نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

روزانه ها...

1391/8/2 11:02
نویسنده : مامان مریم
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم...ماچامروز خدا رو شکر صبح که میخواستم بیام اداره خواب بودی ومن گریه ی تو نازنینمو ندیدم خیلی ممنونم هرچند ساعت 7واسه خوردن شیر بیدار شدیو و قبل هر چی سوال کردی"خاله خاله کجاست؟"...بمیرم من که نگران اومدن پرستار و رفتن مامانی قربونت برم من...قلببغلدیروز روز خوبی بود..از اداره که اومدم با هم رفتیم آب بازی...بعدش برات جیگر کبابی کردم و توام خیلی قشنگ خوردیشون..آخه دلم میخواست دخترمو بعد مریضی اش تقویت کنم...بعد ناهار هر کاری کردم نخوابیدی و با اومدن بابا کلن خواب از سرت پرید ولی عوضش کلی با هم بازی کردیمو منو شگفت زده کردی...آخه بعد اینکه خسته شدی گفتی"لا لا کنیم" بعد شروع کردی به خوندن لالایی ات"مهتاب لالا..مهتاب لالا...آمد دوباله مهتاب لالا"!!!تعجب منو میگی کلی ذوق کردم ..خیلی خوب شعرو با آهنگش خوندی ...فدات بشم که اینقد به همه چی دقت میکنی و زود یاد میگیری..شبم موقع نقاشی کشیدن شعر "چشم چشم دو ابرو رو" قشنگ یاد گرفته بودی در حالیکه چند بار بیشتر واست نخونده بودم....خلاصه اینکه به خودم افتخار میکنم که همچین دختر باهوشی دارم...عینکقلب.موقع خوردن سوپتم دو تا خرگوشتو نشونده بودی کنارت و من واسه اینکه تو رو تحریک به خوردن کنم اول قاشقو میبردم به طرف خرگوش و بعد میگفتم "برو پررو ..سوپ مال مهتاب..." اونوقت توام با هر قاشقی که پر میشد میزدی تو سر خرگوشه و میگفتی"پللو"!!! یعنی پرروقلبماچلبخند 

  گالری تصاویر سوسا وب تولز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسنن
8 آبان 91 14:58
قشنگه و بدیع هستش. خداوند را شاکر باشید. بابت همه خوبی هایی که به ما داده . پدر ، مادر - برادر - خواهر - همسر - فرزند و... و بی نهایت نعمت که اصلا نمیشه ذکر کرد. خدایا به اندازه بی نهایت نعمت و محبتی که به ما لطف نموده ای ازت ممنویم.