نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

یه بازی ویلاگی

1392/3/16 17:37
نویسنده : مامان مریم
438 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم یه بازی وبلاگیه دیگه و باز هم یه دوست خوب که مارو برای این بازی دعوت کرد ......سارای عزیزم مامان شیداجون که همیشه دوستیش باعث دلگرمی و خوشحالیمون بوده و هست...بازی جالبی بود باعث شد یه کم به خودمون و آرزوهمامونم فک کنیم...خیلی وقت بود همه چیمون شده بود این کوچولوها...هرچند بیشتر جوابامون از اوناست ..همه ی زندگیمون شدن .....

 

1-بزرگترین ترست در زندگی چیه؟

جنگ

2-اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

میموندم تو خونه ببینم مهتاب و مصطفی بدون من چیکار میکنن؟!عینک

3-اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یکی از آرزویهای  5الی 12 حرفیت رو داشته باشه آن آرزو چیست؟

شفای کوچولوها

4-از میان اسب،پلنگ،سگ،گربه و عقاب کدامیک را بیشتر دوست داری؟

گربه، ملوس و پشمالوقلب

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

ممول و دختر مهربون

ممول و دختر مهربون

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

تبحر که چه عرض کنم ولی آش رو تا حالا نپختم...کلا زیاد با آشپزی حال نمیکنمچشمک

7-اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

میریزم تو خودمو و قهر میکنم!!!نگران

8-با مرغ،دریا و اورانیوم جمله بساز؟

آقا ما اورانیوم نخوایم باید کی رو ببینیم؟بذار کنار دریا با خیال راحت مرغمونو بخوریم!!سبز

9-دوبیت شعر که خیلی دوست داری.

بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم   همه تن چشم شدم خیره بدنبال تو گشتم

زندگی تر شدن پی در پی

 زندگی آب تنی کردن در حوضچه «اکنون» است.

10-اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال ، گذشته و آینده سفر کنی ،آن روز کدام است؟

روزی که مهتاب عاشق بشه!!(ووووی دلم غنج رفت وقتی بخواد بهم بگه لپاش گل بندازه!!)بغل

11-چه رنگی هستی؟

فک کنم ترکیب سفید و بنفش "یاسی" هم آرومم هم همچین یه کم مغرور    

12-اگر قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو برای زندگی انتخاب میکنی؟

الکی دلمونو آب نکن ...عمرا اگه پامونو از اینجا بیرون بذاریم ..ولی خوب آرزو که عیب نیست میرم فرانسه  خیال باطل     

 13-بهترین اس ام اس موجود در اینباکس گوشیت چیه؟         

مشترک گرامی بسته هدیه ی  100 اس ام اس رایگانتان از امروز فعال گردید!!!نیشخند

14-اگر قرار باشه 3نفر از آشناهاتو امشب مهمونی دعوت کنی کی هستن؟

3تا از دوستای خونوادگیمون..البته برای شام که حسش نیستا!!خنثی

15-اگر قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه زندگی حذف کنی اون کلمه چیه؟ 

دروغ

16-کسی رو که بخوای ملاقات کنی؟

طراوت دوست دوران دانشگام                             

17-اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟

مهتاب شبهای دلم

18-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟

شاتوت!! (دک و دهنم آب افتاد)خوشمزه

19-سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

اعتماد به نفس پایین، زودرنج، بی سیاست!!

20-کاشکی؟

دنیامون جور دیگه ای بود...مهربون و سادهفرشته

و حالا قسمت سخت بازی که باید سه نفر رو از بین این همه دوست خوب انتخاب کنم...!!

الهام جون مامان الیسای جیگرم

آنی جون مامان ویانای خوشگلم

ساناز جون و معصومه جون خاله های آریسای قشنگم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان صبا
16 خرداد 92 18:33
عزیزم خوشم اومد از جواب سوال 14 منم اصلا حوصله ی مهمون شامی رو ندارم


این اسمش تنبلی نیستا
ولی خداییش سخته مگه نه؟خوشحالم که مثل من فکر میکنیبرای صبای خوشگلم
بچه مامانمم
16 خرداد 92 19:16
اوووومدممم/////خیلی با مزه بود تا تهش خوندم،سوال اورانیوم بقیشم بامززه بود///


جدا ؟!؟!؟ یعنی اعتقادات!! من بامزه است؟الان خوشحال باشم یا ناراحت...
رضوان
16 خرداد 92 22:26
مریم جونه عزیییییییییزم خیییییییییییلی بامزه ج دادی
یه حس خیییییییییییییلی خوبی نسبت به شما دارم همیشه وقتی نوشته هاتونو میخونم با خودم میگم کاش خیلی بهت نزدیک بودمو دوستم بودی
این حس خیییییلی کم تویه دوستای وبلاگیم به وجود اومده
ایشالا همیشه موفق باشییییییید

وای عزززززززیزم نمیدونی چقدر کامنتت بهم انرژیه مثبت داد..خیلی خوشحالم که دوستایی به خوبی تو پیدا کردم...منم حیلی خیلی خوشحال میشدم اگه کنارت بودم همیشه داشتن یه دوست همفکر در کنارت بزرگترین موهبته...
♥ نیم وجبی ♥
17 خرداد 92 0:54



تو خودت گلی عزیزم
مامان مرضیه
18 خرداد 92 4:46



:
خاله ی آریسا
18 خرداد 92 8:26
جواباتون خیلی عااااااااااالی بود مرسی از اینکه ما رو هم دعوت کردید بووووووووووووووووس


خواهش میکنم...بووووس برای شما
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 15:02
زندگی آرام است،

مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است،

مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است،

مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است،

مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی مثل زمان در گذر است...

امیدوارم که بهار دلت همیشه شاد باشه و هیچوقت رنگ خزان نگیره عزیزم


عااااالی بود بهناز عزیزم....وممنون از دعای قشنگت عزیزم
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 15:04
وای شاتوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


خودمم دلم خواست
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 خرداد 92 12:02
ای جانم مهتااااااااااااااااب خانووووووووم
ماشالا


مرسی مهتاااااااب خانوم...
سارا مامانی شیدا
19 خرداد 92 13:52
خیلی باحال بود دوستم عاشق جواب 13 شدم و کلی خندیدم
شاد باشی روی گل مهتاب جونو ببوس


مرسی بابت دعوتت عزیزم...توام شیداجوونم رو ببوس
مامان هدیه
19 خرداد 92 20:46
مامانی جوابات قشنگ بود...تو ممول و آش نقطه مشترک داریم
بچه مامانمم
23 خرداد 92 2:40
خوشحال باش مامان مهتات جون
اعتقادات شما قابل احترام و با ارزش هستند.


ممنون لطف دارین ..شوخی بود...نظر شمام برای ما قابل احترامه...
مامان آنی
1 تیر 92 18:02
سلام مریم جون
ممنون از اینکه من رو به بازی دعوت کردی و ببخشید که خیلی دیر اومدم پیشت راستش از وقتی که سرکار رفتم خیلی خیلی وقت آزادم کم شده بخصوص که خواب ویانا هم حسابی بهم ریخته و در طول روز کم خواب شده
در اسرع وقت بازی رو انجام میدم نوشته های خودت هم خیلی جالب بود


قربونت برم عزیزم...حتما همینطوره عزیزم کاملا درکت میکنم...حالا که میری سرکار وقت آزادت باید بیشتر مال ویاناجون باشه ...قربونش برم من شیطون شده دیگه وروجک خوشگلمون...میبوسمتون
میم مثه محیا
7 تیر 92 14:55
آره بعضی جوابامون مشترک بود

مهتاب گلیو از طرفم دوتا ماچ گنده روی اون لپای خوشگلش کن
چیز دیگه ای ب تولدش نمونده
برنامه ی خاصی داری واسش؟
واسه مهتاب گلی


آره عزیزم....قربونت برم عزیزم حتما...خیلی هم خاص نه ولی سعیمو میکنم خوش بگذره بهمون...