نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

یعنی عاشقتم دخترم...

1391/8/30 18:10
نویسنده : مامان مریم
425 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان اولش یه عالمه قربون صدقه ات برم که از مامانت دفاع کردی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤.فدات بشم که اینقد فهمیده و مهربونی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤.همه جوره عاشقتم در بست...آخه نمیدونین این

خوشگل خانومم چیکار کرده...! ..من که قند تو دلم آب شد وقتی فهمیدم...الانم هر وقت یادم میاد کلی نیشم باز میشه و میخوام که محکم فشارت بدم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤مگه میشه آخه نخوردش ؟؟میگی چیکار کرده؟؟❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤گوش کن: دیروز مامان بزرگ حاجی(مامان بابا مصطفی) اومده

بود خونمون وداشت واسه مامان بزرگ(مامان مامانی مریم) تعریف میکرد که روز جمعه که مهتاب

پیشم بود و مامانش سر کار بوده سر ظهر هوس "دی دی" کرده بود و منم بهش گفتم مامانی

مریم بده نمیاد بهت دی دی بده..اته مامانی..ولی مهتاب هیچی نگفت دوباره گفتم اته مامانی بد....که یهو مهتاب اخماشو کرد تو هم و گفت "نگو دیگه ...نگو دیگه...".❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤...نباید خوردش آخه شما بگین..❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره
1 آذر 91 13:24
سلام عزیزم مرسی که بهم سرزدی دخترشماهم خیلی نازو شیرین زبونه خدابرات نگهش داره عزیزم من لینکتون کردم اگه دوست داشتی منم لینک کن


باعث افتخارمونه...مهتاب خوشگلمو ببوس
منصوره
1 آذر 91 15:16
مامان طاها
7 آذر 91 11:47
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
عزیزم خیلی وبلاگ زیبایی داری از خوندن مطالبش و دیدن عکس های خیلی خیلی قشنگتون لذت بردم این نینی ناز رو هم خدا براتون نگهش داره
بابای ارشیا
20 آذر 91 14:34
مامان مریم خانم
چون اسم مامان خودمم مریم خانمه و قد تمام دنیا دوستش دارم ؛ خوش بحال من و مهتاب جون
یه خواهش ازت دارم
نازگلت ماشالله بزنم به تخته ماهرو و سیمین جبینه
دعاهایی رو که تو وب ارشیا گفتم براش بگیر . نمدونی چشم زخم چی می تونه بکنه با این ناز غنچه های بهشتی
براتون شادمانی و عزت و برکت آرزو می کنم و ممنون ازاینکه بهمون سر زدی


مرسی پیر بابای بابا ارشیا!!!چشم حتما...شمام ارشیا و آیهان عزیز رو ببوسین