نفس ما مهتابنفس ما مهتاب، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما مهتاب

همزادای دوست داشتنی ات...

1391/7/26 11:43
نویسنده : مامان مریم
356 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا همون روزای تولدت یه گربه ی مادر هم توی حیاطمون 4تا بچه گربه ی شیرین به دنیا آورده بود..ومن با اینکه همه ی وقتم با تو میگذشت و از اون جایی که عاشق گربه هام وقتی خواب بودی رفتمو ازشون عکس گرفتم ولی خیلی وروجک بودنو از درو دیوار بالا میرفتن...مامانشون حسابی مراقبشون بود...خلاصه عکشاشونو میذارم اگه بعدنا دیدیشون بشناسیشون...نیشخندچشمک

26

58

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مسنن
4 بهمن 91 8:26
زهرا زری یییییی
کجایی این پیشی نازو ببینی ؟!!!
وای چقدر نازه
حتما این پست رو ندیده
خواهشا در این خصوص اطلاع رسانی لازم مبذول فرمایند


الهی زهرا جونم مث من عاشق گربه است؟؟؟نمی دونستم..اس میدم بهش...
زهرا زری جووووون
4 بهمن 91 18:24

وای خدااااااااااااا....
دیوونه شدم اینا چقد ناااااااازن...
میخوامشون همین الاااااااان...
چرا اینقد کم ازشون عکس گرفتی؟ ازین جیگرا باید اندازه ی یه آلبوم 1ترابایتی عکس بگیری.
وای دوس دارم فشاااااااااارش بدم اون سفید نانازیه رو....
ممنون اطلاع رسانی کردی بسیار مشعوف و شادمان گشتم.
خدا خیرت بده
داشتم از غم فراق مسنن افسرده میشدم که با دیدن این پیشیای نازنین ملوس چشام رنگ شادی بخودش گرفت
میسی ماری مامی جون

الهی الانه که برسه شوهر گرامیتون ..قربون دل مهربونت برم من...راستی عکسا هم بیشترن ولی فک نمیکردم اینقد کسی از دیدنشون ذوق کنه میبینی که کامنت نداره..همه که مثل ما دو تا دیوونه نیستن که...الهی خدا رو شکر این عکسا یکی رو خوشحال کرد..

زهرا زری جووووون
4 بهمن 91 18:35

عب نداره
خودمون 2تا اندازه تمام کسایی که تو کل وبلاگ کامنت گذاشتن ارزش قائل شدیم واسش!
بازم خودمون مریمی!
همینجوری ادامه بده...
برو من پشتتم...کم نیار!


آره خداییش..عاشق همین دیوونگی های مشترکمونم بخدا...بوس بوس برای اسپانسر بزرگ وبلاگ
مسنن
11 بهمن 91 15:05
خوب خداییش قشنگه دیگه
مخصوصا اون دومیه که دستشو آویزون کرده و داره با تعجب به دوربین نیگا میکنه
منم عکاس رو تشویق میکنم که لحظه رو شکار کرده


ممنون شرمنده میفرمایید