نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

هندونهههه....

1391/8/4 14:36
نویسنده : مامان مریم
849 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عاشق هندونه بودی...لبخنداینقدم قشنگ و با ادا میگفتی "اندونه" که توی فامیل معروف شده بودی و همیشه ورد زبونت هندونه بود..بابا هم برات یه توپ هندونه ای خریده بود که خیلی دوسش داشتی...عمه جون(عمه دون) میگفت اگه یه وانت هندونه بخریم و تو رو بذاریم که بگی"اندونه اندونه" سه سوت فروش میره...چشمکنیشخند.اینم چند تا عکس از هندونه خوردنت...دیشبم دخترم با بابایی اومد دنبالم و توی ماشین گیر داد به دی دی...و یه کم که خوردی گفتی" مامانی بوس"..بعدم دستاتو دور گردنم حلقه کردیو بوسم کردی...منو بابا رو میگی کلی ذوق کردیم...چقد تو ماه و مهربونی آخه..ماچ.شبم تو خونه داشتی دی دی میخوردی که یهو ول کردیو گفتی" خسه شدم"!!!تعجب...خسته شدی!!!آخه من چه جوری تورو نخورم مامانی..ماچ.قند عسل من...شبم قبل خواب بابا کره هوشتو آورده بود و داشت باهات

بازی میکرد..بعد برقا رو خاموش کردیم که بخوابیم ولی مگه تو ول کنش بودی ؟؟!! همش تو

تاریکی میگفتی" ننگی"...یعنی رنگی منظورت اون اشکال هندسی رنگیش بود...خلاصه کلی

چرت و پرت سر هم کردیم تا بیخیالش شی و بخوابی...راستی تنها شکلی که میتونی بندازیش تو کره دایره است!!!قلب به دایره هم میگی"دایی"!!! به مربعم میگی" بب بع"!!!!...ولی لوزی رو درست میگی...قربونت برم من ماچقلب بریم برای عکسا...

15

85

25

راستی از همه معذرت میخوام که عکسا زیاد با کیفیت نیست و با موبایل گرفته شده آخه مهتاب خانوممون با دوربین حساسیت داره تا میبینتش میگه "عس" و تا ازمون نگیرتش ول کن نیست...ناراحتکلافهواسه همین به همون موبایل راضی میشیم....ابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
4 آبان 91 16:15
سلام عزیزم
واقعا بهت تبریک میگم که خدا یه فرشته آسمونی بهت داده. دخترت خیلی جیگره. من که ندیده عاشقش شدم. چند بار بهت سر زدم.
ایشالله که همیشه دختر گلت سالم باشه و سایه پدر و مادر بالای سرش باشه. الهی آمین
از طرف من دختر نازتو ببوس.
با اجازه شما رو لینک کردم.


مرسی عزیزم..منم لینکت میکنم..منتظر دیدن نی نی خوشگلت هستیم..
منصوره
5 آبان 91 12:04
من تنهام چرا نیستییییی!!!!!
مامان آنیا
6 آبان 91 10:09
عزیزم چه هندونه ای میخوره منم دلم خواست ولی می خوام به جای هندونه شما رو بخورم
مریم جون دختر بسیار بسیار زیبایی داری خدا حفظش کنه اگه اجازه بدی لینکت کنم


قربونت برم عزیزم چشات خوشگله..باعث افتخاره منم لینکت میکنم...
..آدرس وبلاگتو نزدی عزیزم...؟

مامان آنیا
9 آبان 91 8:37
aniajoon.niniweblog.com


ااااا...آنیا جونو که لینک دارم...ببخشید فک کردم یه آنیای دیگه است
فاطمه
15 آبان 91 7:42
تیریپت منو کشته!!!


شبیه چاله میدونیا شده دخترم چیکار کنم دیگه...!!