نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

شیرین زبونیا...

1391/9/15 10:11
نویسنده : مامان مریم
517 بازدید
اشتراک گذاری

مامان نوشت 1: دیروز با هم تو اتاق بودیم از دست شیطنتات با حالت قهر اومدم بیرونو توی حال

نشستم..از اتاق بیرون اومدی ..منو نمیدیدی...صدا میزدی" مامانی م یم ...مامانی...عشک من.."شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان نوشت 2: چند وقت پیش توی یه عروسی آهنگ درپیته "چین چینه دامنت ..از خونه بیرون نیا میدزدنت"رو شنیدی از اون موقع همش میخونی" دامنت...نیا بیرون..میدزدن..."شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان نوشت 3: داشتیم با بابایی تلویزیون میدیدیم که کنار میز تلویزیون یه دفعه ای شروع کردی به خوندن" بف مایید شام...عسیسیم بف مایید شام.." شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان نوشت 4: سر سفره غذا که داریم میکشیم میگی"ب به ..غذای کومزه..." شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان نوشت 5: پرستارت که میخواد بره بهش میگی" ممنون ..سلامت" شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان نوشت 6:بابایی که بغلم میکنه پاهاتو میکوبی زمینو با عصبانیت میگی" بابایی نکن ..بگلش نکن دیگه" شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان نوشت 7: وقتی میخوام پوشکت کنم پودرتو برمیداری و خودت پودرتو میپاشی.البته با در بسته.. شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان نوشت 8:قشنگ مفهوم مزه ها، سردی و گرمی، مالکیت رو میفهمی...پرتقال میخوری

میگی" تشه"...بستنی میخوری میگی" اخه.."(یخه)....لباس بابا..کیف مامان..کفش مهتاب.. شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان نوشت 9: دیشب بابایی رفت حموم و چون یه کم سرماخورده بود روسری منو سرشکرد...مهتاب :"لباس مامانی بده" با گریه...    شکلکهای جالب و متنوع آروین                                                                                       

 مامان نوشت 10: اعتماد به نفست منو کشته..هر کاری داری که نیاز به بغل داری مثلا میخوای پرنده هاتو ببینی میگی"مامانی بیا بگلم !!!!! بلیم توتو ا." شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

منصوره
14 آذر 91 18:14
قربونش بشم من


تی فدات خاله منصوره جون...
مامان بهار
15 آذر 91 9:30
چه شیرین شده این خانوم طلا!!
هفده ماهگیش مبارکه!!



قربونت برم ...ببوس بهارمو
مامان بابای الیسا
17 آذر 91 22:15
وااااااااای چه شیرین زبونی جوجه طلایی
مامانی درسا
18 آذر 91 2:44
ای جونم هزار ماشاالله به این دخملی ..... مامانش دلت میاد باهاش فهر کنی .....قندعسله هزار ماشاالله ....... ممنون اومدی پیشمون ...... همیشه شاد باشین


ممنونم خاله جون...شیطون آخه..شمام خوش اومدین
مامان نيروانا
21 آذر 91 13:15
شيرين زبونياشون خيلي قشنگه. مخصوصاً كه تو خيلي قشنگ نوشتي مريم جون. عشك من ميبوسمت
نازنین (مامان پارمین)
24 آذر 91 14:36
سلام عزیزم وای که چه جیگریه دخملت اینارو خوندم دلم غش رفت واسه موقعی که دخمل منم از این کارا بکنه و از این حرفا بزنه . خدا حفظش کنه .
نازنین (مامان پارمین)
24 آذر 91 15:01
راستی با اجازه لینکتون کردم .


خواهش میکنم منم با افتخار پارمین خوشگلمو لینک میکنم تا با مهتابم هر روز بهش سر بزنیم...بوس برای مامان و نینیش
samaneh
5 دی 91 19:56
عزییییییییییییییزم!!!! خیلی بانمکی!!!ماشاالله
مامان آنیا
10 دی 91 0:31
ای دورت بگردم شیرین زبونم چه خوردنی شدی دلم می خواد ببلت کنم گازت بگیرم قربون اون مریم گفتنت شما بچه ها چرا نمی زارین باباهاتون از خودشون احساس در کنن همش حسودی می کنین


قربونت برم خاله..ما بهش میگیم گشت ارشاد
خاله زری
23 دی 91 3:01
وای نگو میخورمشا............
خاله زری
28 دی 91 3:14
پس جواب کامنت قبلیم کو؟؟؟؟؟؟؟؟




کدوم عزیزم؟
خاله زری
2 بهمن 91 9:33
کدوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا کدوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




عزیزم...خوبی چرا عصبی میشی..من معذرت میخوام غلط کردم