نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

لطفا اسپیکرها روشن...!!!

1392/3/13 11:18
نویسنده : مامان مریم
730 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم دقیقا 3ساعته دارم تلاش میکنم این صدایی که از شعرخوندنت ضبط کردیم رو بذارم روی وبلاگت و بالاخره موفق شدم...من که کلی ذوق میکنم از شنیدنش...در ضمن این فایل رو عمه جوون ضبط کرده من اداره بودم...مادربزرگ و علی و عارف هم دارن کمکت میکنن...الهی قربونت بشم من که 20 تا!! دوسم داری...عاشقتم کلوچه خوشمزه ی من...

 

نفس مامان

 

بعدا نوشت:بیست و سومین ماه زندگیتم گذشت فرشته من...وارد آخرین ماه از دو سالگیت شدیم ...وشروع تدریجی از شیر گرفتن...ومن مبهوت این که چقدر بزرگ شدی ناگهان!!!!! 

 

 

ادامه مطلب و عکس ....

داری تلویزیون میبینی...!!ای جوونم

تلویزیون

یار بیرون رفتنات ...اینروزا اگه بخوایم بریم بیرون خرسی خان حتما باید شما رو همراهی کنن..!! بهش میگی"پسرم"!!!.....اگه خدای نکرده خونه بمونه باید زود برگردیم که " خرسی غصه میخوره"!!!!...و وقتی میرسیم خونه اول میری ورش میداریو عاشقونه بغلش میکنی و میگی " بمیلم الایی گگه نکن"!!!

دوست مهتابم

ددر مهتابی

در ضمن در بالا و پایین اومدن از پله ها کاملا مهارت پیدا کردی و تنهایی میتونی اینکارو بکنی...

جیگر

ای جوونم

اینم کیک مامان پز برای روز مرد...داری امتحانش میکنی ...نوش جونت..!!

روز پدر

هنوز بابا نیومده داری کادوهاشو باز میکنی و منم هی درستشون میکردم تا وقتی بابا بیاد...داشتی از فضولی ببخشید از کنجکاوی میترکیدی...قربونت بشم من...

کادو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان مرضیه
8 خرداد 92 2:11
وقتی میام به مهتاب جون سر میزنم کلی انرژی میگیرم بس که خوشمزه است.
چه صدای نازی داره
مریم جون کار خیلی خوبی کردی که صدای قشنگشو گذاشتی
خیلی لذت بردم
از طرف من این خانم خوشگله رو مااااااااااااچ کن



قربونت برم من مرضیه جان ..منم وقتی کامنتای قشنگتو میبینم کلی انرژی میگیرم...ممنون که اینقد به ما لطف داری...ایشاله هر چه زودتر پارسای خوشگلم برات شعر بخونه عزیزم
خاله ی آریسا
8 خرداد 92 9:04
من نتونستم صداشو بشنوم ، اسپیکرامم روشن بودا
اما هزار ماشالله چقدر ناز شدی عزیزم بوووووووووووووووس


عزیزم فک میکنم برای اکسپلورر و کروم مشکلی نداره ولی توی موزیلا باید پلاگینش نصب باشه...ای جوونم خاله جون خودم میام براتون شعر میخونم غصه خوردین؟؟ ....دوستون دارم
عمو مسنن
8 خرداد 92 11:36
ای جان
آدم وقتی خیلی چیزی رو دوس داره چی بگه؟
راستی الان محل کارم و اسپیکر ندارم عصر انشاالله گوش میدم
دوس دارم چون مهربونی
چون انسانی
چون دیگران برات مهمن
وقتی یک عروسک برات مهمه یک انسان دیگه چقدر ارزش داره برات
درود بر لقمه حلال و شیر پاکی که خوردی
دوست دارم هفت هشت تا


مرررررسی عمو جون ما هم شما رو دوست داریم..
چون اینقد به مهتاب و وبلاگش اهمیت میدین...مطمئنا وقتی مهتاب بزرگ شه و این کامنتای پرمهر رو ببینه کلی ذوق میکنه که اینقد براش اهمیت قائل بودین..
ما هم دوستون داریم 20تا...................
رضوان
8 خرداد 92 17:23
ایییییییییییییی جووووووووووووووووووووووونم قربون صدای نازت
هزاااااااااااااااااار ماشالا به این دخمل شیرین زبون



مرسی رضوان جووونم ...
مامان شهاب
8 خرداد 92 23:32




کبوتروباز
9 خرداد 92 2:03
_________________$$$$$$ ___ سلام ________$$$$$$$$ _دوست خوب من _$$$$$$$$$$ _____ من آپم ______$$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$$$$___ ____________________$$$_$$$$$$_$$ __$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$ _$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$ ___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$ _____$$$$________$$$$$$$$$$$$ _______$__________$$$$$$$$$_$$$ ________$__________$$$$$$$$__$$$ _________$_________$$$$$$$____ $$ __________$_______$$$$$$$$_____$$ ___________$_____$$_$$$$$$_____$$ ____________$___$$__$$$$$$$___ $$ _____________$_$$___$$$$$$$$__$$ ______________$_____$$$$$$$$___ _______________$____$$$$$$$ ravabetgfbf.blogfa.com_$$$$$$ ____________________$$$$$ ___ وبلاگ کبوتر و باز ____$$$$ ____________________$$$$ ______موضوع:________$$$$ ____________________$$$$ __ روابط دختر و پسر ____$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$ ____________________$$$$_$$$$ ____________________$$$$__$$$$ ____________________$$$$__ $$$$ ____________________$$$$___$$$$ __ نظر يادتون نره _____ $$$$$___$$$$$ _________________ $$$$$$___$$$$$$ ___________________$$$_____$$$_$ _________________$$$_$__$$$$__$
♥ نیم وجبی ♥
10 خرداد 92 23:44
دورت بگردم عزیزم این عکسهای نازت حسابی دلمو برد شیرین عسللللللل
حیف با موزیلا اومدم نمیتونم بشنوم صدای نازتو سر فرصت با اکسپلورر میام خوشگلم


قربونتون برم من خاله جووونم....یه عالمه بوس برای شما و کسری خوشگله
سیما مامان هلیا
11 خرداد 92 7:43
سلام مریم جون ، یادت باشه واسه مهتاب جونم سپند دود کنی ، ماشاله خیلی ناز شدهههههههههههههههه، بهبه چه کیک خوشمزه ای دست مامانی درد نکنه.


چشم سیما جوونم..چشمات نازه عزیزم...جای شما خالی بود عزیزم برای هلیا خانوم
مامان بابای الیسا
11 خرداد 92 9:42
عزیزم با لباس سفیدت چقدر نازتر شدی گلم


مرسی شما لطف دارین میبوسمتون
مائده(ني ني بوس)
11 خرداد 92 13:21
وااااي من فداي اين صداي قناري




بوس برای خاله مائده و سارینای جیگر:در ضمن خدانکنه خاله جووونم

مامان خونه×
12 خرداد 92 16:19
سلام
ای جااااااااااااااااااااااااااااان
دلم میخواد بخورمش این دخمله رووووو
خدا حفظش کنه برات مریم جون


مرسی عزیزم لطف داری ولی لینکت مشکل داشت بیام پیشت
عمو مسنن
13 خرداد 92 15:09
مهتاب جونم؟
لب بزنم؟!!!


خیلی خونتون خوش گذشت عمو...بدون هیچ اعتراضی لب میزدم!!در ضمن اصرار دارم به جای خاله زری بگم عمه زری!!!
سارا مامانی شیدا
14 خرداد 92 0:49
سلام دوستم به یه مسابقه بامزه دعوتت کردم بیا پیشم تا ببینی موضوع از چه قراره


مرسی دوست جووونم...آخ جون اومدم
samaneh
14 خرداد 92 14:50
سللللللللللللللام خاله!
من اومدم!با اینکه امتحان دارم اما مامانم گذاشت چهارتا کامنت بذارم آخه خودش کار داشت! خلاصه اومدم عکسای خوشگل خانم رو دیدم!
خیلی ماهه...!





ای جووووونم دستت درد نکنه خاله جون که اینقد به فکر مایی...خیلی دوست داریم
saed
14 خرداد 92 14:56
سلام مهتاب!
خوبی؟
کجایی دلم برات تنگ شده؟!
راستی خاله! چه کیک خوشگلی شده ها!
اصلا معلوم نبود که خودتون درست کردین!



آره خداییش عجب کیکی منم خیلی دلم براتون تنگ شده زودتر امتحاناتون تموم کنین...:
sima
14 خرداد 92 14:57








دلم خیلی برات تنگ شده سیما جونم
samaneh
14 خرداد 92 15:05
راستی خاله!
چرا برای من آهنگتونو باز نمیکنه؟
صدای مهتاب چی؟




نمی دونم عزیزم مثل اینکه بعضی جاها مشکل داره
مامان یلدا و سروش
14 خرداد 92 18:17
از دست این بچه های شیطون من که پدر کامیوتر رو در آوردن نتونستم صدای گل دختری رو گوش کنم..




قربون اون بچه های شیطون بشم من...
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
15 خرداد 92 12:02
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
بچه مامانمم
16 خرداد 92 19:18
مهتاب و ژست های گوگولیش
مامانش 1پا عکاس به افتخاره مامان مهتاب


همه چی بماند ولی خداییش عکاسی از این وروجکا خیلی سخته...ممنون از حضورتون
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
17 خرداد 92 18:00
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


دایی رضا
21 خرداد 92 12:22
چه عکسای قشنگی خاطرات قشنگی مامان ازت نوشته بود دی دی نمیخوای بروجکککککک..


دایی جون عجب سوالی کردیا..اونم چیزیه که نخوام..ذکر شب وروزم.. مرسی دایی جووووونمبرای مائده جووونم
مامان آنیا
21 خرداد 92 12:40
قربونت برم خاله بقول آنیا چه تیپی زدی جیگر
خانم خانوما کلی کیف کردم همیشه شاد و خندون باشی نفس من
مریم جون خصوصی داری


قربون آنیای عزیزم بشم شیرین زبون...لطف دارین عزیزم...چشم
بچه مامانمم
23 خرداد 92 2:42





خاله پارمیدا
12 تیر 92 20:43
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ ✿ پــارمــیــدا نی نی خوشــکــل ما✿ پیش ماهم بیاین


چشم حتما
سیما مامان هلیا
15 تیر 92 7:32
سلام قربون اون چشمای نازش خیلیییییییییییییییییی خوردنی شده از طرف من هم ببوسینش، حیف که الان اسپیکر ندارم رفتم خونه حتما صدای قشنگش رو گوش میدم


قربونت برم سیمای عزیزم...چشات قشنگه البته الان که آهنگ تولد روی وبلاگه ولی دوباره میذارمش: