نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

روزانه ها

1391/8/21 12:03
نویسنده : مامان مریم
384 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام...فدای تو بشم که از فرشته ها هم مهربونتری...عشق من دیروز داشتم دفتر خاطراتم رو میخوندم گفتم بد نیست مطالبی که در زمان حاملگی برات نوشتم رو تو وبلاگتم وارد کنم...این دو نوشته اخیر مربوط به همونه....امیدوارم خوشت بیاد...5شنبه تولد ملیکا جون بود و دخمل خوشگلم تا رسیدیم اونجا یه کم بادکنکا رو زیرو رو کردو خوابید!!...بعد مراسمم هم کلی منتظر شدم تا خانوم خانوما بیدار شن!!!...خلاصه همه ی مراسمو خواب بودی و من هیچ عکسی ازت ندارم که اینجا بذارم...فقط گیفت مراسم که دو تا کفشدوزک بود شده وسیله بازیت و حسابیم دوسشون داری...قربون دخمل نازم بشم من...دیشبم مامان بزرگ اینا خونمون بودن و توام یه دل سیر با خاله بازی کردی و کلی دختر ماهی بودی..خاله هم که اصولا همیشه بهت حال میده جعبه وسایل آرایشمو که اصلا تا حالا بهت نداده بودم گذاشته بود جلوت و توام چنان با ولع داشتی وارسیش میکردی که دلم سوخت تا حالا این لذتو ازت دریغ کرده بودم...خلاصه همه چی آرومه منم کلا خوشحالم...ملیکا جونم تولدت مبارک.....

ملیکا جون

مامان نوشت: شعر مهتاب بی دندون رفت سر قندونو برات میخونم و توام یاد گرفتی فقط وقتی خودت میخونی خیلی با کلاس میگی:" مامانی بی دندون لفت سر قندون.."..خنثیلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شکلکهای آروین
21 آبان 91 13:38
سلام ممنون بابت لینک شما هم با افتخار لینک شدید