 تیر 92 17:01
من هم پیشاپیش بهت تبریک میگو گلکم


آنی جووون زدی به تیپ شیرازو؟ ... ...مرسی عزیزم از تبریکت...بوس برای ویانای عسل
مامی مهتا
12 تیر 92 17:25
عزییییییییییییز دلم مهتاب نازم پیشاپیش سالروز شکفتنت مبارک
واما .... مریم جون بر شما هم این روز زیبا مبارک ... چون میدونم برای مادرها روز تولد فرزندشون یه روز خیلی خاصه ...


ممنووووووووون فهیمه ی عزیزم ...دقیقا حق با توئه ..خیلی خیلی خاصه و عزیز....بوس برای مهتای قشنگم
بهناز مامی یلدا و سروش
12 تیر 92 20:17
مهتاب قشنگ توییکه به زیبایی شب مهتابی .. فرشته بانوی دوشت داشتنی تولد ستاره باران.
انشاالله همیشه شاد باشی ودنیا زیبای زندگیت هرگز رنگ خزان نگیره


یه عاله بوس برای خاله بهناز دوست داشتنی خودم....ممنون از تبریکت و بوس برای کوچولوهای دوست داشتنی:
بهناز مامی یلدا و سروش
12 تیر 92 20:17
سلام دوست گلم. گل پسرم سروش تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم اگه تونستین بهش رای بدین
کد 376 رو به 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون از لطفت



بوس برای گل پسر شیکموی خودم....حتما حتما عزیزم
زهره
13 تیر 92 13:13
تولدت مبارک عزیزم


مرسی خاله زهره جوونم
مهتاب جونی
14 تیر 92 14:30
تولدت مبارک مهتاب جوون جون/
پدر و مادر فرشته های زمین هستند که هیچ وقت محبتشون تمومی نداره// به افتخاره همه پدر و مادر های مهربون .



ممنون از تبریکتون....لطف دارین دقیقا همینطوره
♥ نیم وجبی ♥
14 تیر 92 15:02
ماشالله بهت بیاد شدی عین عروسک
بازم تبرییییییییییییک
همه چی عالی بوود لباسشم خیلیی ناازه


ممنون نیکو جوووونم....قربونت برم چشات قشنگه
دایی مسنن
15 تیر 92 9:06
همیشه به نام خدا:

مهتاب جونم

لحظات سنگین و پر احساسیت

واقعا نمیشه بیانش کرد

نمیشه گفت چقدر قشنگه

خودت که بزرگ شدی درکم خواهی کرد



عزیز

از خدا میخوام خدا نعمتایی که بهت داده رو هیچ وقت ازت نگیره و روز به روز بهش اضافه کنه

سلامت باشی و تندرست در کنار بابا و مامان خوب و مهربونت

تولدت مبارک

دوست دارم 8 تا






ممنون عمو جوونم...

.خیلی خوشحالم که شما رو درکنام دارم...وازخدامیخوام بهتون سلامتی بده تا همیشه از وجودتون در کنارم بهره مند بشم...

منم 20 تا دوستون دارم....

مامان بهار
15 تیر 92 12:30
پیشاپیش تولد مهتاب کوچولوی عزیز رو تبریک میگم! همیشه لبتون بر از لبخند عزیزم!!!



ممنون عزیزم...قربونت
مامانی آرتین
15 تیر 92 13:51
فرشته نازنین تولدت مبارک.انشاا... 120 ساله شی


ممنون عزیزم....
مامانی آرتین
15 تیر 92 13:54
آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم


حتما مامانی
مامان شهاب
15 تیر 92 14:59
اول یه عالمه و و
بعد هم با صدای بلند : تولدت مبارک مهتاب جووووووووووووووووووووووووووووون


ممنون خاله جوووونم میبوسمتون
سارا مامانی شیدا
15 تیر 92 20:39
وااااااااااااااااااااااااااااااای مبارکهمهتاب خوشگلم 120 ساله بشی الهی مریم جونم خسته نباشی همه چیز خیلی عالی و قشنگ بود ماشااله خیلی با سلیقه ای امیدوارم موفقیت های بزرگ این خوشگل خانم رو جشن بگیری و همیشه کنار خانواده گرمتون خوشحال باشید
منم میخوام برای تولد 3 سالگی شیدا تم ر نگین کمون بگیرم با اجازت از ایده های قشنگت استفاده میکنم


یه عالمه بوس برای خاله سارای دوست داشتنی خودم....ممنون از تبریکت و بوس برای شیدای دوست داشتنیوای چه عالی باعث خوشحالیه منه سارا جوونم...
مریم مامان دونه برفی
16 تیر 92 9:21

عزِِیـــــــــــــــــــــــــــــــــــزم .
تولدت مبارک مهتاب جونم . ایشاا... شادو سلامت و موفق باشی گل خوشگلم.


ممنونم مریم عزیزم....امیرعلی خوشگلمم ببوس...
زهره
16 تیر 92 9:26
خسته نباشی مامانی سنگ تموم گذاشتی.............


مرسی زهره جووونم ....مهتاب خوشگلمو ببوس
مامان شهاب
16 تیر 92 9:36
سلام مریم جون
من رمز ندارم عزیزم
دلتنگیه مادرونه رو نخوندم


چشم عزیزم حتما
اليما
16 تیر 92 11:49
گل باغ بهار
تولدت ت ت مبارك ك ك

مرسی خاله الی عزیزم...فندقو ببوسین...
مهشید مامان مهتا
16 تیر 92 12:48
تولدت مبارک مهتاب جونی
ممنون میشم خاله به مهتا رای بدی359


ممنون خاله جوونم حتما عزیزم
بابایی
16 تیر 92 12:50
تولدت مبارک انشاا...شاهدخوشبختیت باشیم.ازمامانی بخاطر تمامی زحمات ممنونم


ممنون بابا جووونم....ایشاله .....مامانی میگفت اینکارا واسش زحمت نیست همشو با عشق انجام میده...دوست داریم بابایی
mamanebaran
16 تیر 92 13:50
فوووووووت .....

فووووووووت ....

فوووووووت .....

فووووووووت ...

فوووووووت ....

بیا شمع ها رو فوت کن ...

تولد تولد تولدت مبارک !!!
تولدشون مبارک
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
عزیز دلمممممم ایشالله همیشه تنت سالم باشه و لبت خندون , قربون شک ماهت با این عکسای خوجلتتتتتتتتتتتتتت کلی دلم غش رفت واست عزیزم


ممنون فاطمه ی عزیزم...چه کیک خوشگلی ...ممنون از کامنت قشنگت عزیزم...خیلی لطف داری خاله جووونم باران خوشگلمم بوسه باران می کنم...
دایی رضا
16 تیر 92 13:57
چه عکسهای گشنگی مهتاب جون.

ایشا ا... 120 سالگیت. بوس




مرسی دایی عزیزم....مائده جونو ببوسین:

خاله ی آریسا
16 تیر 92 14:29
خوشگل خانومی تولدت مبارک ایشالله تولد 120 سالگیت عشقم
وااااااای چقدر کادوی خوشگل . نکن این کارو حسودیمون شد خب
ایشالله همیشه جمع سه نفریتون شاد و سلامت باشه



ممنون خاله جوونم...قابل شمارو نداره خاله جوونم ..
خیلی دوستون دارم..آریسا خوشگله رو هم واسمون ببوسین
نازنین (مامان پارمین)
16 تیر 92 15:45
عزیزه دلم مهتاب جونم تولــــــــــــــدت مبارکــــــــــــــــــــــــ.
دست مامان باباتم درد نکنه تولد خیلی خوبی برات گرفتن.


به به نازنین جوون بالاخره از دست پارمین کوچولومون فرار کردی..
خیلی ممنونم عزیزم....لطف داری...وپارمین خوشگلمم یه عالمه ببوس
نازنین (مامان پارمین)
16 تیر 92 15:46
عزیزم خوصوصی داری


چشم
مامی مهتا
16 تیر 92 16:16
به به مبااااارکه ..... مریمجون خسته نباشی خانوم ...خیلی کارت عالی بود ....
بهترین ها رو برای شما ومهتاب کوچولوی نازم آرزومندم .....


لطف داری عزیزم....به پای سلیقه دوستان که نمیرسیم ...ما هم بهترینها رو برای مهتا کوچولو و بابا مامان مهربونش
ویدا
16 تیر 92 17:20
وای مامانی مهتاب کوچولو اینقدر سر زده بودم و ادامه اش رو نگذاشته بودی که ناامید شده بودم که ادامه اش رو میزاری
الهی من قربون این خوشگل خانم برمچه خوشگل شده بود فرشته کوچولومون
مخصوصا با اون لباس خوشگلشدلم میخواد یه ماچ حکم بکنمت
فرشته کوچولو
دلم آب شد وقتی کیکو دیدم
نوش جون فرشته کوچولو
انشاالله یه روزی تو وبلاگت خودت از جشن فارغ التحصیلیت بنویسی فرشته کوچولو


قربونت برم ویدای عزیزم..ممنون از آرزوی قشنگت ایشاله ...
خیلی جاتون خالی بود خاله ویدا ...آخه من خیلی دوستون دارم...
ویدا جون ببخشید که دیر شد آخه بعدش حسابی خسته بودم و تنبلیم میشد آپ کنم....
دوست داریم
ویدا
16 تیر 92 17:21
آرزویم این است تو به باور برسی که در این کنج هیاهوی زمان یک نفر می خواهد "تو" سلامت باشی و بخندی همه ی عمر هر جا خسته شدی یا که پر غصه شدی دستی از غیب به دادت برسد و چه زیباست که آن دست خــــــــدا باشد و بس...
مهســــا
16 تیر 92 18:57
تــــــــــــولدت مبارک خوشگل خانم


یه عالمه بوس برای خاله ی دوست داشتنی خودم....ممنون از تبریکت
مائده(ني ني بوس)
16 تیر 92 23:10
تولد ٢ سالگي رنگين كمونيت مبارك.چقدر مامان با سليقه اي به به.ماشالا تو دختر ناز هم كه خودت رنگين كموني خاله


ممنون خاله مائده....خیلی دوستون دارم سارینای نازمو ببوسین
ویدا
16 تیر 92 23:43
خدایا اگر مرا برای اعمال زشتم بازخواست کنی تو را به عفوت بازخواست خواهم کرد و اگر مرا به آتش دوزخ ببری به اهل آن می گویم که من دوستت داشتم "فرازی از مناجات شعبانیه"
ویدا
17 تیر 92 13:52
در خلوت شب ز حق صدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . . التماس دعا
مامان باربد
17 تیر 92 15:58
تولدت مبارک خاله.آقا باربد ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشیم بهش رای بدید فقط کافیه کد 530 رو به عدد 20008080200 اس بدید.باربد خوشحال میشه اینکارو واسش بکنید.عکسش هم تو وبلاگش هست دوست داشتید ببینید.ممنون


مرسی حتما
مامان انيا
18 تیر 92 2:14
خاله دورت بگرده ١٢٠ ساله بشي
عزيزم بهترين ها برات آرزو مي كنم اميدوارم هميشه دلت شاد و لبت خندون باشه چه تولد قشنگي دست مامان مريم درد نكنه كه انقدر زحمت كشيده
مريم جون دوست خوبم تولد فرشته كوچولوت مبارك بهترينها براتو آرزو مي كنم و از همه مهمتر سلامتي براي خانواده محترمتون از خدا خواستدارم
ي

یه عالمه بوس برای خاله ی دوست داشتنی خودم....ممنون از تبریکت و بوس برای آنیای خوشگلم مرسی عزیزم

مامان صبا
18 تیر 92 18:39
مهتاب جونم تولدت خیلی خیلی مبارک باشه
لحظاتی به قشنگیه رنگین کمون برات آرزومندم
شرمنده که با تاخیر شد
مامانی خسته نباشی تولد عالی بود


یه عالمه بوس برای خاله ی دوست داشتنی خودم....ممنون از تبریکت و بوس برای صبای خوشگلم
ویدا
18 تیر 92 18:42
ای آنکه تویی ز سوز جانم آگاه به درگهت آورده ام از غصه پناه رسم است که تفحه ای بر دوست دهند این تحفه ماست کوله باری ز گناه التماس دعا در لحظه های قشنگ خداییتان
مریم مامان شیرین
19 تیر 92 14:59
مهتاب جون عزیزم تولدت مبارک

آفرین به مامان چه خوشکل کرده خونه رو



یه عالمه بوس برای خاله مریم دوست داشتنی خودم....ممنون از تبریکت و بوس برای شیرین خوشگلم
مامان دو ماه زمینی
19 تیر 92 15:37
مهتاب گلی تولدت مبارک باشه یه دسته گل تقدیمت به وبلاگ ما سر بزنید







یه عالمه بوس برای خاله ی دوست داشتنی خودم....ممنون از تبریکت
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
20 تیر 92 15:30
مبارکهههههههههههههه
الهی که عمری طولانی همراه با سلامتی و شادی داشته باشی عزیزم


یه عالمه بوس برای خاله ی دوست داشتنی خودم....ممنون از تبریکت و بوس برای شازده کوچولو
ویدا
20 تیر 92 17:20
وزهایی بدی در زندگی آدم می رسد، که هیچ کسی حتی نمی پرسد “خوبی؟ “ برای چنین روزهای بدی، نیاز به یگانه مهربانِ دلسوزی داری به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی و نامش چه زیباست. . . “خدا”
سوسن(مامان پرنسس باران)
20 تیر 92 22:51
مهتاب جونی تولدت هزار بار مبارک باشه عزیزم....واقعا که یه پرنسس رنگین کمونی شدی
دست مامان باسلیقه ات درد نکنه...
دوستت دارم جیگر خانوم با اون رقص قشنگت



یه عالمه بوس برای خاله سوسن دوست داشتنی خودم....ممنون از تبریکت و بوس برای پرنسس خوشگلم
عمه زری
22 تیر 92 17:53
وااااااااااای یادش گرامی باد...
چه روزای باصفایی بودِ
خواهش میکنم مریم جونم
من عاااااااااااااااااشق اینجور زحمتام
اگه بازم ازین زحمات داشتی از موهای سرم تا شست پام در خدمتم


خاطرات قشنگی رو واسم ساختی
ممنونم ازت مریم مهربون دوست داشتنی



واسه من و مهتابم خیلی خاطره شد عمه زری جون
هنوزم همه ی تزیینات رو جمع نکردم..حیفم میاد کارای خوشگلتو که اونقد باسلیقه و حوصله انجام دادی از رو دیوار بردارم...
باورت نمیشه ولی مهتابم همش با دیدنشون میگه "مال عمه زریه؟"...
مطمئن باش دیگه خودتم نخوای اگه کاری داشتم بازم زحمتشو میدم به تو...ما واسه تو زحمتیم تو واسه ما رحمت...
دوست داریم..
باران زندگی
23 تیر 92 7:58
چند وقتی نبودیم... اینجا چه خبره؟؟؟

تولـــــــــــــدت مبــــــــــــارک مهتابی

مامان بابا هم که حسابی تدارک دیدن

همیشگی و همه ساله


بله دیگه نبودین تولد مهتاب....جاتون خالی بود..ممنون از تبریکت باران جان...ایشاله تولد خودت
مامان هدیه
23 تیر 92 12:48
مهتاب خوشگلم ببخش دیر شده شرمندم ولی تبریکمو پذیرا باش
خییییییییییییییییییییییلی دوست دارم


قربونتون برم خاله جووونم....اختیار دارین همین حضورتون یه دنیا میارزه...خوشحالم که خوبین...میبوسمتون
مامان بابای الیسا
24 تیر 92 14:15
تولد تولد تولدت مبارک رنگین کمون کوچولوی ناز تولدت خیلی قشنگ شد همه چی عالی دست همه درد نکنه مامانی من اومده بودم اما نمیدونم چرا هر کاری میکردم ارسال نمیشد ببخشید که دیر شد


ممنون عزیزم بابت تبریک قشنگت...میدونم یه مشکلی داشت برای بعضیا...من شرمنده ام...قربونتون برم من ایشاله منتظر عکسای خوشگل خانوم خودمونو و تولدش هستیم
مامان بابای الیسا
24 تیر 92 14:16
واااااااااااااااااااااای عاشق اون عکسی شدم که داری قر میدی عزیزم


منم عاشق شمام خاله جووونم
ویدا
24 تیر 92 15:10
الیــــــس الله بکــــــاف عبــده آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست
ویدا
24 تیر 92 15:11
"زَن" یعنــــی مــَـا !!!
كه عشـــوه هــایـــمان دود مـــی كنــــد . . .
اُبُـهــتــــِ مردان را . . .



اینه...
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
24 تیر 92 15:24
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک مهتابم تولدت مبارک خاله جون امیدوارم شبات همیشه مهتابی و روزات هم همیشه پر از نور و شادی در کنار خونوادت باشه


ممنون خاله فاطمه ی عزیزم...خیلی دوستون دارم...:فاطمه ی عزیزم ممنون از دعای قشنگت...وبا آرزوی بهترینها برای شما...
مامان شايان و پرنيا
24 تیر 92 18:47
عزيزم تولدت مبارك

چفده عكسي كه داري شمعا رو فوت ميكني نازههههههههه


******************

دوست خوبم

دخترم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده

لطفا بياين به وبلاگش سري بزنيد عكسش رو ببينيد اگه خوشتون اومد كد 128 رو به شماره پيامك 3000574455 ارسال كنيد


قربونت برم حوری جانلطف داری عزیزم چشات قشنگه....حتما حتما به خوشگلترین دختر دنیا رای میدیم
مامان مرضیه
25 تیر 92 0:44
فرشته کوچولوی ما سالگرد زمینی شدنت مبارک
خاله جونی ببخشید که اینقدر دیر عرض ادب کردم.


ممنون خاله مرضیه ی عزیزم...اختیار دارین..میدونم پارسای شیطونمون چقدر وقتتونو پر کرده...
مامان آویسا
25 تیر 92 10:53
مهتاب کوچولوی ناز تولدت مبارک عزیزم ایشاله همیشه سلامت و تندرست باشی


ممنون عزیزم از تبریکت....بوس برای شما و آویسای قشنگم
مامان ایناز
25 تیر 92 11:56
تولدت مبارک عزیزم
وبلاگتون خیلی قشنگه تبریک میگم با اجازه لینک کردم قابل دونستین جزء دوستانتون باشسم


ممنون عززززیزیم از تبریک قشنگت....لطف داری...باعث افتخارمونه..حتما...ببوس آیناز قشنگمو
مامان رادمهر
25 تیر 92 13:40



تولدت مبارک عسیس خاله -خوشگل خاله-ایشالله صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی - من و رادمهر میبوسیمت یه عالمه


قربونتون برم من....خیلی دوستون دارم...ایشاله در کنار رادمهر نازو خوشگلمون هزار سال با خوشی زندگی کنین
بهناز مامی یلدا و سروش
1 مرداد 92 1:56
وای چرا من این پست رو ندیده بودم. ولی ایردای نداره الن میگم تولدت ستاره بارون عزیزم انشاالله همیشه شاد باشی


ای جوونم خاله بهناز ...قربونتون برم من...خیلی خیلی هم ممنون بابت تبریک قشنگتون...و با آرزوی بهترینها برای خانواده ی خوب و با صفاتون
مامان نیروانا
1 مرداد 92 7:10
در قافله ی جاماندگان تولدت رو تبریک میگم نفسِ مامان مریم و نفسِ ما، روشنایی شبهای عاشقان، مهتاب!
الهی جاودانه بر دل عاشقان بتابی و نور بپاشی. الهی همه ی لحظه هات رنگی و شاد باشه.
هزاران بوسه به روی ماهت. هزاران بوسه به دستای عاشق مامان مریم و دوستای گلش که همچین تولد باشکوه و زیبایی برات برپا کردن.
عاشقتونم


قربونتون برم خاله فریبا...شما جا نموندین همیشه تو دل ما جا دارین...من عاشق اینهمه احساسم که تو نگاه و کلامت هست فریبا جان...خیلی خیلی ممنون از تبریک قشنگت...و هزاران آرزوی زیبا برای تو و زیبای همیشگیمون نیروانا
شیدا مامان الینا
1 مرداد 92 15:01
تولدت مبارک گل پونه ..ای عزیز من یکی یه دونه ...امیدوارم 120سالگیت را جشن بگیری و همیشه گل خنده بر لبان زیبایت بشکفت


ممنون خاله جووون....ایشاله شما هم در کنار الینا جون و خانوادتون سالهای سال با خوشی زندگی کنین...
نازنین(مامان پارمین)
5 مرداد 92 19:02
دوستم خصوصی گذاشتم
چک کن


چشم عزیزم...
ارسال شد...
نازنین(مامان پارمین)
6 مرداد 92 14:48
دوستم خصوصی داری
مریم مامان شیرین
9 مرداد 92 3:02
عزیزم ببخشید خاله دیر اومد تولدت با تاخیر مبارکا باشد


خواهش میکنم مریم عزیز...خیلی بهمون لطف داری..دوست داریم ..برای شیرینم
مامان شايان
27 مرداد 92 11:31
واي چه دختر نازي تولدت مبارك باشه. بوووووووووس


ممنون لطف دارینبرای شایان خان
maman taraneh
3 شهریور 92 2:16
سنگ تموم گذاشتی عزیزم دستت درد نگنه
خانم ناز و شیک و ملوس تولدت مبارکه خاله 1000 ساله شی عزیزم


قربونت برم دوست خووبم...بوس برای خاله فرنوش عزیزم و ترانه ی خوشگلش
مامان فاطمه
12 خرداد 93 15:28
سلام چه دختر نازی داری . به وب من هم سر بزن