نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

خوشمزه

1392/1/31 17:38
نویسنده : مامان مریم
579 بازدید
اشتراک گذاری

1دیشب خسته بودی و منم داشتم سریال می دیدم چند بار اومدیو دی دی خواستی و من دس بسرت کردم تا اینکه آخرش در حالی که روی پاهام ولو شده بودی با زاری گفتی" ای کدا از دستت تیکال کنم.."!!!!!

2بالاخره اسم بابا رو یاد گرفتیو خیلی خوشگل می گی" بابا مصطفی"...خداییشم بابایی اسمش سخته برات....

3اگه دست یا پای من یا بابا زخم داشته باشه هر چند خیلی کوچولو باید حتما بوسش کنی..اگه مانعت بشیم میگی" بذال بوسش کنم گیگه.." بعدشم میگی " آآ قرقونت برم.."...قربون دختر مهربونم برم من

4اگه توی تلویزیون کسی در حال گریه باشه مخصوصا یه نی نی همش میری جلو صفحه تلویزیون و دستاتو به حالت قنوت میگیری جلو صفحه و میگی" گگه نکن ...بیا بگلم...اشکال نداله..گگه نکن..." تا وقتی که صحنه عوض بشه...!!!!

5وقتی عروسکاتو میاری بیرون با خودت ،میگیریشون کنار شیشه ماشین که بیرونو ببینن و بهشون میگی" دیدی؟؟ آبو دیدی؟؟؟ ..دیدی که گشنگه(چه قشنگه)!!!"

6غذاتو خودت میخوری وقتی میخوام غذا رو بکشم میگی" مهتابو بلیز"(یعنی اول برای مهتاب بریز)...بعدش که بشقابتو میذارم جلوت میگی"کیلی خوشمزس"!!!

7عاشق ماکارونی وآش بلغوری ...از غذاهای شیرین مخصوصا فسنجون خوشت نمی یاد ...وخودتم خیلی مرتب و مستقل غذاتو میخوری...

8 با هم سرما خورده بودیم و سرفه میکردیم...هر وقت تو سرفه میکردی من قربون صدقه ات میرفتم..پیشت نشسته بودم که سرفه کردم زدی به پشتم و گفتی:"کدا نکنه (خدا نکنه)..."!!!...یه بارم شیر میخوردی که سرفه کردم..بغلم کردیو میگی: "بمیلم الایی"!!!!

9جدیدن پای pmc که میشینی آهنگا رو زیر لب با یه لبخند دلبرانه زمزمه میکنی جالبه که یه تیکه هاشو درستم میخونی...اینقد خوردنی میشی که فقط نگات میکنمو قند تو دلم آب میشه..عاشق آهنگ معینی(مردم) !!!

10تکه کلامت شده "ای بابا" ...اینقدم بامزه و به موقع استفاده اش میکنی!!مثلا میگم مهتاب بسه شیر خوردی دیگه توام میگی:" بذا بخورم دیگه ای بابا"....!!

11وقتی از اداره میام خونه یه 5 دقیقه دیالوگ عشقولانه با هم داریم..بغلت میکنم توام سرمو میگیری تو بغلت ولپاتو میچسبونی به صورتم هر چی من میگم توام تحویلم میدی..."قرقونت بشم من ..کگد تو نفسی...عشک منی...و..." خنثی

 

 مامان نوشت:انتخاب آهنگ وبلاگت 2تا دلیل داره:یکی اینکه تو اسمشو گذاشتی "نفسم" ووقتی پخش میشه میگی "نفسم اومد"...ودوم یه خاطره قشنگ که به خاله زری و عمو مسنن تقدیم میشه... 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بعدا نوشت:این پستو 5شنبه 29 ام گذاشتم...جمعه عصر وقتی تو خواب ناز بودی وحسابی از بازی توی باغ خسته شده بودی اومدم وبلاگت..اولش فک کردم آمارگیر وبلاگت مشکل داره ولی وقتی اینو دیدم خواستم جیغ بزنم ولی نمیشد آخه خواب بودی...از همه ی بازدیدکننده ها ودوستای عزیز همراهمون بابت این خوشحالی غیرمنتظره تشکر میکنم و روی ماهتونو میبوسم...

هوررررا
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

نیم وجبی
30 فروردین 92 0:12
سلام دوست جونم خوبین؟
وب کسری با تغییرات خیلی زیادی آپ شده منتظر حضور گرمتونم


چشم عزیزم چه خوب....
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
30 فروردین 92 1:29
ای بابا
این دخملی رو باید چلوندش


من می جلونمش جای تو عزیزم...دوستون داریم خاله جووونم
زهره
30 فروردین 92 11:11
قربون این مهربونی ولطافت دخترونش برم


مرسی عزیز دلم...دختر نعمت بزرگیه...
مشاور و کارشناس فروش بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد
30 فروردین 92 18:29
با سلام خدمت همه ی مامانا و باباهای مهربون تا به حال در مورد بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان بیمه پاسارگاد شنیده اید؟ برای آینده فرزند دلبندتون چه سرمایه گذاری کرده اید؟ برای تامین هزینه جهیزیه . عروسی . تحصیل . اشتغال و ... فرزند تازه متولد شده تان به چه مبلغی نیاز دارید؟ 50 میلیون تومان؟ 100 میلیون تومان؟ 150 میلیون تومان؟ 200 میلیون تومان؟300 میلیون تومان؟500 میلیون تومان؟ یا 1میلیارد تومان و یا بیشتر؟ آیا میدانید با پس انداز روزانه 1000 تومان از همین امروز میتوانید به این سرمایه ها در آینده ای نه چندان دور برای فرزندتان دست یابید؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مشاور و نماینده فروش بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد . امیر مسلمی __ کد نماینده:098-00-907 . مشاوره و تنظیم قرارداد در محل شما و تحویل بیمه نامه رایگان 74 71 319_0912 ____09358500640 ___56341057_021 http://www.bimepasargad.mihanblog.com
مامان آویسا
31 فروردین 92 11:30
مهتاب کوچولوی ناز قربون دل پاک و مهربونت




مرسی خاله عزیزم ...پاکی از خودتونه خاله جوونم...

مامان شهاب
31 فروردین 92 23:24
چرا جیغ بزنی ؟
با این دختر جیییییییییییییگری که داری اصلا بعید نیست هر روز آمار بازدید بره بالا


مرسی عززززززیزم..خیلی لطف داری..ممنون که اینقد به ما انگیزه میدی
mamanebaran
1 اردیبهشت 92 8:18
سلام عزيزم ، ممنون كه پيش ما

اومديد ، الهيييييييييييييييييييي چه دختر

ناز و دوست داشتني داريد

عزيزم لينكت كردم


ممنونم عزیزم...خوشحالم کردی...منم با افتخار لینکت کردم...باران خوشگلمو ببوس
باران زندگی
1 اردیبهشت 92 10:29
ایـــــــنه مهتـــــــــابِ مــــــــا
بلبل زبون، شیرین و با مزه
به افتخارش


لطف دارین...با امید شیرین زبونیهای بارانم...
سارا مامانی شیدا
1 اردیبهشت 92 10:30
وای قربون این دختر ناز و شیرین زبون
وای چقدر خوبه که جزو پر بازدیدها بودید دوستم خوش به حالتون حسودیم شد


قربونت برم سارا جوونم..خودمم تعجب کردم..خداییش فک نمیکردم ..بخاطر دوستای خوبی مثل شماست عزیزم...میبوسم شیدای نازمو
مامی مهتا
1 اردیبهشت 92 11:47
عزیز دلم چقدر با احساس این دخملمون ....بووووووس ...تبریک برای پر بازدید شدن وبت مریم جون


ممنون خاله جون مهربونم...لطف داری عزیزم...میبوسمتون هزارتا
مامان صبا
2 اردیبهشت 92 2:50
وای چه دخمل شیرین زبونی منم هوس کردم صبا بهم از این حرفا بزنه حسودیم شد ها
حتما واسه دخملی اسپند دود کن خانومی


ایشاله صبای خوشگلمم خیلی زود براتون شیرین زبونی میکنه..ممنون عزیزم...
محمدحسين(قهرمان كوچك)
2 اردیبهشت 92 4:13
واي مهتاب جونم چه قدر مهربون و با محبتي شما


لطف داری داداش گلم...:
وارش
2 اردیبهشت 92 16:22
سلام. ممنونم كه به وب دخترم اومديد. نه من ايرانشهري نيستم. بخاطر موقعيت شغلي ساكن اينجا هستيم.
مریم مامان شیرین
3 اردیبهشت 92 0:27
عزیزم چقد بامزه حرف میزنه قربونت برم من خاله


ایشاله شیرین زبونیای شیرین خانوووم...
مامان مرضیه
4 اردیبهشت 92 13:22
واااااااااااای عزیزدلم چقدر تو شیرین زبون شدی دلم میخواد بخورمت


مرسی مرضیه جووونم...پارسای عزیزمم ببوس
مامان بهار
4 اردیبهشت 92 15:26
ای خدا چه شیرین زبونی شده این دخمل بلا!
دخترا شیرین زبون میشن!


مرسی خاله جوونم شما لطف داری...بهار نازیمونم شیرینه:
مائده(ني ني بوس)
4 اردیبهشت 92 23:42
خوشمزه ،شيرين و بانمك


مهربون،دوست داشتنی و با محبت
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 9:32
ای جانم با این شیرین زبونیهات خوشمزه


*: قربون شما و ویانای خوشگلم....
مهتاب جونی
5 اردیبهشت 92 15:12
فدای مهتاب نازنین که دلش قد دریا بزرگ و زلال/مامانش مهتاب و محکم ببوس



ممنون شما لطف داری عمو جوون...از وقت و حوصله ای که برای من و وبلاگم به خرج دادین تشکر میکنم...بازم بیان پیشمون خوشحال میشیمحتی شده با یوزر مامانم ........
saed
5 اردیبهشت 92 16:10
به به چشم من روشن...!! حالا دیگه پربازدیدترین وبلاگ شدیییییییی؟؟!!!

وبلاگ به این خوبی معلومه بایدم بازدید زیاد داشته باشه!!


غیرتی نشو سعید جووونم...چرا دیگه پیشم نمی یای دلم برات تنگ شده...
samaneh
5 اردیبهشت 92 16:14
الهی خودم تنهایی قربون این شیرین زبونیات بشم!!!

من که وقتی خوندمشون کلی خندیدم!!!

دوست دارم عزیز دلم!بای


خدا نکنه دخترخاله جوونم..خدا رو شکر که خندیدی..الهی همیشه بخندی ...منم یه عالمه دوست دارم بوووووووووس
مامان سارا
5 اردیبهشت 92 21:42
خاله عزیز . خیلی ممنون که به وبلاگ ما سر زدی و نظر دادی . انشااله همیشه و همیشه دخترت قشنگت پایدار و نامدار باشه .


ممنون عزیزم..امیدوارم دلسای قشنگمونم سالم و سلامت به دنیا بیاد
maman bahar
6 اردیبهشت 92 22:56
عزیزم
خیلی کارات شیرین و خوردنی بودن همشو خوندم نازدونه


مرسی عزیزم...خیلی دوستون داریم خاله جووونم
عمو مسنن
7 اردیبهشت 92 10:45
و بقیه جملاتت هم قشنگ بود و اصلا مشخصه دختره مهربون و انسان دوستی هستی ! دختری هستی که گریه و خنده دیگران ! درد و رنج دیگران برات مهمه ! درود بر تربیت کننده هات و آخر هم که ایول به تو که سلیقه ات عین منه ، منم اصلا از فسنجون خوشم نمیاد همه منو مسخره میکنن ولی خوب دوس ندارم دیگه مگه زوره!! از طرق خاله زری و خودم میگم که دوست داریم و می بوسیمت فعلا بای عزیزم
نرگس مامان باران قلنبه
7 اردیبهشت 92 10:46
عزیزم رمز رو برات خصوصی گذاشتم


مرسی الان میام.....
رضوان
7 اردیبهشت 92 10:59
سلام مامان جونی
خیییییییییییلی از وبت و احساساتتون لذت بردم
ایشالا همیشه در کنار فرشته کوچولوتون لباتون خندون باشه
اگه با تبادل لینک موافقید ب وب منم سر بزنید خوشحال میشم


لطف داری عزیزم...منم خوشحال شدم از آشناییت و لینک شدین با افتخار...
عمو مسنن
7 اردیبهشت 92 11:14
سلام مهتاب جون

از طرف خودم و خاله زری فعلا درگیر از مامان و بابای مهربونت واسه لطف و محبتاشون تشکر میکنم و براشون آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت و با عزت از خدا خواستارم انشاء الله بتونم توی عروسی تو جبران کنم.
آهنگی رو که تو وبلاگت گذاشتن خیلی خیلی خیلی قشنگ و جالب بود و واسه من وخاله زری خاطره ای خیلی خوشم اومد مرسی
راستش کامنت گذاشتم ولی ثبت نشد و پاک شد یادداشتهای ولی خلاصه اش این بود که وقتی این پست رو میخونی بهت ثابت میشه که تو چقدر مهربون و با احساسی .


از اون جمله ای که گفتی " دی دی میخوای " هم خوشم اومد و البته یه کمم دلم سوخت ! خوب بابا دی دی میخواد مهتاب (-:
و بقیه جملاتت هم قشنگ بود و اصلا مشخصه دختره مهربون و انسان دوستی هستی ! دختری هستی که گریه و خنده دیگران ! درد و رنج دیگران برات مهمه ! درود بر تربیت کننده هات
و آخر هم که ایول به تو که سلیقه ات عین منه ، منم اصلا از فسنجون خوشم نمیاد همه منو مسخره میکنن ولی خوب دوس ندارم دیگه مگه زوره!!
از طرق خاله زری و خودم میگم که دوست داریم و می بوسیمت
فعلا بای عزیزم



آخ جووون عمو جون اومد..عمو من کامنتای شما رو خیلی دوس دارم چون میدونم برام وقت میذارین و با حوصله این کارو می کنین و این برای من و مامانم خیلی با ارزشه.
.خوشحالم که آهنگ وبلاگ براتون تجدید خاطره کرده...امیدوارم همه ی زندگیتون پرخاطره باشه...خاله زری مهربونمم خیلی دوس دارم و میدونم که حسابی مشغوله ...میبوسمش از اینجا...
چه خوب یکی با من هم عقیده است چیه این فسنجون آخه...
شما لطف داری ...راستی عمو من که نتونستم عروسیتون برقصم ولی به خاله زری بگین لطفا افتخار بدن و عروسی من برقصن....
دوستون داریم یه عالمه...

باران زندگی
8 اردیبهشت 92 9:53

کم پیدا؟؟؟


اینجا یا اونجا؟
حضور داریم بخدا پررنگش میکنیم چشم...
مامان یلدا و سروش
8 اردیبهشت 92 15:19
تو این سن دخترا خیلی خیلی شیرینن و دوستداشتنی ولی وقتی بزرگتر میشن اصلا یه دنیایی دارن صد بربابر شیرینتر و دوستداشتنی تر. که هر مادری که خدا اون رو مورد لطفش قرار داده و دختر بهش عطا کرده میدونه من چی میگک. ببوس این فرشته زیبا رو


درسته عزیزم...خدا رو شکر که یدونه هم نصیب ما شده...دوستون داریم:
الهام مامان آوینا
8 اردیبهشت 92 17:15
هزار ماشاا... به جونش باشه عزیزم... خیلی بانمک حرف می زنه....


قربون شما خاله جون ...ممنون که اومدین پیشمونبرای آوینا جوون
مامان گیسوجون
8 اردیبهشت 92 17:38
عزیزم چقدرشیرین زبونی
دوستم کم کم شروع کن یک دفعه نباشه قطع شیرش ان شاا... موفق می شی گیسو که خداییش خیلی صبور بود


آره اونا از ما صبورترن...من خودم سختمه...ممنون عزیزم میبوسم گیسوی نازمو
♥ نیم وجبی ♥
8 اردیبهشت 92 23:59
ما چند تا آپــــــــ خوشگـــل کردیــــم منتظر حضـــور گرمتونـــم
مامان محمدرضا
9 اردیبهشت 92 0:23
سلام عزیزم ممنونم به وب ما هم سری زدید راستی میشه یه بار دیگه هم بیایید و رای بدید ممنون میشم. در مورد اون شربت که ازم خواسته بودید اسمش becoactin هست اما حتما حتما با نظر پزشک بهش بده چون من نمی دونم برای چه سنی و برای چه نی نی هایی مناسبه. یه وقت خدایی نکرده یه طوری میشه اونوقت خودمو نمی بخشم.درسته که داروی ویتامینه اما بازم احتیاط کن.مرسی گلم.


بازم رای دادم عزیزم...بوس برای محمدرضای عزیزم..
مامان محمدرضا
9 اردیبهشت 92 0:32
سلام عزیزم .ممنون به وب ما هم سرزدید.گلم میشه خواهش کنم بازم بیایید و به کوشولوی ما رای بدید ممنونم. در مورد شربت هم اسمش becoactin هست فقط با نظر پزشک بهش بده. آخه من نمیدونم برای چه سنی و چه نی نی هایی مناسبه.یادت نره حتما حتما از دکترش سوال کن اگه خدایی نکرده طوری بشه اونوقت من خودمو نمی بخشم درسته که ویتامینه و هیچ ضرری نداره اما احتیاط کن.مرسیییییی


ممنون خیلی لطف کردی عزیزم...حتما حتما با پزشکش مشورت می کنم...ممنون از این همه محبت و توجهت عزیزم...:
بابایی
9 اردیبهشت 92 12:00
سلام مامانی خیلی خیلی ازت ممنونم نمیدونم چطوری از زحماتت تشکر کنم خصوصا درمورد مهتاب پیشاپیش روزت مبارک


خواهش میشه عزیزم...می دونم که همیشه به وبلاگ سر میزنی ولی نظراتت همیشه واسم کلی انرژیو انگیزه است..بابت تبریک هم یه دنیا ممنون عشقم...
داییِ آخری
9 اردیبهشت 92 12:01
مورد 4 خیلی خوب بود


آره خداییش خودمم خیلی می خندیدم...بوس برای دایی آخری
سارا مامانی شیدا
9 اردیبهشت 92 12:15
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
سلام دوستم آپم بهم سر بزن


حتما عزیزم....
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 20:59
مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بیصدا

مادر ای زیباترین شعر خدا

پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.


ممنونم عزیزم...تبریک شما دوبله است..روزتون خیلی مبارک
سارا مامانی شیدا
10 اردیبهشت 92 9:30
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان روزت مبارک.





ممنونم سارای عزیزم...روزتو هم مبارک...فرشته ی کوچولوتو ببوس
مامان صبا
10 اردیبهشت 92 12:04
بانو ای بهانه ی بهار ،بمان تا زمین طعم سبز زندگی بگیرد و آسمان عطر آبی آرامش
روزت مبارک دوست عزیزم


و همینطور روز شما...مادر مهربان و دوست داشتنی صبای عزیزم
♥ نیم وجبی ♥
10 اردیبهشت 92 13:55
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر♥



ممنون نیکوی عزیز...