نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

عکسای آتلیه مهتاب نفسم...

1391/8/12 10:14
نویسنده : مامان مریم
825 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دو تا از عکسایی که شهریور گرفتیمو آماده کرده بودن.....اینجا میذارمشون ..من که خیلی دوسشون دارم...ماچ

 

10

14

20

43

من این عکستو خیلی میدوستم....ناز شدن نه...فداش بشم من...

گالری تصاویر سوسا وب تولز

عسلکم دیروز خاله معصومه و سعید اومده بودن پیشت وقتی من اداره بودم وکلی با هم بازی کرده بودین...خاله میگفت وقتی میخواستن سماورو روشن کنن باهاشون دعوا کردیو وگفتی"نکنین..نکنین"عصبانی الهی فدای تو بشم من...ماچدیشب بابا صدام کرد توام همش تقلید میکردیو میگفتی "م یم" ....قربون اون مریم گفتن تو بشم من..صبم تا 10:30 خواب بودی.وقتی بیدار شدی اومدم بالا سرت و کلی بوست کردم توام کلی منو بوس کردی جیگرم...بعدش صبونه خوردیو "اگوسیا"(انگور سیاه که عاشقشی و اینقد با اشتها میخوری که نگو)....بعدش "اتیش" یعنی فندکو گرفتی و میگی" بلدی لوشن کنی؟"!!!! ...تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
7 آبان 91 17:35
خیلی ماهی ناناز خانم


مرسییییییییی..بوس برای شما
مامی گل
8 آبان 91 14:30
سلام ماشا... دخملتون خیییییلی ماهه با اجازتون منم لیتکتون کردم ایشا... همیشه شاد و سالم باشید
الهام مامان آوینا
8 آبان 91 20:30
خیلی عکسای مهتاب جون زیبا افتاده. اتلیه خودش فایل عکسا را به شما داد؟ اخه اتلیه ای که ما اوینا را بردیم عکس انداخت گفت به هیچ وجه فایل عکس را نمیدیم در غیر اینصورت با پرداخت 20000 هزار تومن می تونیم فایل ها رابدیمم اونم فقط به صورت اسلاید نشون میده و شما نمی تونید کپی کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


مرسی عزیزم...نه نداد به منم گفت 30000 تومن بدین میدم..منم زرنگی کردم عکسا رو اسکن کردم..شمام همین کارو بکن..اینجوری فایلشم داری...به عکاسه هم نشون بده حرصش درآد...

راستی آدرس وبلاگت مشکل داره؟خطا میده
maryam ebrahimpour
9 آبان 91 14:48
cheghade shekle khodeto maryam joon


سلام اینجایی...خوش اومدی...مرسی که اومدی اینجا...جدی؟؟
maryam
10 آبان 91 8:27
are baba kheili shabihe, albate man shohareto ndidam, vali shekle to kheili has, niga kon chasho abrahshoo, mese khoded khoshgele


ای ناقلا...خودت چطوری ؟کانگوروها چطورن؟امیدوارم هر چه زودتر خبرای خوشی هم از شما بشنویم...

مهتاب جونی
29 اردیبهشت 92 13:17
چشم باباجونش روشن چه عکسایی گرفته مهتاب جونی، خوشگل خانم هر روز زیباتر میشه بزنم به تخته /
راستی من هنوز دارم فکر می کنم اگه گازش بگیرم واقعآ دردش میگیره نمیگیره/؟؟؟؟؟؟؟


میگیرررررره..گناه دارم آخه عموجون..
باباجون همیشه به مامانم میگه عکسای لخیمو نذاره وبلاگ چیکار کنم دیگه این مامان واسم آبرو نذاشته که...!!
ممنون عموی مهربون
منصوره
17 آذر 92 11:48
چه عکسای نازی
مامان مریم
پاسخ
ممنون لطف دارین