نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

مهتاب لالا...

1391/7/25 8:29
نویسنده : مامان مریم
380 بازدید
اشتراک گذاری

قبل رفتن بیرجند خونه عمه فاطمه...مامان و بابا در تدارک وسایل..کوچولو در خواب ناز

دختر گلم تو این عکس در حالی که منو بابا در تدارک رفتن به بیرجند و خونه عمه جون بودیم راحت و آروم خوابت برده بود..مثل فرشته ها خوابیدی دختر ناز مامان..توی راه هم همش تو بغل مادربزرگ خواب بودی..قربونت برم که اینقده ماهی..مماختم میبینی یه لک کوچولو داره؟..آخه چند روز قبلش از لبه تخت افتادی ..!!بس که آتیشپاره ای تو شیطون...بوس بوس

20

الهی فدای فرشته ام بشم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسنن
30 دی 91 15:28
این دفعه دیگه خودم اولین کامنت رو گذاشتم
خوب حالا عکسارو ببینم میام کامنت اصل کاری رو میذارم


ممنون عمو مسنن عزیز...شما برای ما انگیزه اید برای ادامه این صفحات...
خاله زری
2 بهمن 91 9:38
اینم از دومین کامنت
منم خب حالا عکسارو ببینم میام کامنت اصل کاری رو میذارم
منم واست انگیزه شدم؟؟؟


شما زن و شوهر معرکه این به خدا...آره ترکیدم ازین همه انگیزه...
خاله زری
2 بهمن 91 9:52
نظر من ثبت شد یا نشد؟
حالم گرفت بابا
ینی باید دوباره همه شو تایپ کنم؟؟؟؟



ای جووونم درکت میکنم خیلی حالگیریه ..قربونت برم من..