نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

عکسای آتلیه 2 سالگی

1392/4/25 15:54
نویسنده : مامان مریم
2,263 بازدید
اشتراک گذاری

نفس من

 

اول از همه میخوام تو این پست از همه ی دوستای خوب و مهربون وبلاگیمون که با تبریکای قشنگشون در بهترین روز زندگیم نقش پررنگی داشتن یک تشکر ویژه بکنم و براشون بهترینها و زیباترین ها رو آرزو میکنم...دوستون داریمقلب

چند تا عکس یادگاری عجله ای برای تولدت گرفتیم...ولی من که دوسشون دارم..اولین بار بود که تو آتلیه می خندیدی...والبته کلی هم آتیش سوزوندی...ولی خوب بالاخره این هم خاطره شد....مثل همه ی روزهای زندگی که بی وقفه در گذرن...بقیه اشم ببین....

 

 

عشقم

عمرمن

جیگملی

پسندها (1)

نظرات (66)

عمه زری
25 تیر 92 15:50
آخ جووووووووووون من اولین کامنتم


آخ جووون به افتخار عمه زری....
همیشه اینجاییا...جغله..
حالا که هستی این قالب بهتره یا قبلیه؟
عمه زری
25 تیر 92 15:51
آخ جووووووووووووون من دومین کامنتم


عمه زری
25 تیر 92 15:52
آخ جووووووووووووون من سومین کامنتم

وااااااااااای مردم از خوشی...



ای جووونم نمیری الهی
یعنی بدونم اینقد خوشی هرروز فقط بخاطر تو یه پست جدید میزارم فرط و فرط کامنت بذاری دلت شاد شه..قربونت برم من
خاله ی آریسا
25 تیر 92 15:53
تا سه نشه بازی نشه . منم سومییییییییی
خوشگلم عکسات خیلی نازن . مامانی اسپند یادت نره
دومین عکست محشره ها
مهتاب خانوم بووووووووووووس


مرسی خاله جونا..چشاتون نازه...جدی؟چه خوب ممنون از لطفتوناینا مال آریسااینا هم مال خاله جوناش
خاله ی آریسا
25 تیر 92 15:54
عمه زری زودتر اومد اختلافمون یک دقیقه بود
ما چهارمین شدیم


))
چه خبره اینجا...قربون جفتتون بشم من...اصلا هردوتون یک یکین....
عمه زری
25 تیر 92 15:59
آخ جووووووووووووووون ششمین کامنت هم که منم واااااااااااای خدا دوست دارم



راستی مریم چه عسکایییییییییییی...ایول

فکمان چسبید به کی بورد...

واااااای خیییییلی نازن، البته سوژه ش ناز بوده قربونت برم خوشگل من...








قربونت برم زری جووونم خوبه که اولین کسی که عکسا رو دید خودت بودیا...سوژه که بله ولی این نگاه و چشمای قشنگ بیننده است که همه چیو قشنگ میبینه...


عمه زری
25 تیر 92 16:04
ا سلام مریمی خودتم هستی؟
اینم نازه اونم ناز بود
از نظر من جفتشون بیستن

در ضمن:
ما چاکر خاله آریسا هم هستیم دربست...


زری جون خوب بریم چت دیگه سنگینتریما...
قربونت خودت بیستی ...
یعنی عمو مسنن اینا رو بخونه .....
عمه زری
25 تیر 92 16:11
آقا من حاضرم! بریم؟؟؟...

من برم یا واستم بیای با هم بریم؟

نمی ترسی تنهایی؟



وای خدا دیوونه شدم کی این ماه رمضون تموم میشهههههههه...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




هنوز که اول راهیم عزیزم...ماشاله هنوز که تازه از خواب بیدار شدی ...

من هستم بیا...

نازنین(مامان پارمین)
25 تیر 92 17:06
ای جونم .عکساشم مثل خودش محشر شدن . بووووووووووووووووووس


قربوووووونت برم من عزیزم...
مامان ایناز
25 تیر 92 22:15
چه عکسای نانازی گرفتی خوشکل خانم
گدنبند خییییییییییییلی نازی داری
واقعان اتیش سوزونده چه فیگورهایی گرفته بلا


مرررررسی عزیزم...چشاتون نانازه
قابل شما رو هم نداره خاله جووونم
آره دیگه بلا خانومه
خاله ی آریسا
26 تیر 92 8:54
عمه زری دوست داریم یه عـــــــــــــــــــــــالمه


منم همه تونو دوست دارم...
مریم مامان دونه برفی
26 تیر 92 9:15
سلام خاله جونی دونه برفی هستم
اومدم عکسهای دخملتونو دیدم . چخد نازبود.
حالا که ازتون تعریف کردم میشه با کد 505 که به شماره 20008080200 پیامک میکنید به من رای بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون


چشم دونه برفیه ناز من....حتما عزیزم
دایی رضا
26 تیر 92 10:31
عکسای آرتیستی میگیری دایی جون خیلی قشنگه

آره دیگه دایی جوووونم...از قدیم گفتن حلال زاده به داییش میره
میبوسمتونبرای مائده
مامان شهاب
26 تیر 92 11:06
مریم جووووون اصلا فکر قلب من نیستی ها این عکسها رو می ذاری یه وقت سکته می کنم


الهی جیییییییییییییییییییییییگر این مهتاب


الههههههههههی خدا نکنه عزیزم...لطف داری قربونت برم...ممنون که بهمون اینقد انرژی میدی با کامنتای قشنگت خانومه نویسنده
میم مثه محیا
26 تیر 92 11:31
واااای نازی چ ماه شده مهتاب خانوم

خانوم بود توی این عکسا خانوم تر شد

خداحفظش کنه


قربونت برم عزیزم لطف داری به من و مهتاب...محیای عزیزمو ببوس 10 تا
ماhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/12.gifمان هدیه
26 تیر 92 11:57
به به چه عکسایی
خواستم قشنگترینو انتخاب کنم که دیدم یکی از یکی قشنگتره
با وجود مهتاب جونی همه عکسا قشنگ میشه


قربون تو و هدیه قشنگ و خوردنیه خودم برم من....لطف داری عزیزم چشات قشنگه
مامان شهاب
26 تیر 92 19:11
این عکس آخری جون می ده که بنر بشه به اندازه دیوار اتاق مهتاب جون


جدی؟پیشنهاد خوبی بود حتما روش فکر میکنم
مامان صبا
26 تیر 92 23:44
وای خانومی چه عکسای قشنگی عزیزم همشون عالین
عاشق عکس لختیش شدم

مریم جون اسپند یادت نره واسه سفید برفی خاله



قربونت برم عزیزم...چشاتون قشنگه...لطف داری عزیزم...صبای نازمو یه عالمه ببوس
ویدا
26 تیر 92 23:58
ای جونم
خوشگل خانم چه عکسای هنری قشنگی گرفتی
قرونت برم با این عکسای آرتیستیت
عاشقتم فرشته کوجولو
اینم برای مهتاب جونم و مامانی مهربونش


قربونت برم ویدای عزیزم که کامنتات همیشه پر از انرژیه مثبته...
من و مهتابم عاشقتونیم و از همین جا یه عالمه بوستون میکنیم
دوست داریم
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
27 تیر 92 20:27
اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... http://designer123.blogfa.com/
مامی مهتا
28 تیر 92 12:30
الهی ...چه عکسهای نازی شده ..ماشالله ...به این دخمل ناز و خوشملمون ..میبوسمت هزارتا


مرسی فهیمه جوووونم....چشاتون نازهبرای مهتای بی همتام
مامانی ارمیا وروجک
28 تیر 92 19:11
سلام.ارمیا جون به همراه پسرخاله ی گلش در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کدهای 603 و 713 .محبت کنید و این دو کد رو با فاصله به 20008080200ارسال کنید.ممنون از مهربونی تون. لینک عکسا: علی جون http://www.niniweblog.com/images/festival92/713.jpg ارمیا http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
مامان بابای الیسا
28 تیر 92 19:15
وااااااااااااای عزیز دلم چه عکسهای قشنگی خیلی ناز شدی قربونت برم مخصوصا عکس اولت و بعد دومی محشر شده


ممنون الهام عزززززیزم....چشات قشنگه عزیزممنم اولی رو خیلی دوس دارم
ویدا
29 تیر 92 14:00
خواهش میکنم عزیزم
من عاشق مهتاب کوچولوو مامانی گلشم


من و مهتابم عاشقتیم عزیزم
ویدا
29 تیر 92 14:01
دختر:شنیدم داری ازدواج میکنی......مبارکه خوشحال شدم شنیدم...!!!

پسر:ممنون....انشاالله قسمتِ شمـــا..!!!

دختر:میتونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟

پسر:چی میخوای؟؟؟

دختر:اگه یه روز صاحبِ یه دخترشدی،میشه اسمه منــــو روش بزاری؟

پسر:چـــرا؟میخوای هرموقع که نگاش میکنم،صداش میکنم،درد بکشــم؟؟؟

دختر:نــــه...!!!آخه دخترا عـاشـقه بـابـاهاشــون میـشـن....!

میخــوام بفهمی چـقـدر عاشقت بــودم....................!


سارا مامانی شیدا
30 تیر 92 10:34
واااااااااااااااااااااااااای خیلی نازن خدا حفظ کنه این عروسک خانم خوشگل رو راستی شیدا هم یه عکس با ببعی داره خیلی بامزهست
من عاشق عکس اولی شدم


مررررررسی سارا جووونم قربونت برم که اینقد کامنتات قشنگه...شیدا همه جوره خوشگل و بامزست
ما هم عاشق شما و شیداییم
مامان انيا
30 تیر 92 11:29
دورت بگردم خاله چه قدر ناناز شدي عروسك من
خيلي عكسات قشنگ بود
مريم جون خصوصي داري


مررررررسی خاله هانیه عزیزم....
چشاتوت خوشگله...
میبوسمتون هزارتا برای آنیای عزیزم
مامان بهار
30 تیر 92 15:20
جانم عکساش چقدر ناز شده
مهتاب ماه عسلی!!!!
همیشه به خاطره بازی و آتلیه که خیلی کیف داره
دختَرَک دو سالَتون ماشاا... دیگه بزرگ شده قد کشیده و دیگه واسه خودش یک miss شده!!!
مرسی که به ما سر زدین و کلی دلگرمی دادین
الحمدا... بیماری فرو کش کرده و جواب آزمایشها هم تنها بیانگر فقر آهن وروجک ما بود که یه دوره سه ماهه درمان داریم انجام میدیم
الحمداا... اوضاعش بهتره و اشتهاش هم روبراه شده!
شاید مقصر خودم بودم که از ترس یبوست بهش قطره ندادم، یه جورایی عذاب وجدان دارم.
تنها میتونم بگم توی این غربت شکر خدای مهربون
مهتاب جون رو ببوس


ممنون عزیزم چشاتون خوشگلن..
خدا رو شکر دوست خوبم..ان شاله که همه چی خیلی زود درست میشه...خیلی مواظب خودتو بهارم باش..
نه عزیزم خودتو مقصر ندون...حتما تو شرایط موجود بهترین کارو براش کردی..خدا خودش درست میکنه عزیزم...
میبوسم خودتو بهار قشنگمو
mamanebaran
30 تیر 92 16:40
الهیییییییییییییییییییی خاله قربون این

دخمره یه دونههههه

عزیزم قربونت برم با این

عکسایخوجلتتتتتتتتت

فدای اون ژستای قشنگتتتتت عزیز دلم

مریم جونم عکسا خیلی خیلی

خوشگلن البته به خاطر وجود مهتاب

جونمممممممممم



مررررررسی فاطمه جووونم..
قربونت برم من با اینهمه کامنتای خوشگل..
لطف داری عزیزم
برای تو و باران عزیزم یه عالمه آرزوی خوشگل و یه دنیا بوس میفرستم
منصوره
30 تیر 92 17:26
عاشقتم...خیلی خوب شدی

تو اون لحظات مامانی خیلی در تب و تابخوب برگزار شدن مراسم تولدت بود.قدر مامانی رو بدون



به به منصوره جان...خیلی خیلی خوش اومدین...
واقعا ممنون فقط تو فهمیدی من چی کشیدم..
ولی بازم یادش بخیر...
عاطفه
30 تیر 92 19:02
چه دخمل خوشگلی ! عکس دومیش خیلی خیلی قشنگه ! ایشالا واسه تولد 120 سالگی اش برید آتلیه


قربون شما...خوشحالم از دیدنت اینجا عاطفه جان....چشاتون قشنگه عزیزم....ببوس پادشاهو
مامان راتا
31 تیر 92 1:36
سلام عزیزم ............خیلی نازی نمیدونم وقتی مامانت واسه من پیام گذاشت خواست مسخرم کنه یا نه ؟ولی با این حال امیدوارم عاقبت بخیر شی که ارزوی هر مادریه


سلام عزیزم...چشاتون نازه خاله جوون...نه خاله جوونم من مامانمو میشناسم اصلا اهل اینکارا نیست حتما خیلی حال کرده با وبلاگتون...ممنون از دعای قشنگتونبوس برای راتا
مائده(ني ني بوس)
31 تیر 92 15:46
واااي چه عكساي خوشگلي


یه عالمه بوس برای نی نی بوس...ممنونم مائده جووونم چشات خوشگله
بهناز مامی یلدا و سروش
1 مرداد 92 1:53
الهی عزیزم چه عکسهای هم گرفته. قربون این ژستهات بشم من
خصوصی داری گلم


فدای چشای قشنگتون....ممنون عزیزم بابت رمز...اومدم
مامان نیروانا
1 مرداد 92 7:14
عزیزم! چه عکسای محشری، هزار ماشالا. عاشق اون عکستم با لاک و کلاه قرمز و اون نگاه نافذ و لبخند ملیح. زنده باشی ماهک


مرسی فریبای عزیزم...چشمات پر از زیباییه عزیزم...خیلی دوست داریم..همین حضور گهگاهتم برامون پر از انرژیه..ببوس نیروانای جاودانه ی مارو
عمو مسنن
1 مرداد 92 9:05
ماشاالله
واقعا بچه خودش یک نعمته بزرگه
باز بچه سالم و خوشگل که دیگه واقعا نمدونم چجوری میشه شکرش رو بجا آورد
این عکسا یادگاریهای قشنگی میشه واسه مهتاب جان
ما که زمان بچه گی مون اینهمه امکانات نبود اگه 1 عکس داریم کلی بهش نیگا میکنیم حالا تو وقتی بزرگ شی چقدر وقت صرف دیدن این عکسا خواهی کرد؟!!!
دوست دارم
خدا پشت و پناهت


به به عمو مسنن میبینم که دیگه اولین کامنتا نیستین..جاتونو دادین به عمه زری جووون
شما همیشه به ما لطف دارین..ولی واقعا درست میگین به هیچ زبونی نمیشه
اینهمه نعمتو شکرگذار بود...امیدوارم ما هم لیاقت اینهمه لطفو داشته باشیم...
دس رو دلمون نذار عمو...راست میگین عکسای منم از بچگیا انگشت شمارن...ولی خوب همونا هم پر از خاطره های قشنگن...شاید به همین خاطره که ما حالا از ثانیه ثانیه بچه هامون عکس داریم...شاید یه حسرت پشت این کاره....
ممنون از همه چی...

سیما مامان هلیا
1 مرداد 92 10:10
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووونم خیلی خیلی خیلی قشنگن واقعا لذت بردم ، حظ کردم بخدااااااااا
خدا حفظش کنه


قرررررررربونت برم سیما جوون لطف داری عزیزم...ما هم از حضور پر صفای شما حظ میبریم...ببوس پرنسس شیرینمو
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 14:11
ماشالله

دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا
مرسي


قربون پرنیا برم من ...چشم حتما
شیدا مامان الینا
1 مرداد 92 15:08
قربونت برم با این عکسهای قشنگت من که دلم ضعف رفت هزار تا برای مهتاب خانوم خودم


قربونتون برم من خاله شیدای عزیزم...لطف دارین به من خاله جووونم...منم دوستون دارم برای شما و الینای نازم
رضوان
1 مرداد 92 15:38
سلاااااااااااااااااااااااام به مهربونترین وبهترین مامان دنیا
خییییییییییییلییییییییییییی خوشگلن عکسا مخصوصا دومین عکس خیلی خوشمل بود

ببوووووووووووووووووووووووووووووووس



قربونت برم بهتررررررررررررین و مهربونتررررررین دوست دنیا
چشات قشنگن عزیزم...نمیدونی چقد از دوباره اومدنت خوشحال شدم...میبوسیمت
رضوان
1 مرداد 92 17:45
مریم جون گلم واقعا ممنونم از راهنماییت
میشه بیشتر بهم توضیح بدی که چجوری امتحانش کنم که ببینم واقعا عاشقمه؟
از لحاظ سالم بودنش که خیلی مطمئنم
اخلاقشم با شناختی که تا الان ازش داشتیمو توی این چند هفته و چند سالی که خونوادشو میشناسیم خوبه
فقط دوس دارم ی جوری بهم ثابت کنه دوسم داره ولی نمیدونم چجوری



میام وبلاگت عزیزم...قربونت برم
♥ نیم وجبی ♥
1 مرداد 92 17:58
هزار ماشالله خیلی ناز شدن عکساش


قربونت برم نیکو جووونم...دلم برای نیم وجبی تنگید
عاطفه
1 مرداد 92 19:45
مامانی مهربون سلام . قصد آپ کردن ندارید ؟ دلمون تنگید کجائید ؟


چرا بخدا ولی عصر که میشه فقط میتونم ولو شم تو وبلاگای مردم.....تازه نای موس گرفتنم ندارم هر چند وقتی میکوبم رو صفحه کلید یه کم بیاد پایین...همچین روزه داری هستیم ما...
ویدا
1 مرداد 92 23:52
در جود و کرم دست خدا هست حسن(ع)
دست همه را وقت عطا بست حسن(ع)
نومید نگردد کسی از درگه او
زیرا که کریم اهل بیت است حسن(ع)
التماس دعا



ممنون که اینقد مناسبتا رو یادآوری میکنی
هدیه
2 مرداد 92 4:40
سلااااااااام من آپ شدم


به به پارسال دوست امسال آشنا..چشم
فاطمه¤●*♥.•*... زويشا ...*•.♥*●¤
2 مرداد 92 5:48
____8888888888____________________
____888888888888888_________________
__888888822222228888________________
_88888822222222288888_______________
888888222222222228888822228888______
888882222222222222288222222222888___
8888822222222222222222222222222288__
_8888822222222222222222222222222_88_
__88888222222222222222222222222__888
___888822222222222222222222222___888
____8888222222222222222222222____888
_____8888222222222222222222_____888_
______8882222222222222222_____8888__
_______888822222222222______888888__
________8888882222______88888888____
_________888888_____888888888_______
__________88888888888888____________
___________8888888888_______________
____________8888888_________________
_____________88888__________________
______________888___________________
_______________8____________________ آپم منتظر نیم نگاهی


چشم امدیم
مامان رادمهر
2 مرداد 92 13:23
.آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
مهتابم خیلی خوشگلی




آخ جووونم رادمهر جیگرمچشات خوشگلن
مامان آوينا
2 مرداد 92 15:52
مهتاب عزيزم گر چه خيلي ديره اما تولدت مبارك با آرزوي بهترينها براي تو گلم
عكسات خيلي خوشگل و نازن


قربونت برم لیلای عزیزم...شما لطفت همیشه جاریه...ممنونم چشات قشنگنبرای آوینام
عاطفه
2 مرداد 92 17:37
و همچنان مامان مریم عزیز مشغول وبلاگ خوانی دیگران و پست نگذاشتن برای وبلاگ مهتاب دوست داشتنی ما


حالی میده ها وبلاگ گردی...مخصوصا جدیدنا یه وبلاگ پیدا کردم مال یه پادشاهه..مامانشم خوش ذوق..آی مینویسه...آآآی میخونیمش...
سمانه مامان ستایش
2 مرداد 92 18:34
خدا مهتاب کوچولو رو برای مامان و بابا حفظ کنهخیلی خوش عکسه و خودشم خیلی نازه ماشالا
تولد 2 سالگیش هم مبارک.120 ساله بشه.
دختر کوچولوهامون تقریبا هم سن هستن مامانی دوست داشتی به ماهم سر بزن


ممنون عزیزم از کامنت قشنگت...چشات قشنگه سمانه ی عزیزم...خدا ستایشتونو براتون نگه داره.. باعث خوشحالیمه حتما...
عمو مسنن
2 مرداد 92 21:56
میدونی مهتاب جان
مهم یه یادکاریه
برای بهتر شدن خاطرات
قشنگ شدن روابط
حالا چه من
چه عمه زری
و چه هر کس دیگه ای
تازه کامنت گذاشتن برای محبت و خاطره خوب هستش اما نذاشتن کامنت عکسش معنی نمیده
مهم اینه که دوست داریم
و برات آرزوی خوشبختی میکنیم




میدونیم عمو جون شوخی بود....
شما همیشه و در همه حال لطفتون به ما ثابت شده...
ما هم برای شما همین آرزو رو داریم...
در کنار عمه زری دوست داشتنی..


عمو مسنن
2 مرداد 92 21:59
راستی یادم رفت بگم باز مامان جلوه های ویژه میزاره واسه وبلاگت
خیلی حرفه ای شده
این وبلاگ تو این خوبی رو هم داشت که مامانت وبلاگ نویس ماهری بشه باید ازت تشکر کنه


من که دربست چاکرشم هستم...خیلی چیزا بهم یاد داده فرشته ی کوچولوم ..
عمو جون ممنون که اینقد حواستون به همه چی هست...
عمو مسنن
2 مرداد 92 23:30
راستی یه عالمه وبلاگ رو رفتیم دید زدیم
جدا وبلاگ تو شیک و باصفا تر از همه بود مهتاب جون


وای خدا فکر قلب منم باشین آخه....الان میمیرم از اینهمه انرژی که دادین....سر فرصت میام جواب کامنتا رو میدم...فقط خواستم بگم خیلی ممنووووووووووووووووووووووون
مامان مرضیه
3 مرداد 92 17:55
ای جان قربونت برم خاله که اینقده تو نازی
بوووووووووس واسه مهتاب خوشگلم



مرسی خاله مرضیه جوونم ...پارسای نازمو ببوسین
سارا مامانی شیدا
4 مرداد 92 23:55
دوست خوبم ما آپیم


چشم اومدیم
عاطفه
5 مرداد 92 1:12
روزه هاتون قبول ننویسدا ! استراحت کنید


ممنون عزیزم ..مال شمام قبول...هولم نکن دیگه
سمانه مامان ستایش
5 مرداد 92 2:36
مریم جون عااااشق عکس درباره وبلاگ مهتاب جون و نوشته پایینش شدمخوشحالم با وب قشنگت آشنا شدم و خوشحالتر که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم



قربونت برم عزیزم...منم خیلی خیلی از آشناییت خوشحالم ..امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم...ببوس ستایشمو..
ودیعه
5 مرداد 92 11:45
چه دخمل نازی خدا نگهدارش باشه خیلی دوستداشتنیه


ممنون عزیزم لطف داری ...آیین قشنگمو ببوس
باران زندگی
6 مرداد 92 1:41
این کارا رو نکنید بابا
روزه مردم رو باطل نکنید
از این عکسای خوردنی و با مزه نذارید
از ما گفتن


عمو ببخشید خوب...
شما لطف دارین...
برای باران گوگولی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
7 مرداد 92 3:28
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید تا 9 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان آویسا
8 مرداد 92 2:57
وای چقدر عکسات ناز شده فرشته کوچولو من عاشق دومین عکسش شدم عزیزم رمز رو برات خصوصی گذاشتم چک کن


ممنون عزیزم..چشات قشنگن...خیلی ممنون برای آویسام
مامان امیرناز
8 مرداد 92 14:20
سلام نازنینم مرسی از اشنایی با دوست نازنینی مثل شما خیلی خوشحالم شما هم با افتخار لینک شدین خصوصی


برای ما خیلی بیشتر...دوستیمون مبارک...شما هم همینطور...امیر قشنگمو ببوسین
مهتاب جونی
10 مرداد 92 14:54
چقدر این مهتاب خوش عکسه خوداییش باید مدل بشه نی نی مدل


ممنون عمو جون...لطف دارین
مامان محمدطاها
20 مرداد 92 10:24
زیباااااااا بود


ممنوووون
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 3:22
قربون اون ژستها و خنده های قشنگت بشم من خاله....خیلی عزیزی مهتاب جونی


خدا نکنه خاله جوونم...پرنسس باران هم برای ما عزیزه
مبينا
2 شهریور 92 9:14
عزيزززززززززم
چه دخمل نازي