نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

خدایا شکرررررت.......

1391/8/12 12:00
نویسنده : مامان مریم
291 بازدید
اشتراک گذاری

 روزی که آدم با خنده ی فرشته کوچولوش از خواب بیدار بشه رو با هیچی نمیشه عوض کرد..خدا رو شکر امروز دیگه حالت خوب خوب شده...صبح به پیشنهاد خودت "مموخ" یعنی تخم مرغ آب پز خوردی و بعدشم سمنی خوردی ..وبا مامان نقاشی کشیدیمو و تو هم به سبک خودت ماه و ستاره کشیدی (یه خط ماه یه خط ستاره)..قلب.اما موقع خدافظی و اومدن به اداره اینقد واسم سخته که تصمیم میگیرم دیگه نرم سر کار و پیشت بمونم ولی فکر آینده ی تو و رفاه بیشتری که میتو نیم برات فراهم کنیم منو تشویق میکنه که این سختیا رو تحمل کنم...ماچتوام فرشته ی من با اون قلب مهربونت ..مامانو بخاطر اینکه تنهات میذلره ببخش و بدون که لحظه لحظه عاشقته...بوووس ...راستی بعد سحرواسهشیرخوردن بیدارشدی ومن تا آماده شم شیرت بدم با همون چشمای بسته گفتی"بیا عسلم"!!!تعجب همون حرفی که من همیشه وقتی میخوام شیرت بدم میگم..اینقده ذوق کردم که اگه خواب نبودی میخوردمت..شانس آوردی شیرینکم...ماچنیشخند                                                                                                                                     

گالری تصاویر سوسا وب تولز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ثنا
1 آبان 91 10:08
واسه دختر خوشگلت آرزوي سلامتي دارم
مامان مریم
1 آبان 91 10:22
مرسی عزیزم...قربونت برم
منصوره
5 آبان 91 10:58
آدمو به هوس میندازی
دایی حسین
10 آبان 91 8:37
آفرین به این عشق مادرانه و آسمانی، خدا و و مهتاب رو حفظ کنه.