نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

من بزرگم...

1391/12/2 18:27
نویسنده : مامان مریم
631 بازدید
اشتراک گذاری

"من بزرگم" ورد زبون این روزای خانم کوچولوی ماست...عشق ما یه هفته ای میشه که پس  ازتلاشهای 2هفته ای ما و پرستار مهربونش با پوشک خداحافظی کرده و میره دستشویی... خیلیخیلی خوشحالم که بالاخره این مرحله تکاملیشو هم با موفقیت پشت سر گذاشت..امیدوارمهمیشه به همین خوبی مراحل زندگیتو پاس کنی عزیزمماچواسه همینه که خانم کوچولومون حتیوقتی کسی میخواد بوسش کنه  یا  کمکش کنهدلخور میشه و میگه "بذارخودش بکنه...منبزرگم"عینکتعجب تناسب فعلها و ضمایر هم که بیست...نیشخندهر روز بزرگ شدن وخانوم شدنتو احساس میکنم وهمون حس دوگانه ی همیشگی به سراغم میاد از یه طرفخوشحال بابت پیشرفتات از یه طرفمحسرت پشت سر گذاشتن روزهای شیرین نوزادیت...ولیامروز را عشق است با تو....

 

 

برات چند تا عکس مونتاژ کردم ببین ادامه شو....

 

گلم

 

عشق من مهتاب

 

مهتاب

 

خوشگل من مهتاب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

نیم وجبی
21 بهمن 91 13:47
چه تفاهمیییی
عکسای شماهم خیلی نازن دست گلت درد نکنه


مرسی نیکو جونم..
مامی مهتا
22 بهمن 91 15:42
عزیییییییییزم مبارک باشه بزرگتر شدنت خانومی .... واقعا حست رو درک میکنم مریم جون هم ذوق بزرگ شدنشون رو میکنیم هم حسرت روزهای بی بازگشت ...


حس مشترک همه ی ما مادراست ولی امیدوارم همیشه شیرینیش به حسرتش بچربه
مامان آنی
22 بهمن 91 15:54
همه جوره عکسات زیباست دخمل گلم
مامان آنی
22 بهمن 91 15:56
بزرگ شدن این نفس های زندگی واقعا که حس قشنگیه مامان مریم جون


آره واقعا حس قشنگیه...عزیزم ایشاله هر روز شاهد پیشرفتها و شیرینی های ویانا جون باشی
مریم
23 بهمن 91 9:38
سلام عزیزم منون که به ما سرزدی گلم .
آفرین به گل همیشه بهارمامان که تونست یه پله بالاتربره .احساستو درک می کنم عزیزم الان که اینو خوندم اشک تو چشام جمع شد. به فکرروزی افتادم که باید امیرعلی رو ازشیربگیرم .


آره عزیزم منم واسه اونروز خیلی غمگینم خیلی به شیر خوردنش و بغل گرفتنش عادت کردم
نازنین (مامان پارمین)
24 بهمن 91 14:46
ای جونم نانازی خانم . چه عکسای قشنگی .چه خوب که از پوشک راحت شد من که حالا حالاها با پوشک درگیرم .


این نیز بگذرد ..خوش باش با همه ی لحظه هاش
مامان مانی مسافر کوچولو
25 بهمن 91 9:32
افرین نی نی ناز


*::
مامان مرضیه
26 بهمن 91 2:27
چه عکسای نازی عزیزم
دستت طلا
می بوسمتون


ممنون عزیزم ..دلمون برات تنگ شده بود...
مامان مرضیه
26 بهمن 91 2:32
خوشحالم که ثمره زندگیت روز به روز بزرگ تر و خانم تر میشه


ممنونم مرضیه جان...پارسای جیگرمم ببوس.
مامان بهار
26 بهمن 91 15:58
الهی به سلامتی از پوشک راحت شدین
مبارک باشه
خوب راست میگه که بزرگ شده دیگه وقتی خودش جیشش رو میگه یعنی همین دیگه
بوس واسه مهتاب بزرگ!!!



ممنونم عزیزم...انشاله برای بهارجون...بوس برای شما
مامان کوثری
26 بهمن 91 16:58
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان گیسوجون
26 بهمن 91 18:01
عزیزممممممم مبارکه الهی همیشه موفق باشی عزیز خاله
عکس هات که دیگه حرف نداشت دست مامان درد نکنه


ممنون خاله جونم...قربون لطفت..
mosayeb
26 بهمن 91 18:19
اینجاهم منتظرتم....وبلاگ دیگه ام هست
مامان کوثری
26 بهمن 91 19:09
عزیزم مدل هایی که باز نمیشد رو درست کردم میتونید ببینید شرمنده مشکل سایت آپلودشون بود دوباره آپ لود کردم راستی مدل پوه قیمتش 4000 تومان طراحیش هست و قیمت چاپش 5000 تومان اگر بخواید فقط براتون طراحی میکنم و ایمیل میکنم طرح رو براتون این بستیگی به خودتون داره سوالی دیگه ای بود درخدمتم
مامان نیروانا
28 بهمن 91 11:35
بهت تبریک میگم مریم جون، برای مهتاب عزیزم خوشحالم چون واقعاً گام بزرگی برای بزرگ شدنش برداشته.
این حس دوگانه رو همه مون داریم. خدا کنه هر روزتون پر از عشق باشه. مادری همیشه قشنگه حتی اگه دخترت قد الان تو بزرگ بشه. همیشه شیرینه.مانا باشین عزیزای من.
دیر به دیر سرزدنم رو ببخش دوست خوبم. همیشه وقت کم میارم


قربونت برم دوست مهربونم...همین حضور گاه و بیگاهتم کلی برامون غنیمته...لطف داری عزیزم...درست میگی مادربودن هر لحظه اش پر عشقه واتفاقا هر روزش شیرینتر از قبل...
مامان نیروانا
28 بهمن 91 11:37
یادم رفت بگم عکساش خیلی قشنگ شده. مث همیشه مامانیِ باذوق


مرسی فریبای دوست داشتنی من
مهشید مامان مهتا
28 بهمن 91 14:15
ماشاا... به مهتاب جون سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ آپم منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ ..♥ .♥ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ┊    ┊┊  ┊┊ ✿ ┊نظر ┊┊ ✿✿ ┊یادت ┊┊   ┊نره ✿✿ مهتا به روز شده منتظرتیم
samaneh
28 بهمن 91 15:38
واااااااااااااااااای...!!! چه عکسایی!!! الهی چشم نخوری گلم!!!!




ممنونم سمانه جووووونم
saed
28 بهمن 91 15:40
قربون مهتاب جون برم !!!!
چه خوشگل شدی امشب...!!!!!!






سعید من دوست دارم...
sima
28 بهمن 91 15:42
سلام مهتاب جونم ... !!!!!!
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟
خیلی دلم واست تنگ شده !!!!!




قرقونت برم سیبا جون
khale masoome
28 بهمن 91 15:43
الهی قربون خواهرزاده ی گلم بشم!!! دوست دارم عزیزم !!!!!
khale masoome
28 بهمن 91 15:47
الهی قربون خواهرزاده ی گلم بشم!!!
دوست دارم... !!!




بوس برای خاله ی مهربونم..خیلی دوست دارم خاله جون
Ahmad agha
28 بهمن 91 15:49
مهتاب خانم چطوره؟؟؟؟
خوبی عمو؟؟؟؟ چه عکسایی!!!!!!!




ممنون احمدآقا...
مامان کوثری
28 بهمن 91 17:41
بله عزیزم میشه 4 فصلی کنم ولی 13 برگیش به نظر خودم بهتره در ضمن 4 فصل ها مون هم زیادن مدل کیتی مدل نوشین مدل پرنده خشمگین مدل پوه مدل پرنیا مدل هندونه ای مدل ماداگاسکار مدل کفشدوزک مدل فرشته
مامی مهتا
29 بهمن 91 1:58
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی .
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


فقط مهتای نازم رای دادم
قالب و گرافیک های کودکانه
1 اسفند 91 17:17
تقویم اختصاصی برای کودک شما baby-graphic.blogfa.com
محمدحسين(مخترع كوچك)
5 اسفند 91 12:05
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
منصوره
6 اسفند 91 17:46
آفرین..........هزار ماشالله.....چشم نخوری خاله جان....از اولش معلوم بود که باهوشی


مرسی خاله جونم...بوس گنده...هفته ی دیگه میام پیشت
مائده جون دایی
22 فروردین 92 20:38
عکسای مونتاژت خوشکل بود.من که نتونستم نرم افزار منتاژ رو از پیوندت بگیرم. ///باباش


دایی جووون..نرم افزار نیست که...مرسی