نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

یه اتفاق ...

1392/8/27 16:59
نویسنده : مامان مریم
800 بازدید
اشتراک گذاری

توی هفته ی گذشته اتفاقی برام افتاد که تکونم دادو دلم خواست برات بنویسمش ..همیشه به بزرگی خدا و قادر مطلق بودنش ایمان داشتم ولی عمیقا اینو باور نکرده بودم..میفهمی دخترم ؟ منظورم اینه که اعتقاد محکمی نداشتم...این که بدون چون و چرا خودمو به دستاش بسپارمو هیچ کاری نکنم...

هفته ی پیش اول هفته مرخصی گرفتم و تصمیم گرفتم تا آخر هفته خانوم خونه باشم و دربست دراختیار تو...روز اول مرخصیم بود که با هم رفتیم خیابون برگشتنا متوجه شدم انگشترم نیست ..خیلی دمغ شدم آخه اینجوری همه ی تعطیلاتم در فکر پیداکردن اون میگذشت..یه کم توی خونه گشتم و به پیشنهاد بابایی بیخیالش شدم (بهش افتخار میکنم که عوض سرزنش سعی کرد آرومم کنه ) و هفته ی خیلی قشنگی رو در کنار تو و بابایی گذروندم ...همه چی عالی بود ..یک هفته ازون قضیه گذشته بود که به یه آیه برخوردم که آیت الله بهجت برای پیدا کردن گمشده پیشنهاد داده بود و گفته بود تا پیداشدن گمشده تکرارش کنید ...توی دلم با طعنه گفتم یعنی باید تا آخر عمر بخونمش ؟! ..آخروقت اداره بود ..سه بار آیه رو خوندم و از اداره رفتم بیرون یه تاکسی وایساد سوار شدم همون راننده ای بود که روز گمشدن انگشتر سوار تاکسیش شده بودم..! با ناامیدی بهش گفتم که یه انگشتر گم کردم اگه ممکنه ماشینو یه چک بکنه...درکمال ناباوری گفت که پیداش کرده و یه هفته اس منتظره که کسی سراغشو بگیره!!! شمارمو گرفت که برام بیارتش ...از تاکسی که پیاده شدم توی کوچه مثل بچه ها دور خودم میچرخیدم و میخندیدم !(با لباس رسمی !!) 

نتیجه ی 1: هیچ وقته هیچ وقت به قدرت معنویات شک نکن..!

نتیجه ی 2: هنوز آدمایی تو دنیا هستن که بشه بهشون گفت انسان !

نتیجه ی 3: هیچ شادیی تو دنیا به اندازه ی پیدا شدن یک گمشده و شفای یک مریض نیست ..خداوندا نصیب همه بفرما...

نتیجه ی 4: زندگی زیباست هیچ چیز مادی ارزش یک لحظه ناراحتی و غصه خوردنو نداره ...

نتیجه ی 5 :هیچ غیرممکنی وجود نداره ...

نتیجه ی 6 : خدا خیلی بزرگتر از اونیه که فکرشو بکنیم....

برای دوستای عزیز وبلاگیم چند تا عکس از خودم توی پست رمز دار بعدی میزارم هرکی دوس داشت بگه رمزو تقدیم کنم ....ممنونم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (70)

مامان نرگس
27 آبان 92 20:27
راست میگی مریم جون همیشه معنویات قدرت داشتن ولی ما یادمون میره میشه به منم رمز بدی ..ممنون
مامان مریم
پاسخ
دقیقا مشکل ازماست که به غیر رو میندازیم وقتی خدا هست... با کمااال میل...
عمه زری
27 آبان 92 20:36
من که واقعا خوشحال شدم وقتی خبر دادی که پیدا شده. خداروشکر آره واقعا گاهی لازمه خدا با یه اتفاق کوچیک یه نیشگون بزرگ ازمون بگیره که بفهمیم و بهتر بگم یادمون بیاد که برای چی اومدیم و هدفمون چیه از زندگی! واقعا کار خدا به کار آدمیزاد نمی مونه!
مامان مریم
پاسخ
آره البته بعد از دراومدن از...وکشف ناصرخسرو دقیقا همینطوره یه نیشگون واسه اینکه بفهمیم اگه خدا باشه به هیچکس و هیچ چیز نیاز نداریم... والا
عمه زری
27 آبان 92 20:38
میگم چه جالب! امروز هردومون باهم آپ کردیم! اینم یه وجه تفاهم دیگه!!! منتظرتم... البته با رمز پست بالایی
مامان مریم
پاسخ
واقعا اصلا تله پاتی نیست لامصب...! تفاهم چیه ازین به بعد تناقض دیدی بگو ..! رو چشم نه اینکه اصلا منو ندیدی ولی رو جفت چشام
عاطفه
27 آبان 92 21:14
رمز ؟؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
نوشابه باز کنم برات ؟!
رضوان
27 آبان 92 21:24
سلام عزیییییییییییییییییییییییزم واقعا تکونم داد این پستتون ................... خدارو شکر ک گمشدتون پیدا شده و این هم نتیجه خووووووووووووووووووووووووووب داشته باااااااااااااااااا کممممممممممممممممممممممماااااااااااااااااااااااااااااااااااال میل رمز میخوام ........
مامان مریم
پاسخ
سلااااااام جیگرم... خوبی دختر عاشق و مهربون من ؟ مرسی عزیزم...امیدوارم توام به گمشده ات برسی باااااااا کمااااااال میل میام وبلاگت
دایی حسین
28 آبان 92 9:23
سلام مرسی خیلی جالب بود خدا پشت و پناه خودت و مهتاب جان و آقا مصطفی گل
مامان مریم
پاسخ
ممنون داداش خوبم چقدر حضورتون اینجا باعث دلگرمیه ... شادوموفق باشین
سارا مامانی شیدا
28 آبان 92 9:30
سلام دوست خوبم خیلی خوشحالم که انگشترت رو پیدا کردی معلومه خدا خیلی دوست داره خوشبختی نگاه خداست امیدوارم چشم خدا همیشه بهت باشه
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم من ...خدا کیو دوست نداره سارا جون ما بنده ها کم لطفی میکنیم... همینطور به شما و شیداو بابای مهربونش
سارا مامانی شیدا
28 آبان 92 9:31
یادم رفت اگه صلاح دونستی به منم رمز بده مرسی
مامان مریم
پاسخ
آخه به شما ندم به کی بدم ؟!
خاله ی آریسا
28 آبان 92 14:08
خدا رو شکر . خوشحالم براتون. شاید بعضیا بگن خرافات یا چیزای دیگه اما مهم اینه که آدم به کاری که انجام اعتقاد داشته باشه . همین کافیه. منم رمزززززز
مامان مریم
پاسخ
همینطوره همه چی از درون خودمون شکل میگیره و طرز فکرمون...با کمال میل
خاله ی آریسا
28 آبان 92 15:55
حیف نیست این پست رو میخواید حذف کنید خب رمز هم که داره بذارید عکس مامان خوشگل مهتاب تو وبش بمونه البته هرجور خودتون صلاح میدونید اما به نظر من زیباییه مهتاب به مامانش رفته
مامان مریم
پاسخ
به پای آریسا و مامان خوشگلش که نمیرسه که...لطف داری عزیزم چشات قشنگ میبینه ...میبوسمتون
مامی مهتا
28 آبان 92 16:02
وااای چقدر خوشحال شدم ... خدا رو شکر مریم جان ...راستی میشه اون آیه رو به منم بدی ... ماشین برادر شوهرم رو دزدیدن ... کاش بگی براش بخونیم شاید خدا لطفی کرد ... راستی رمز ما یادت نره بی صبرانه منتظرم تا عکسها رو ببینم ... یه بوس تپل برای مهتاب خانوم خوشگل و مریم جون خودم
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم عزیزم ...حتما پیدا میشه بخاطر نیت پاکتون و عزاداریاتون برای امام حسین...حتما میام میذارم برات...یه بوس کپل واسه مهتا و مامان گلش
سارا مامانی شیدا
28 آبان 92 17:00
مرسی دوست خوبم لطف کردی هزار ماشااله چقدر ماهی خدا سایتون رو بالای سر مهتاب جونم نگه داره
مامان مریم
پاسخ
فدای تو چشای قشنگتو عشقه عزیزم..لطف داری شمارو هم برای شیدای عزیزم
مامان موژان جون
28 آبان 92 17:03
وای خدارو شکر که پیدا شد ادم وقتی یه چیزی که دوست داره گم میشه حتی اگه کوچیک باشه تا عمر داره یادش نمیره خوبه پیدا شد
مامان مریم
پاسخ
دقیقا من 2سال پیش یه گوشی گم کردم هنوز هرجا میرم دنبالش میگردم خداگمشده های شمارو هم پیدا کنه
مامان موژان جون
28 آبان 92 17:04
عزیزم رمز خواهش
مامان مریم
پاسخ
اومدم هولم نکن خوب
عاطفه
28 آبان 92 18:07
باورم نمیشه !!!! این توی بدجنس نیستی ! البته خدا رو شکر مهتاب جونم به تو نرفته ها ! شانس آوردیم
مامان مریم
پاسخ
من کجام بدجنسه خوردت خورده شیشه داری ...ولی متاسفانه بدبختانه امیرپارسامون به تو رفته
عاطفه
28 آبان 92 18:08
راستی چون از نظرها باخبر بودی قسمت نظراتش و غیر فعال کردی ؟ خب عشقم اعتماد به نفس ات و زیاد کن. بعدشم انقدرم بد نبود که ایشالله بهتر میشی
مامان مریم
پاسخ
اتفاقا چون میخواستم اون پستو حذف کنم نمیخواستم کامنتای خوشگل دوستام حذف بشه تو که این چیزا رو نمیفهمی که بقیه شو سکوت میکنم
مامان آنی
28 آبان 92 18:14
چه اتفاق جالبی مریم جون خدارو شکرکه پیداشد
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم..
عاطفه
28 آبان 92 22:04
میکشمت
مامان مریم
پاسخ
چرا عزیزم ؟
mamane lena
28 آبان 92 22:32
khodaro shokr azizam ke peyda shod. marhaba be babaye mahtab ke delesh bozorge va na omidet nakarde. manam ramz mikham,albate age ghabel bedunid.mamnun. shad bashid.
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم شما سرورین همینطوره عزیزم خیلی مهمه که توی سختیات یه همراه خوب داشته باشی
متین
28 آبان 92 23:07
سلام مریم جون خدارو صد هزار بار شکر که انگشترت پیدا شد واقعا هنوز ادمایی هستن که بشه اسمشونو انسان گذاشت و خدا رو شکر که سر راه تو قرار گرفتن عکسای رمز دار هم خیلی خوشکلا خوشحالم که بالا خره دیدمت عزیزم ماشالا خانم زیبا و با وقاری هستی مهتاب خوشکل و دوست داشتنی رو ببوس
مامان مریم
پاسخ
سلام متین خوشگلم.. همینطوره هنوز جای امیدواری هست بنده ی خدا آدم مستحقیم بود... قربونت برم نه به خوشگلی و باوقاریه شما عزیزم توام فربد عزیزمو
رضوان
29 آبان 92 9:03
وااااااااااااااااااااااااااااااای عززززززززززیزم چهرتون همونجوری ک تصور مکردم مهرررررررررررررررررررررببببببببببببببببببببونه خیلی خوشحالم ک روی ماهتونو دیدم .... مرسیییییییی واقعا ممنونم بابت رمز
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم عزیزم چشات مهربونه خوشگلم... خواهش میکنم رضوان دوست داشتنیه خودم
مامان نرگس
29 آبان 92 11:26
عزیزم مرسی بابت رمز خوشگلی مهتاب جونم به خودت رفته مریم جوناااااااااااا
مامان رادمهر
29 آبان 92 19:08
سلام دوستم ممنون بابت رمز اصلاً فکرشم نمیکردم تا این حد خوشگل و خوشتیپ باشی عزیزم من که فکر میکردم یه خانوم تپل باشی آخه خیلی مهربونی ، میدونی آخه آدمای مهربون دوروبرم اکثرشون تپلن بی اغراق میگم اصلاً سنت به چهرت نمیاد و حداقل سه چهار سال جوون تری بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای بهترین دوست
مامان مریم
پاسخ
وای عزیزم نمیدونی کامنتتو خوندم خیلی خندیدم آخه دقیقا منم همین عقیده رو دارم و هر کی مهربون و خونگرم باشه تصورم اینه که تپلیه ممنون نعیمه جووونم لطف داری به پای شما وپسر خوشگلت که نمیرسم که ولی همش میام کامنتتو میخونم که انگیزه بگیرم
lمهسا
29 آبان 92 20:18
سلام این متن تون خیلی جالب بود میشه برام رمز بفرستین.
مامان لنا
30 آبان 92 8:57
خانومی عکساتونو دیدم خودتون هم مثل دخملی خیلیییییییی ماهین. آرزوی بهترین هارو دارم براتون.
مامی آرشیداجون
30 آبان 92 11:39
خیلی خوشحال شدم واقعاهیچ چیزی به اندازه پیداشدن گمشده به آدم انرژی نمیده.خداروشکرهمیشه بایدبه قدرت لایتناهی ایمان داشترمزروبرای ماهم ارسال کنیدتامامان مهربوون روببینم
مامان امیرناز
30 آبان 92 13:14
سلام نازنینم واقعا ممنون بابت رمز واقعا خوشحال شدم صورتماه دوست نازنینم و دیدم حالا فهمیدم مهتاب جون که اینقدر ماه جذابیتشو از مامانش گرفته البته شبیه باباشم هستااااااااا خیلی خوشحال که دوستی مثل تو دارم خداروشکر انگشترت پیدا شد
مامان مریم
پاسخ
واااای مرسی دوست خوشگلم چشاتون خوشگله مامان و پسر چش قشنگمنم خوشحالم که دوستایی مثل شمارو همیشه درکنارم دارم
ژاله مامان آیدا
30 آبان 92 13:19
سلام مریم جون چشم کد گذاشتم قیمت آویز سوم خرسیه حدود 40،000 تومان میشه . عروسک انگشتیا هم کدشو بهم بگو قربونت ژاله http://kadonamadi.blogfa.com
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم...خیلی خیلی خوشگلن معلومه که خیلی باسلیقه ای.. حتما میام و بهت خبر میدم عزیزم
مانان انيا
30 آبان 92 16:19
منهم رمز منم رمز
مامان انيا
30 آبان 92 16:26
وأي مريم جان احساس تو كاملا درك مي كنم خدا رو شكر كه پيدا شد اگر اينو كاملا بأور داشته باشيم هر اتفاقي بر امون پيش مياد فقط و فقط بأيد به خدا توكل كنيم ديگه اتفاقات بد زندگي زياد اذيتمون نمي كنه
مامان مریم
پاسخ
همینطوره عزیزم..فقط خداست که میتونه ی گره ی همه ی مشکلاتو باز کنه..
مامی آرشیداجون
30 آبان 92 16:37
ماشالابه این مامان ودخمل نازهمیشه لباتون خندون باشه
مامان مریم
پاسخ
چشاتون نازه عزیزم لطف داری همینطور شما و آرشیدای خوشگلم
مامان انيا
30 آبان 92 22:26
ااااااي جونم دوست قشنگم خيلي دلم مي خواست ببينمت
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم منم خیلی دوس دارم ببینمت میدونم که خیلی ماهی
مامی مهتا
1 آذر 92 0:13
عزییییییییییییزم دقیقا همچین چهره ای ازت توی ذهنم داشتم .... خانوووم زیبا و دوست داشتنی .... چهره گرم و مهربونی داری همونطوری که واقعا هستی ... مهتاب خوشگلم هم به مامانی نازش رفته ها راستی مریم جون ماشین برادر شوهرم پیدا شد ....
مامان مریم
پاسخ
ممنوووون فهیمه ی عزیزم تو لطف داری همیشه ..منم همچین تصوری از شما دارم حتما حتما همینطورم هستی چون وجودت پراز انرژیه مثبته خداااااایا شکر میدونستم پیدا میشه چون دلتون پاکه ممنون که خبر دادی عزیزم
مامانی باران
1 آذر 92 11:49
مریم جان سلام؛ ممنون که به وبلاگ باران من سر زدین من هم اومدم و با اجازه کمی از نوشته های زیبای شما رو خوندم و خیلی لذت بردم یه خصوصی هم دارین عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم اختیار داری باعث افتخارمه دوستی به زلالیه شما داشته باشم...با کمال احتراملینک شدینبرای باران زیبای خودم در ضمن اون پیامم تایید نکردم خیالت راحت
فاطیما
1 آذر 92 13:43
سلام عزیزززززززززززززززززززززززززززززززم خدارو شکر راستی آیه چی بود به ما هم بگو رمز هم بده عکساتو ببینیم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم عزیزم چشم هر دو رو برات ایمیل میکنم عشقم
دایی نی نی ها
1 آذر 92 18:26
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com
میم مثه محیا
1 آذر 92 21:31
سلام مریم جون اول از همه عذر تقصیر بابت دیر اومدنم محیا هنوز کسالت داره و بدجوری آویزونمه!!! اصلا فرصت نمیداد بیام بعدشم خیلی جالب بود پیدا شدن انگشترت و جالب تر از اون نتیجه گیریات!
مامان مریم
پاسخ
اختیار داری عزیزم کاملا درکت میکنم وبرایمحیای گلم دعا میکنم هرچه زودتر خوب خوب شه ممنون برای خودمم خیلی جالب بود
میم مثه محیا
1 آذر 92 21:33
از دیدنت خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم همونطور ک فکر میکردم نگاهت پراز معصومیت و چهرت بدون اغراق شیرین و زیبا و دوست داشتنی
مامان مریم
پاسخ
ممنون دوست خوب وبا احساس من...لطف داری چشات قشنگ میبینه برای محیا ی عزیزم
مامان دینا
1 آذر 92 23:21
خوشحالم که انگشترت پیدا شده عزیزم.واقعا که معجزه شده. راستی اگه دوست داشتین به منم رمز بدین.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم واقعا همینطوره هر روز زندگیمون پر معجزه است اگه درست ببینیم..چشم
مامان موژان جون
2 آذر 92 15:53
خیلی خوشحال شدم دیدمت یه بوس برای مامان خوشگل
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم لطف داری عزیزم...بوس برای موژان خوشگل و مامانش
فاطیما
2 آذر 92 21:18
سلام عشقم ممنون بابت جواب عکساتون خیلی قشنگ بود از صمیم قلب دعا میکنم همیشه خوب و خوش باشید و در کنار هم یه آرامش ابدی داشته باشید مهتاب جون رو ببوس از راه دور میبوسمتون
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم فاطمه ی عزیزم..چشاتون قشنگه ...آخریش مال عروسیه حمزه بود یادش بخیر ! منم براتون یه دنیا شادی سلامتی و خوشبختی آرزو میکنم... دوستون داریم
مامان بهار
3 آذر 92 0:37
سلام!! وای که چه خوشحال شدم که انگشترت پیدا شده!!! آخ! منم هفته پیش قبل از رفتن به مسافرتی نیمه تمام انگشترم رو که خیلی دوستش داشتم گم کردم ممنون که این دعا رو معرفی کردی! من هم با همه وجودم میخونم ایشاا.. مال منم پیدا بشه!! ما را بی نصیب از دعاهاتون نگذارید! رمز هم لطف کنید اگه امکا نش هست
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم ایشاله که گمشده ی توام پیدا شه ...حتما میشه.. شیطون از کجا پیداش کردی ؟ حتما بخونش ضرر نمیکنی... حتما دوست عزیزم
نازنین (مامان پارمین)
3 آذر 92 3:33
وووووووووووووووووووووووی مو به تنم سیخ شد خوندم منم گوشوارمو گم کردم و اولین کادوی همسری به من بود .اون آیرو اگه میتونید برا منم بذارید منم بخونم انشالله جواب بگیرم
مامان مریم
پاسخ
آخی چه هدیه ی باارزشی ام هست...چشم حتما برات میذارم عزیزم و مطمئنم که پیدا میشه اولین یادگار عشقتون
نازنین (مامان پارمین)
3 آذر 92 3:34
منم رمز
نازنین (مامان پارمین)
3 آذر 92 15:48
ممنونم دوستم هم بابت رمز هم آیه ماشالا به مامان و بابای مهتاب خانوم ناز از دیدن عکساتون لذت بردم انشالله سایتون همیشه بالا سر این فرشته نازنین باشه
مامان مریم
پاسخ
خواهش نازنینم...امیدوارم که جوابتو بگیری ازش... قربونت برم دوست مهربون و دوس داشتنیه من... امیدوارم خونواده ی کوچیک و صمیمیتون پاینده باشه
دایی آخری
3 آذر 92 21:08
خوب پس همینطور ادامه بده تا اون گوشی خدا بیامرزتم پیدا شه رمزم بده
مامان مریم
پاسخ
از کجا فهمیدی دقیقا همین قصدو دارم... اس بدم الان ؟! اونوقت تو منو ندیدی داداشی ؟
مامان امیرناز
5 آذر 92 10:31
سلام گلم کجایی پیشمون بیا
مامان ترانه و برنا
5 آذر 92 11:14
دوست جونم خصوصی نیومده عدی بزار تا ئید نمیکنم ممنون از حضور گرمت دوست جونم این اتفاقهای خوب نتیجه میوه دلته
مامان مریم
پاسخ
چشم عزیزم میذارم
مامان هدیه
5 آذر 92 12:36
باور نکردنیه نتیجه هاتون واقعا درستن حداروشکر که پیدا شد راستی اگه حمت نباشه رمز لطفا
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم...لطف داری عزیزم شما رحمتین عزیزم چشم
مامانی باران
5 آذر 92 15:19
سلام مریم جون ؛ درسته تازه افتخار دوستی دارم ولی خب انقدر همه از زیبایی چهره شما تعریف کردند که منم دلم خواست روی ماهتون رو زیارت کنم اگه دوست داشتی و صلاح دونستی لطفاً به منم رمز بدین ...
مامان مریم
پاسخ
ارزش یه دوستی به عمقشه عزیزم نه به طولش...شما هم نیومده مارو شیفته ی متانت و مهربونیت کردی ...با کمال میل ..در ضمن دوستان چوبکاری میکنن
مامی یلدا و سروش
6 آذر 92 2:53
خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد : بی انتهاست ، بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست
مامانی باران
6 آذر 92 5:20
دوست عزیزم از اینکه من رو قابل دونستی و رمز بهم دادی یک دنیا ممنون، واقعاً لذت بردم از دیدن عکس ها، یکی از یکی زیباتر ... ازچهره زیبا و دوست داشتنی شما مهر و عاطفه مادری میدرخشـــــه ...، خوشا به حال مهتاب جون قشنگم که چنین مامان مهربونی داره... راستی شما هم از اون دسته زوج هایی هستین که خیلی بهم میاین و حتی شبیه به هم هستید و دخترتون هم ماشاءالله به هر دو شباهت داره انشاءالله که این گل زیبا همیشه در پناه سایه عشق پدر و مادر خوب و بی نظیرش باشه...
مامان مریم
پاسخ
اختیار داری مرضیه مهربون من....لطف داری نه به زیبایی چشمای شما باران عزیز منم مهربونترین مادر دنیا رو داره جدی ؟ ممنون که اینجوری فک میکنین ..خیلی خوشحال شدم...کامنتاتم مثل خودت پر از مهر و محبته ...میبوسمت
مامان لنا
7 آذر 92 8:29
مامان ترانه و برنا
7 آذر 92 13:09
چه سعادتی .....خیلی خوشحال شدم دیدمتون ممنونم
مامان مریم
پاسخ
فدای تو فرنوش مهربون و دوس داشتنیه منبرای ترانه ی عزیزم
مامان لنا
9 آذر 92 9:00
به یادتونم
مامان مریم
پاسخ
دل به دل راه داره عزیزم
ویدا
10 آذر 92 23:23
وای چه لذتی داره آدم یه معجزه رو به چشم ببینه هرچند مغجزه خدا منظورم مهتاب کوچولو رو هر لحظه در کنارتون دارید خدا براتون نگهش داره مامانی دلخورم ازت خیلی وقته بهم سر نزدید اگر امکانشم هست خوشحال میشم رمز پست بالایی رو بهم بدید
مامان مریم
پاسخ
همینطوره عزیزم...زندگیه ما پراز معجزه هاییه که کنارمونن ولی درکشون نمیکنیم... قربونت برم ویدای عزیزم... خیلی دلم برات تنگ شده بود من شرمندتم...اومدم وبلاگت
میم مثه محیا
11 آذر 92 0:24
واسه مهتاب عزیزم و مامان گلش
مامان مریم
پاسخ
قربون محیای خوشگلم و مامان با مرامش
مهشید مامان مهتا
12 آذر 92 14:08
خیلی جالب بود عزیزم میشه آیه را برای منم بگی آخه خیلی به کارم میاد اگه قابل دونستی رمز را هم بهم بده
مامان مریم
پاسخ
حتما عزیزم... میام وبلاگت
مامان ندا
12 آذر 92 14:37
وااااااااااااااای چه جالب خدارو شکرکه پیدا شد میشه من رمزو داشته باشم؟
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم...خواهش میکنم چرا که نه
ژاله مامان آیدا
12 آذر 92 17:03
lمریم جون ممنون از تبریک زیبات روی ماه مهتاب رو از طرف من ببوس
مامان مریم
پاسخ
قربون شما و پرنسس پاییزی ام برم...همیشه شاد باشین
شیدا مامان الینا
13 آذر 92 10:16
راست میگی مریم جون ما گاهی یادمون میره که یکی اون بالا هست که از همه بیشتر دوستمون داره و به فکرمونه و فقط کافیه با تمام وجود صداش کنیم و باور داشته باشیم فقط اون میتونه کمک مون کنه اون وقته که عنایاتش رو میبینیم . خدا رو شکر که شما انگشترت رو پیدا کردی
مامان مریم
پاسخ
آره ولی جای شکرش باقیه که اون مارو یادش نمیره با همه ی بی مهریامون... ممنون عزیزم
sima
24 آذر 92 8:08
مال حلال اگه کم شه حتما پیدا میشه ... خداراشکر که پیدا شده من هم به وجود ادمهای باانصاف و قابل اعتماد پیدا میشن
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطوره که میگین...خدارو شکر هنوز جای امیدواری هست..
ژاله مامان آیدا
30 آذر 92 12:04
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران
مامان مریم
پاسخ
یلدای شمام مبارک
سمانه مامان ستایش
3 دی 92 2:00
خوشحالم پیداش کردی و خوشحال ترم بابت اون نتیجه های خوبی که از این اتفاق گرفتی امکانش هست اون آیه رو به منم بگی مریم جون؟
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم..همینطوره که میگی سمانه جون..روی چشمم الان اومدم وبلاگ نازدختر
مامان علی
4 دی 92 9:10
این هم آیه گمشده هست که بارها جواب داده امتحانش کن و الفتح جبارالله
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم... لطف کردی
نسیم(مامان پرنسس باران)
4 دی 92 15:09
چه اتفاق خوبی... خدا رو شکر که گم شده ات پیدا شده و اعتقاداتت به معنویات بیشتر...
مامان مریم
پاسخ
بله واقعا خدارو شکر مخصوصا برای قسمت دومش
مائده(ني ني بوس)
6 دی 92 0:15
خيلي جالب بود.خوشحالم كه پيداش كردي.مواظب مهتاب جون ما كه هستي؟
مامان مریم
پاسخ
آره فک کنم مائده جون دیگه خیالم راحته اگه گمشم کردم زود پیداش میکنم
ژاله مامان آیدا
18 دی 92 13:02
سلام مریم جون تابلو کد 5 با قطر 20سانت 35000 تومن میشه با قاب و اسم مهتاب پایینش. اگر اوکی بگو شروع کنم. قربونت ژاله 09122022571
مامان روژینا
23 دی 92 17:16
سلام عزیزممن یه دوست جدیدمخوشحال میشم دخملامونم با هم دوست بشندخمل نانازی داری خدا حفظش کنه براتمطلبتم خیلی جالب بود. خوب کاری کردی گذاشتی تو پستتآدم با دیدن این اتفاقات یادش میاد که یکی هست که همیشه بیادشه قربون خدا بشم! دخمل طلامونو ببوسمن لینکت کردم گلمپیش ما بیا
سارا
17 بهمن 92 9:26
سلام.وقتتون به خیر من دیشب گوشوارمو گم کردم.خیلی برام عزیزه هدیه مادرم بود برا تولدم.میشه کمکم کنید؟