نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

کلوز آپای مورد علاقه من...

1391/8/25 18:15
نویسنده : مامان مریم
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

امروزم نتونستم عکسای جدیدتو بذارم ...واسه همین یه ایده ی جدید بکار بردمو گفتم چند تا عکستو تلفیق کنم و یه عکس برات درست کنم امیدوارم خوشت بیاد...

شکلکهای جالب آروین

مهتاب تلفیق زمانها

شکلکهای جالب آروین

بد نیست نه؟؟؟البته من فتوشاپ اینا ندارم که با word این کارا رو کردم...اگه فتوشاپ داشتم یه قاب خوشگلم واسش میذاشتم...مامانتم شنگوله ها....فدات بشم من ....اینجا از هر سنی یه عکس هست...میشه گفت مهتاب در یک نگاه....

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رادمهر
15 مهر 92 13:14
سلام مریم جون خوبی ؟مهتاب نازم خوبه؟ پست جدید نمیذاری منم اومدم تو آرشیوت کوچولوییاشم مثل الانش ناز و دوست داشتنی بوده من که کشته و مردشم خیلی عشقه بخدا